SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
Ik word niet ziek! Heb gewoon weken slaapgebrekO hai vruchtbareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ik zal vanavond even kijken hoe ik die filmpjes kan bewerken en comprimerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kun je uploaden? ik ben vooral benieuwd naar die 3 travo's
Neequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik las dit voor de spoiler en dacht even dat ze weer zwanger was![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik las dit voor de spoiler en dacht even dat ze weer zwanger was![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
Ik word niet ziek! Heb gewoon weken slaapgebrekvnv vroeg je bed in! 21u slaaptijd voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
christen extremist dat je er bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
http://www.brandvoting.nl/
OMG, er bestaat daadwerkelijk een test waarbij ik bij het CDA terecht komBewijst vooral dat de test niet klopt denk ik
nee hoor, je bent gewoon fan van JP. geef maar toe, je droomt over hemquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
http://www.brandvoting.nl/
OMG, er bestaat daadwerkelijk een test waarbij ik bij het CDA terecht komBewijst vooral dat de test niet klopt denk ik
Ik denk dat ik te weinig flitsende merken zoals Apple gekozen hebquote:
Zeker, vooral zijn fantastische redenaarskunsten zijn een voorbeeld voor me. Ik probeer op vergaderingen nu ook ieder betoog te beginnen met "als je nu kijkt naar [insert opsomming]" gevolgd door een algemeen verhaal dat ik vervolgens 3 uur lang blijf herhalen. Heerlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor, je bent gewoon fan van JP. geef maar toe, je droomt over hem
zie je wel, had ik 't toch goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker, vooral zijn fantastische redenaarskunsten zijn een voorbeeld voor me. Ik probeer op vergaderingen nu ook ieder betoog te beginnen met "als je nu kijkt naar [insert opsomming]" gevolgd door een algemeen verhaal dat ik vervolgens 3 uur lang blijf herhalen. Heerlijk
No you must resist je kan tquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaMisschien eens kijken hoe de automaat ervoor staat
VVD hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te weinig flitsende merken zoals Apple gekozen heb
quote:
ik heb nog een snicker in mn la.. wil je em?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaMisschien eens kijken hoe de automaat ervoor staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |