SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
Ik word niet ziek! Heb gewoon weken slaapgebrekO hai vruchtbareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ik zal vanavond even kijken hoe ik die filmpjes kan bewerken en comprimerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kun je uploaden? ik ben vooral benieuwd naar die 3 travo's
Neequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik las dit voor de spoiler en dacht even dat ze weer zwanger was![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik las dit voor de spoiler en dacht even dat ze weer zwanger was![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
Ik word niet ziek! Heb gewoon weken slaapgebrekvnv vroeg je bed in! 21u slaaptijd voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
christen extremist dat je er bentquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
http://www.brandvoting.nl/
OMG, er bestaat daadwerkelijk een test waarbij ik bij het CDA terecht komBewijst vooral dat de test niet klopt denk ik
nee hoor, je bent gewoon fan van JP. geef maar toe, je droomt over hemquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
http://www.brandvoting.nl/
OMG, er bestaat daadwerkelijk een test waarbij ik bij het CDA terecht komBewijst vooral dat de test niet klopt denk ik
Ik denk dat ik te weinig flitsende merken zoals Apple gekozen hebquote:
Zeker, vooral zijn fantastische redenaarskunsten zijn een voorbeeld voor me. Ik probeer op vergaderingen nu ook ieder betoog te beginnen met "als je nu kijkt naar [insert opsomming]" gevolgd door een algemeen verhaal dat ik vervolgens 3 uur lang blijf herhalen. Heerlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor, je bent gewoon fan van JP. geef maar toe, je droomt over hem
zie je wel, had ik 't toch goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker, vooral zijn fantastische redenaarskunsten zijn een voorbeeld voor me. Ik probeer op vergaderingen nu ook ieder betoog te beginnen met "als je nu kijkt naar [insert opsomming]" gevolgd door een algemeen verhaal dat ik vervolgens 3 uur lang blijf herhalen. Heerlijk
No you must resist je kan tquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaMisschien eens kijken hoe de automaat ervoor staat
VVD hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te weinig flitsende merken zoals Apple gekozen heb
quote:
ik heb nog een snicker in mn la.. wil je em?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin in chocolaMisschien eens kijken hoe de automaat ervoor staat
Dat is me nogal een verrassing zegquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ok dan...ik eet nog wel een appeltje
kan ik het helpen dat ik wel een iphone heb en straks een macbook wil kopen ipv dell. Oh en ik ga het liefst naar appie, want daar heb je allerhande! Vind Volkskrant fijne krant en ik ga straks ook weer langs SuitSupplyquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
oh en ik ga me er niet voor schamen dat ik geld verdien en graag leuke dingen koop
die AH, VK, miele en volvo had ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tsk, niet
![]()
![]()
Ik had eerlijk gezzegd verwacht dat ik ook bij VVD uit zou komen in deze test, ik heb genoeg keuzes in die in die richting zouden kunnen zijn (Albert Heijn, Volkrant, Miele, Volvo?? dat soort dingen). Alleen bij kleding en ICT ben ik niet heel VVD met mijn WE. Nokia en Toshiba achtige keuzes
Ja, maar ik gok dat CDA als wat meer gematigd rechts gekwalificeerd is hier, dus als je dan op 1 of 2 productgroepen afwijkt verschuif je al snel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:01 schreef cybermans het volgende:
[..]
die AH, VK, miele en volvo had ik ook
wat scheelt het dan weinig
welke schoenen had jij gekozenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok dat CDA als wat meer gematigd rechts gekwalificeerd is hier, dus als je dan op 1 of 2 productgroepen afwijkt verschuif je al snel.
En je conclusie kon wel eens kloppen. Toshiba is extremistisch![]()
Suitsupply spreekt voor zich, denk dat je direct naar de VVD gaat als je die aanklikt
Ik geloof dat ik maar Adidas gekozen had, enige merk waar ik redelijk trouw aan ben omdat ik die altijd koop als handbalschoenen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
welke schoenen had jij gekozen
de echte VVD merken stonden er niet eens tussen vL en vB
ik ecco omdat ik die aan mijn stokken heb hangen en ze gaan maar niet stukquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik maar Adidas gekozen had, enige merk waar ik redelijk trouw aan ben omdat ik die altijd koop als handbalschoenen.
ben benieuwd doe ik het ook oa starbucks ipv nespressoquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:09 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga nog eens een rondje doen met alternatieve die ook kloppen.
je kan niet eens voor die tivall shizzle kiezen ergensquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook eens testen.. als ik op de partij voor de dieren uitkom dan spoort de test niet
En ja hoor: VVD.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
ben benieuwd doe ik het ook oa starbucks ipv nespresso
ga je schamenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En ja hoor: VVD.
Ben nu uitgegaan van mijn blackberry, geox, The Sting en de intermediair (en die kloppen ook allemaal).
lol, ik heb geen auto dus ik koos ook maar wat volvo/audiquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
merk frisdrank: ilk lus niks met prik
Sorryquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
ga je schamengeld verdienen is evil
Ah, daar had ik gewoon 100% eerlijk gestemd aangezien ik ook echt Volvo rij en daar weer voor zou kiezen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
lol, ik heb geen auto dus ik koos ook maar wat volvo/audi
meest relaxte bak waar ik in heb meegereden was een S80 en daarna een Mercedes CLS maar daar stoot je je kop bij in en uitstappen en was de navigatie zo kut dat de eigenaar gewoon een tom tom dreigde te gaan kopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, daar had ik gewoon 100% eerlijk gestemd aangezien ik ook echt Volvo rij en daar weer voor zou kiezen.
private spicequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef Laydina het volgende:
een tv zender kiezen vind ik wel moeilijk
die waar het "verhaal" inzit?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik download/stream liever. Kan je scenes skippen
PVV is niet zo rechts.. en ik nijg toch de rechterkant op.. dus nog even bekijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:25 schreef cybermans het volgende:
[..]
het is dat ik niet kan fotosoepen... anders je ava wel voorzien van een wilders kapsel
Kies dan gewoon VVDquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet ook niet wat ik moet stemmen, en nu zullen jullie me niet snappen want ik moet kiezen uit:
- PVV
- CDA
logisch he?
kun je makkelijk kwijt, dus is een smoes. de buren hebben volgens mij gewoon overlast van je omdat je je volume zo hard aan hebt staan op private spicequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik ook niet meer, nu je er 12 euro voor in de maand moet gaan neerleggen
ik heb ook internet hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kun je makkelijk kwijt, dus is een smoes. de buren hebben volgens mij gewoon overlast van je omdat je je volume zo hard aan hebt staan op private spice
beter thuis vervelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Laydina het volgende:
En ik ga ondertussen maar eens naar huis fietsen, zodat ik mij daar kan vervelen
kom je mij vervelen in amsterdamquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Laydina het volgende:
En ik ga ondertussen maar eens naar huis fietsen, zodat ik mij daar kan vervelen
is die zender op internet gratis dan? heb het maar 1x gauw gezien toen ik bij een vriend op bezoek was in Utrecht. In 'mijn dorp' ken ik dat helemaal nietquote:
dankjewel, jij verveelse!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee sorry, te ver reizen
FF veel plezier/succes
nee maar genoeg sites met filmpjes hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is die zender op internet gratis dan? heb het maar 1x gauw gezien toen ik bij een vriend op bezoek was in Utrecht. In 'mijn dorp' ken ik dat helemaal niet![]()
wat is je lievelingssite?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee maar genoeg sites met filmpjes hooren dan bedoel ik niet youtube
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nog een snicker in mn la.. wil je em?
ik heb al heel gauw rode oortjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
[censuur] en [censuur]
volgens mij kleuren je oren dan helemaal rood als je niets gewend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Allang opquote:
hij ligt hier in de la...kom maar naar Alphenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Allang opKom maar hier met die snickers
dans carriere 2.0!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
joepie de poepie![]()
ik krijg net een sms van Denans (kennen jullie vast niet) met de vraag of ik wil dansen in de nieuwe videoclip van Gerrit van Veldhoven (ken ik zelf ook niet..)
en mn ex-manager belde me gisteren op om te vragen of ik weer met choreografie optredens mee wil doen, omdat ze me graag op bedrijfsfeesten wil neerzetten.
zal wel aan het weer liggen maar wel toevallig zo achter elkaar, en niks met verband
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij ligt hier in de la...kom maar naar Alphen
Nou stem dán maar CDA. Alles liever dan een extra stem voor Wilders. Hoewel ik vind dat het kiezen is tussen twee slechte optiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet ook niet wat ik moet stemmen, en nu zullen jullie me niet snappen want ik moet kiezen uit:
- PVV
- CDA
logisch he?
Leintjuhquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou stem dán maar CDA. Alles liever dan een extra stem voor Wilders. Hoewel ik vind dat het kiezen is tussen twee slechte opties
Goedemiddag allemaal
ik vind dat Geert best een kans mag krijgen; eens kijken of hij zijn beloftes nakomt. de anderen tot nu toe niet, en als hij dat ook niet doet dan valt het kabinet weer en kunnen we gewoon weer kiezenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou stem dán maar CDA. Alles liever dan een extra stem voor Wilders. Hoewel ik vind dat het kiezen is tussen twee slechte opties
Goedemiddag allemaal
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Kom je hem niet eens ff brengen met je nieuwe auto
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
durf ik nog niet, want moet er eerst goed aan wennen
zal ik proberen, maar die spanning blijft nog wel even ben ik bang. ik ga nu. als jullie me niet meer horen dan weten jullie t... sorry hihiquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ok dan! Niet te angstig worden nu hoor. Nergens voor nodig. Instappen en wegrijden
Ik wilde meedoen aan de sprintwedstrijden voor dames. Alleen was de kwalificatie daarvoor op zaterdag middag, en toen was ik dus nog in NL. Ik heb dus niet meegedaan. En er zijn verschillende soorten wedstrijden voor koeriers. Je hebt de sprint (dames en heren), de main race (dames en heren, als je die wint ben je dus Europees Kampioen voor 1 jaar), een pakjes-bezorg-wedstrijd op afgesloten terrein, fietspolo en dan nog allerlei kunstjes en grapjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Leintjuh![]()
Hoe ben je uiteindelijk terecht gekomen in het eindklassement van de wedstrijd van beste fietskoerier
Daar ging je toch aan meedoen in Budapest?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef Bluezz het volgende:
2 koelkasten gevuld
Pee, er ligt nu een zak marschjes in de kast
Jammerquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wilde meedoen aan de sprintwedstrijden voor dames. Alleen was de kwalificatie daarvoor op zaterdag middag, en toen was ik dus nog in NL. Ik heb dus niet meegedaan. En er zijn verschillende soorten wedstrijden voor koeriers. Je hebt de sprint (dames en heren), de main race (dames en heren, als je die wint ben je dus Europees Kampioen voor 1 jaar), een pakjes-bezorg-wedstrijd op afgesloten terrein, fietspolo en dan nog allerlei kunstjes en grapjes.
Er was ook een wedstrijd waarvoor je in een zo kort mogelijke tijd een 0,5 liter blik bier leeg moest drinken. De winnaar deed het in 14 seconden
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind dat Geert best een kans mag krijgen; eens kijken of hij zijn beloftes nakomt. de anderen tot nu toe niet, en als hij dat ook niet doet dan valt het kabinet weer en kunnen we gewoon weer kiezen
Hebben jullie je feest binnen of buiten gepland?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef golfer het volgende:
Zo, alleen vrijdag en zaterdag nog kipfilets bij de poelier en het bestelde lamsvlees en de beefburgers bij de slager ophalen en dan kunnen we wel tot 2011 blijven drinken en eten als je ziet hoeveel we nu in huis hebben gehaald.
Het was geen oostblokker die won, het was een Canadeesquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
JammerEn hoe snel deed jij over die halve liter
![]()
zuipen kunnen ze daar wel, in het voormalig oostblok
![]()
Buiten, het liefst buiten. En aangezien we op de 1e woonlaag wonen, is het altijd wel wat heen en weer lopen. Al hebben we wel een extra koelkast beneden in een gangkast en dan de tuinkamer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef TAV74 het volgende:
Hebben jullie je feest binnen of buiten gepland?
Zullen we dan samen voor een beetje redelijk (droog) weer duimenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Buiten, het liefst buiten. En aangezien we op de 1e woonlaag wonen, is het altijd wel wat heen en weer lopen. Al hebben we wel een extra koelkast beneden in een gangkast en dan de tuinkamer.
Een zonnedansje doen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:41 schreef TAV74 het volgende:
Zullen we dan samen voor een beetje redelijk (droog) weer duimen
Graag, ik word echt half depressief van de weerberichten en het huidige weerquote:
Ik ben er ook net ff iets teveel mee bezigquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Graag, ik word echt half depressief van de weerberichten en het huidige weer
Al gedaan, zelfde als Bloemendaal, alleen middag helemaal wolkje en 's avonds een druppel minder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er ook net ff iets teveel mee bezig![]()
Vul ff jullie woonplaats in?
Jullie hadden een partytent he?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef TAV74 het volgende:
Al gedaan, zelfde als Bloemendaal, alleen middag helemaal wolkje en 's avonds een druppel minder.
Ik lig er zelfs wakker van....
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:48 schreef TAV74 het volgende:
En het vriest zo ongeveer 's nachts: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Wierden/4057436
man, wat heb ik er de pest in.
Ik heb ook nog een boekenbon liggen van de Maatschap.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:43 schreef Laydina het volgende:
Nice FF!
Heb net drie boeken gekocht, dus ik kan weer even voort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
ben weer weggie, tot laters!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Minder vet natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:19 schreef DarkElf het volgende:
zo eens lekker eten, biefstuk en friet, zondig!!!!!!!![]()
nou ja ovenfriet dan (zal weinig uitmaken met gefrituurde friet?)
Makkelijke keuze, lijsttrekkersdebatten zijn echt niet te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef golfer het volgende:
Lastige keuze vanavond qua amusement:
op de ene zender het grote lijstrekkersdebat en op de andere zender gelijktijdig de laatste oefenwedstrijd van Oranje.
Beetje zappen dus maar.
kies voor Roland Garros! Mits t doorgaat vanwege de buien daar..quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:37 schreef golfer het volgende:
Lastige keuze vanavond qua amusement:
op de ene zender het grote lijstrekkersdebat en op de andere zender gelijktijdig de laatste oefenwedstrijd van Oranje.
Beetje zappen dus maar.
nope, geen boeking. Je kunt dus zelf op de blokken staan nuquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:18 schreef z80 het volgende:
hoop dat het zaterdag droog is.
mag de hele dag en avond buiten werken.
FF kom je zaterdag nog naar Nijmegen om te dansen?
er is een klein feestje dat Emporium heet.
wowie! 2*8 is zwaaar dus top dame!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef LieLie het volgende:
Hob 'stiekem' getrouwd?Tof!
Ik ging als een speer met lopen!2x 8 minuten hard en 3x 3 minuten hard.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef MissHobje het volgende:
Hoi schatjens, ff snel zwaaitjeWAAAAAAAAAAAAAAUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Confidence through competence
mag er al werken.(ik hoop dat het niet weer een zwemporium wordt)quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope, geen boeking. Je kunt dus zelf op de blokken staan nu
Isa, ben je nog online?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Minder vet natuurlijk
En Hob, gefeliciteerd
we hebben mini hobsalatje lalala we hebben twee etc etcquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
En de vraag is nu wanneer er kleine hobbeltjes komen
Ik hoop snelquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef borisz het volgende:
En de vraag is nu wanneer er kleine hobbeltjes komen
* Stereotomy kijkt achterom naar zijn bankquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga trouwens even beginnen aan het wegvouwen van de schone was. De hele bank ligt vol, en de waslijn hangt ook vol met natte was
Ach, even verstand op nul, tv op een klap-machine-programma en het is zo gepiept.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy kijkt achterom naar zijn bank
Ook vol was
Het regende zoveel en het bleef zo koudquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
een logische vraag zou zijn: waarom zijn ze vroeger thuisgekomen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach, even verstand op nul, tv op een klap-machine-programma en het is zo gepiept.Ik zet leuke muziek op en ga keihard meezingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tv kijken wil ook wel, alleen gaat het veel trager."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef MissHobje het volgende:
Hoi schatjens, ff snel zwaaitjeFeli HobjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
stemmen wat je hart je in geeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
En ik bedacht me net dat ik nu een zwevende kiezer ben geworden die geen flauw idee heeft wat ze straks moet aanvinken. Ik heb echt geen idee (nou ja, geen PVV en geen randpartijen die toch geen kans maken op een zetel). Ik heb op elke partij wel iets tegen.
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
En ik bedacht me net dat ik nu een zwevende kiezer ben geworden die geen flauw idee heeft wat ze straks moet aanvinken. Ik heb echt geen idee (nou ja, geen PVV en geen randpartijen die toch geen kans maken op een zetel). Ik heb op elke partij wel iets tegen.
scanner ff meenemen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga kokenen daarna weer naa rmijn werk.
En mijn ouders zijn plots veel te vroeg thuis gekomen van vakantieDat is echt heel vervelend, want we wilden komend weekend in hun huis foto's gaan scannen! Grrrrrrr.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef Laydina het volgende:
Liggen op de bank is funest.. ik viel weer half in slaap
Ja. Of de foto's. Uit de fotoboeken. Die bij Isa's ouders in de kast staan. Die ze dus van ze lang-zal-ze-levenzullen-ze-getrouwd-zijn niet ongezien mee kan krijgen.quote:
Ik vind 'stem op je gevoel' wel een erg slecht adviesquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef Den_Haag het volgende:
stemmen wat je hart je in geeft
* Den_Haag zichzelf weer naar de studie schopt omdat hij 2 weken achterloopt op schema
Beetje contact houden de komende dagen en eens zien of ze nog een hele dag weg gaan of zo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Of de foto's. Uit de fotoboeken. Die bij Isa's ouders in de kast staan. Die ze dus van ze lang-zal-ze-levenzullen-ze-getrouwd-zijn niet ongezien mee kan krijgen.
Ik vond mijn reactie eigenlijk reuze grappigquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Beetje contact houden de komende dagen en eens zien of ze nog een hele dag weg gaan of zo.
Dan met je verstandquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 'stem op je gevoel' wel een erg slecht adviesWat denk je dat al die PVV stemmers doen
D66 heeft suffe ideeën over hervormingen. Ik wil mijn burgemeester niet uitkiezen, ik wil ook niet kiezen welke buurman de nieuwe huisarts van het dorp wordt.quote:
Balkenende is een goede debater, en heeft ontzettend veel dossierkennis. Maar ik ben hem toch beu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Laydina het volgende:
Cohen wordt zo de grond in getrapt vanavond door gebrek aan debatkunsten.
Moet zeggen dat Balkenende wel beter is geworden
Oh ja? Ik hoor hem anders nooit expliciet een antwoord geven, vermoeiende man en alles behalve een leider.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Balkenende is een goede debater, en heeft ontzettend veel dossierkennis. Maar ik ben hem toch beu.
Inderdaad en hij lult er nu niet zo heel veel meer omheen. Maar hij hoeft van mij geen minister president weer te worden. Dit jaar even weer wat anders idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Balkenende is een goede debater, en heeft ontzettend veel dossierkennis. Maar ik ben hem toch beu.
Dat is wel heel pessimistisch, in principe kiezen we voor 4 jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Inderdaad en hij lult er nu niet zo heel veel meer omheen. Maar hij hoeft van mij geen minister president weer te worden. Dit jaar even weer wat anders idd.
Nee, maar hij zet anderen wel in een hoek, omdat ie zoveel feitelijke kennis heeft. Hij komt zeker over, wat je niet van Cohen kunt zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja? Ik hoor hem anders nooit expliciet een antwoord geven, vermoeiende man en alles behalve een leider.
Hahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch, in principe kiezen we voor 4 jaar
Dat is bij balkenende altijd gelukt iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel heel pessimistisch, in principe kiezen we voor 4 jaar
Ik ben voor een gekozen burgemeester. Kan je iemand tenminste echt afrekenen op zijn haar burgemeesterschap. Maakt de lokale politiek ook weer interessanterquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
D66 heeft suffe ideeën over hervormingen. Ik wil mijn burgemeester niet uitkiezen, ik wil ook niet kiezen welke buurman de nieuwe huisarts van het dorp wordt.
Er is al gedonder genoeg tussen de partijen zelf. Laten we toch alsjeblieft een constante factor behouden op gemeenteniveau.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben voor een gekozen burgemeester. Kan je iemand tenminste echt afrekenen op zijn haar burgemeesterschap. Maakt de lokale politiek ook weer interessanter.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben voor een gekozen burgemeester. Kan je iemand tenminste echt afrekenen op zijn haar burgemeesterschap. Maakt de lokale politiek ook weer interessanter.
met de gemeenteraads verkiezingen heb ik al geen idee wat de bekwaamheid van de mensen zijn. BIj een gekozen burgemeester ook niet. Laat ze dat lekker hogerhand regelen zodat ze tenminste een bekwaam iemand kiezenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Juist ja. En daar zal ook wel eens een mindere ziel tussen zitten, maar als we gaan kiezen krijg je het zelfde gezeik als met vallende kabinetten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
met de gemeenteraads verkiezingen heb ik al geen idee wat de bekwaamheid van de mensen zijn. BIj een gekozen burgemeester ook niet. Laat ze dat lekker hogerhand regelen zodat ze tenminste een bekwaam iemand kiezen
Haha, cool, hoe dat zo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga morgen kindergedichten voorlezen in de klas
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga morgen kindergedichten voorlezen in de klas
quote:
In de regio Rijnmond, voor mn werk. ivm een internationale gedichtenposterwedstrijd voor kids van 6 tot 13 jaarquote:
Opgeleukt?? En volgens mij staat dat bij ons echt niet op het rapport hoor!! Iig niet in groep 7quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef LieLie het volgende:
Sun, ik heb rapporten opgeleukt voor een school. En ik vond het zo schattig, dat 'jas aan/uit doen' ook op het rapport staat
Ja, ze hadden de tekst wel, maar het mocht wat frisser en vrolijker, en dat mocht ik doen. En was in groep 1 hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Opgeleukt?? En volgens mij staat dat bij ons echt niet op het rapport hoor!! Iig niet in groep 7![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef MissHobje het volgende:
Zo net terug van etenheerlijke dag dus gehad
Vanochtend om 11uur getrouwd en met de papa's en mama's en getuigen met aanhang uitgebreid geluncht
Super weer gehad, super dag en zo lief en relaxed ging alles, we wilden alles stilletjes en chill doen zeg maar en dat heeft super uitgepakt
Ben helemaal![]()
!
Hier nog even een bewijsje van tekenenHOBBEL!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom was ik niet uitgenodigd???![]()
![]()
![]()
zie hierboven alleen de ouders en getuigen met aanhangquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
HOBBEL!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom was ik niet uitgenodigd???![]()
![]()
Hij pakt het wel goed aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef golfer het volgende:
Roemer had stand-up comedian moeten worden.
Vanochtend om 11uur getrouwd en met de papa's en mama's en getuigen met aanhang uitgebreid geluncht
Super weer gehad, super dag en zo lief en relaxed ging alles, we wilden alles stilletjes en chill doen zeg maar en dat heeft super uitgepakt
Ben helemaal![]()
!
Hier nog even een bewijsje van tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
overhemd ambtenaar past leuk bij je jurk
Thanksiequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
Nogmaals heel erg gefeliciteerd, Hobje en mr. Hobje.![]()
En gaan jullie nou nog met huwelijksreis en wordt je nu eindelijk tijdens de huwelijksnacht ontmaagd?
Vertel, vertel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef MissHobje het volgende:
En komend weekend ergens wordt ik wel ontmaagd, ook een masterlijk verhaal
Niet denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
Hobbels nogmaals gefeli![]()
Wanneer komen de hobbeltjes eraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef MissHobje het volgende:
Ok ok nog 1tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ok ok nog 1tje
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ok okquote:
Ok ok nog 1tje
Het is een jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er erg mooi uit!! Hoe lang is ie?? Chique hoor
![]()
![]()
Ok ok nog 1tje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat is die griezelige stalker van mij, I-spy of hoe die ook alweer heette, weer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer!! Wat heb je misdaan?? Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patat![]()
(althans, ik neem aan dat hij het tegen jou heeft![]()
)
Whehehe.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef MissHobje het volgende:
Ok ok
Ik heb iets in mijn real name zitten waardoor altijd alles anders loopt dan bij de gemiddelde mens zeg maar, soort van iets vaker pech, lomp gedoe dingen. Noem het een soort familie pech vloek ofzo
! die wel altijd weer voor bijzondere situaties zorgt.
Je went eraan hoor èn je hebt altijd een leuk verhaal voor later hehe , voorbeeldje.. mijn trouwring is nu voor de 3e maal besteld omdat de maat wederom verkeerd binnen kwam, dus nu een te grote ring, lokatie die je reservering aanneent en kort voor je trouwen afbeld vanwege foutje en geen plaatsiets met het huis wat nogal last minute ging, dat soort shizzle..
Dus wat doet mijn lijf, gooit er ff een menstruatie kleine week te vroeg tegen aan, en regelt een flinke koortslip bij hubbie
Moet kunnen hehe, dus ja maar even wat uitstel met de huwelijksnacht
Zekers chique hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is een jurkje!Ziet er erg mooi uit!! Hoe lang is ie?? Chique hoor
![]()
Nice!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zekers chique hewas er meteen verliefd op maar heeft me wel een hoop zoek ergenis gekost zeg maar
Tot net over de knie en is van het merk Hunza
Ben helemaal![]()
!
Hier nog even een bewijsje van tekenenHobbel, wat leuk! En wat een leuke meneer heb je. Die mag trouwens ook niet klagen! Je ziet er prachtig uit zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Lieve Hob wat leuk wat mooi en wat zag je er prachtig uit![]()
![]()
En zo stil gehoudenWilde je het niet uitschreeuwen????
Thanksiequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hobbel, wat leuk! En wat een leuke meneer heb je. Die mag trouwens ook niet klagen! Je ziet er prachtig uit zeg!
Wij vonden dat ook heel mooi en fijn, om het klein en zachtjes te doen. Ik zie ons nog zo naar het stadhuis lopen met dat kleine cluppie. Partners in crime voelden we ons allemaal.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaik versprak me zowat, had hints echt te grappig, maar die voorpret zo lekker, en ook het huis dat gelukt is maakt alles helemaal top!
Ik wilde het gewoon eens op een stille rustig manier en als verrassing, dat is juist zo leuk
Onze vrienden die weten het ook nog maar heel kort, niet iedereen vind/vond dat leuk op de manier zoals wij het deden, maar gelukkig respecteert iedereen het wel
Dat was nou precies mijn idee ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Edit: oef wat een mooie jurkjes zeg!! Vele male mooier dan de gemiddelde bruidsjurk!!![]()
@ Golfer: ah ok, ik dacht al.. vond het zo'n vreemde post ineens..
Ik heb net ff kwijlend die site zitten bekijken.. echt heel mooi chique elegant en toch iets alternatief.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was nou precies mijn idee ook
Weetje van zo;n jurkje heb je gewoon net ff meer plezier, trek je nog eens aan naar een feest, ik ben dan veel blijer dan een jurk voor een dag die kweet niet hoeveel centen heeft gekocht.
Èn het is weer eens wat anders
Je gaat nog snel iets scoren voor zaterdag?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb net ff kwijlend die site zitten bekijken.. echt heel mooi chique elegant en toch iets alternatief.![]()
Jupsquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb net ff kwijlend die site zitten bekijken.. echt heel mooi chique elegant en toch iets alternatief.![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat nog snel iets scoren voor zaterdag?
Nogal ja!quote:
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben echt tegen rechtstreeks gekozen burgemeesters en Ministers. Krijg je zo'n populariteitspoll en ik geloof er helemaal niets van dat dat betere burgemeesters oplevert.
Wanneer ga jij nou eens op je knieën voor mr. Ross?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Isabeau het volgende:
En Hobs, wat een leuke dagVan harte hoor!
Ben jij een Indische?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Aure het volgende:
Ik ben weer terug van de Pasar Malam. Na sate met lontong, lemper, een maiskoekje, wadjik en lapis surabaya ben ik weer tevredenHeb ook nog loempia's, pasteitjes en roti kukus liggen voor de rest van de week
Het was nog best druk voor een doordeweekse avond, maar wel weer heel gezellig zo. Alleen jammer dat mn paps niet mee kon.. Dit is echt iets waar hij elk jaar naar uitkijkt en nu zit ie precies deze week met een ontstoken dikke darm en hij mag dus niet teveel lopen van de dokter.. Maar mn mams heeft genoeg lekkere dingen voor hem meegenomen en een supermooie schildering op linnen doek. Gemaakt door iemand uit surabaya (en daar komt mnvader ook vandaan)
Zal dr vant weekend es een foto van maken.
We kennen elkaar nog niet eens een jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Wanneer ga jij nou eens op je knieën voor mr. Ross?
Mijn vader komt uit indonesiequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij een Indische?
Mijn ex-vrouw heeft ook in Surabaya gewoond.
Nou en? Als het goed voelt maakt het niet uit hoe lang je elkaar kent. B. heeft mij ook al na anderhalve dag ten huwelijk gevraagd.quote:
In welk jaar was dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Aure het volgende:
Mijn vader komt uit indonesiehij was 8 ofzo toen ze naar Nederland kwamen.
Grapje?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Nou en? Als het goed voelt maakt het niet uit hoe lang je elkaar kent. B. heeft mij ook al na anderhalve dag ten huwelijk gevraagd.
Daar had Yolanthe ook geen probleem mee Isa!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kennen elkaar nog niet eens een jaar
1963 denk ik.. Ik weet het niet precies, kan ook iets eerder of later zijn. Ik zal het eens aan hem of mn oma vragen binnenkortquote:
Nee, en d'r ex wordt ook alweer papa van een andere vrouwquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef Duderella het volgende:
Daar had Yolanthe ook geen probleem mee Isa!
Als het 1963 is geweest heeft ie op dezelfde boot als mijn ex gezeten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef Aure het volgende:
1963 denk ik.. Ik weet het niet precies, kan ook iets eerder of later zijn. Ik zal het eens aan hem of mn oma vragen binnenkort
Dat zou heel goed kunnen hoor. Volgens mij heeftie altijd 1963 gezegd ja maar ik begin een beetje te twijfelen of het niet 1961 was.. Het zou wel apart zijn als zij op dezelfde boot hebben gezetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het 1963 is geweest heeft ie op dezelfde boot als mijn ex gezeten waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb op het podium van het Patronaat gewoon staan zingen vanavond
Voor het eerst in zo'n zaal mét mic. en het koor erachter.
Volgende week mét bandTof! Best eng in het begin he, in zo'n zaal? Maar wel heel stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
U snapt hemquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat weer zo'n zinloze actie van die
SGP. Zien die lui nou echt niet dat ze zich zo volledig belachelijk maken
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:13 schreef borisz het volgende:
U snapt hem. Ik vind het ook geneuzel om niks.
Nu echt weg is
Dit kleinzerige gedoe iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:14 schreef borisz het volgende:
[..]
SGP-jongeren ontzet door songtekst in havo-examen
Slaap lekker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[quote]Op donderdag 27 mei 2010 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hii!
Leuke gezellige avond gehad, liep alleen uit![]()
dus ga heel gauw mn ogen dichtdoen (ff snel bijgelezen natuurlijk ;-).
Half 8 gaat de wekker weer. Bluezz; je hebt het iig gedaan, ben je daar vanaf en hoef je voor t concert niet zenuwachtig te zijn. Goed hoor!![]()
Slaap lekker voor degenen die dit nog lezen.
Kussss
Nou ja zegquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen ik weer
Moest nog ff werken
Paar servertjes herstarten en een DVD-tje fikken en enkelt omdat ze op kantoor er zo ongelooflijk moeilijk over doen
Ja jh...ik vergat het elke keerquote:
Spookje is coolquote:Laatste spookje aan het kijken
En nog steeds een beetje verbouwereerd dat hobbje een hubbje heeft![]()
Me too.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |