ze worden minder gebashed, dan ze zelf bashen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:03 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Dat moslims worden gebashed is natuurlijk een hoax.
En weer een moslimbash van zoalshetis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze worden minder gebashed, dan ze zelf bashen.
Heb je hem al aangegeven bij een mod?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
En weer een moslimbash van zoalshetis.
Bashen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze worden minder gebashed, dan ze zelf bashen.
ik zie hier met de beste wil van de wereld geen gebash in. pas als moslims ophouden met het bashen van joden, homo's, vrouwen, anders gelovigen of niet-gelovigen hebben ze een heel klein beetje recht van spreken. en nou weer snel naar de moskee, voor je middaggebedje en je dagelijkse portie anti-westerse prietpraat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
En weer een moslimbash van zoalshetis.
Blabla.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie hier met de beste wil van de wereld geen gebash in. pas als moslims ophouden met het bashen van joden, homo's, vrouwen, anders gelovigen of niet-gelovigen hebben ze een heel klein beetje recht van spreken. en nou weer snel naar de moskee, voor je middaggebedje en je dagelijkse portie anti-westerse prietpraat.
goede repliek.quote:
net als dat jij vond dat ik weer een bash-opmerking maakte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Je post bevatte teveel vooroordelen en onwaarheden.
Ik heb nog nooit een moskee van binnen gezien, 1 van de onwaarheden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net als dat jij vond dat ik weer een bash-opmerking maakte.
maar vertel me waar ik fout zit, misschien leer ik er nog wat van.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Moslims voelen zich altijd gebashed. Ze worden nog druk dan.
jij? oh zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een moskee van binnen gezien, 1 van de onwaarheden.
Je noemt ze die primitievelingen en vindt het raar dat ze zich beledigd voelen. Grow a brain buddy.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
Moslims. Als je dat woord alleen al in je mond neemt, nee, als je er alleen al over denkt om dat woord te uit te spreken, dan voelen die primitievelingen zich al beledigd
Mensen die anderen overhoop schieten of steken, en aanslagen plegen, omdat ze beledigd zijn en werkelijk geen enkele vorm van kritiek accepteren, noem ik primitievelingen ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:30 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Je noemt ze die primitievelingen en vindt het raar dat ze zich beledigd voelen. Grow a brain buddy.
Een moslim die op internet net doet alsof hij geen moslim isquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een moskee van binnen gezien, 1 van de onwaarheden.
Je had het over moslims en niet extremisten/radicale moslims.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Mensen die anderen overhoop schieten of steken, en aanslagen plegen, omdat ze beledigd zijn en werkelijk geen enkele vorm van kritiek accepteren, noem ik primitievelingen ja.
Natuurlijk zag ik het aankomen. Het is altijd hetzelfde liedje. Dat maakt het nog niet goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja. Of wil je zeggen dat je deze holocaustreactie niet van mijlenver aan zag komen?
Ik heb nergens ontkend of bevestigd dat ik een moslim ben, leer lezen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef huhggh het volgende:
[..]
Een moslim die op internet net doet alsof hij geen moslim is![]()
Alles om maar te misleiden zullen we maar zeggen.
Sjeez, check je eigen topic-geschiedenis. Kan het er nog dikker bovenop.
Je bent echt zo transparant als een low-budget tomatenschijfje.
Je topics spreken boekdelen, maar je domme inhoudsloze reacties geven echt je ware aard prijs.
Je hebt het inderdaad niet direct ontkent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Ik heb nergens ontkend of bevestigd dat ik een moslim ben, leer lezen!
Nogmaals: ik heb het nergens ontkend, dat maak jij ervan. Zoalshetis zei dat ik naar de moskee moest gaan voor mijn middaggebedje en ik zei ik heb nog nooit een moskee van binnen gezien. (iig in NL niet)quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef huhggh het volgende:
[..]
Je hebt het inderdaad niet direct ontkent.
Maar je suggereerde het wel met je gesputter dat je nog nooit in een moskee zou zijn geweest.
Alsof je daarom nog geen moslim kan zijn.
Met jouw islam-fixatie kan dat namelijk niet anders.
Oke, dan anders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Je had het over moslims en niet extremisten/radicale moslims.
Ik heb nog geen 1600 miljoen moslims mensen overhoop zien schieten of steken en aanslagen zien plegen.
Als dat wel het geval zou zijn geweest dan is het een wonder te noemen dat jij nog leeft.
Ik kom uit een christelijk nest. Ik weet dat de christenen die ik ken het helemaal niet leuk vinden dat de moslims gekwetst worden. Ze vinden het dus net zo min leuk wanneer er cartoons van Jezus gemaakt worden. Het is niet zo dat ze het zich zo aantrekken dat ze erg opvallen door een officiële reactie in de pers, maar ze begrijpen dus wel dat er moslims zijn die zich gekwetst voelen. Meerdere keren hoorde ik toen ik het erover had met mijn vader waarom christenen er nooit tegenin gingen.....Je moet geen paarlen voor de zwijnen gooien. Verspilde moeite.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dus als christelijke/atheïstische cartoonisten moslims kwetsen is het een logische reactie dat moslims daarom joden kwetsen.
Ja ja
Als je dit in het begin zou zeggen dan zou je misverstanden voorkomen. Ik ken geen weldenkende moslim die aanstoot zou nemen aan de nieuwe manier waarop jij je zin hebt geformuleerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:01 schreef Green1 het volgende:
[..]
Oke, dan anders.
Die idioten die zich beledigd voelen als mohammed getekend wordt noem ik primitievelingen, en die extremisten/radicale moslims noem ik primitieve gehersenspoelde mongolen. Zo goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |