Klopt. Haha, het begint ingewikkeld te worden maar:quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef kiekum.nl het volgende:
[..]
waarom? zijn huisgenoot is toch thuis.
koop het dan gewoon in de winkel als je geen geduld hebtquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:11 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klopt. Haha, het begint ingewikkelt te worden maar:
Ik krijg verschillende pakketjes van UPS en TNT.
UPS wil wél het pakketjes bij mijn huisgenoten achterlaten maar geven aan dat het adres niet bestaat.
TNT vind het adres wel en mijn huisgenoot doet open maar mag het pakketje niet aannemen.
Niet dat ik wat heb aan de pakketjes los van elkaar. Maar ik ga morgen dus wel met tegenzin een kruk voor de deur zitten, op de winkelstraat met een krat pils naast me en wachten.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop het dan gewoon in de winkel als je geen geduld hebt_!
Die blijft de hele dag thuis voor het pakketje van TS?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef kiekum.nl het volgende:
[..]
waarom? zijn huisgenoot is toch thuis.
Dat boeit mij ook niet als het gaat om iets wat ik niet nodig heb, tv, laptop etc. Maar dit heb ik nodig voor een project, en ik moet in dit weekend er sowieso aan beginnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bestel vaak dingen via internet hoor, maar het boeit me echt niet of ik het dan een dagje later krijg
Die werkt in de horeca, de moet om 4 uur beginnen tot 2.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die blijft de hele dag thuis voor het pakketje van TS?
Achteraf had ik dat beter kunnen doen, ja. Alleen had ik wel vertrouwen in het "binnen 24 uur in huis".quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
koop het dan gewoon in de winkel als je geen geduld hebt_!
dan is gelukkig alle post wel langs geweest in de stad jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die werkt in de horeca, de moet om 4 uur beginnen tot 2.
ik vertrouw nooit op levertijden op sitesquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Achteraf had ik dat beter kunnen doen, ja. Alleen had ik wel vertrouwen in het "binnen 24 uur in huis".
Tevens was dat tig kilometers rijden geweest en had ik dat op winkeltijden moeten doen!Terwijl ik dan zelf werk.
Ikke wel bij bol.com maar een keer had ik een spel gekocht er stond binnen een week geleverd 1 maand later komt die pas en ik was al vergeten dat ik die besteld had.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vertrouw nooit op levertijden op sites
Een aangetekende zending hoeft inderdaad niet per se door de aangetekende (de logica daarin?) te worden aangenomen, maar door iemand die op het adres woonachtig/aanwezig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef Inverted_World het volgende:
Oja. Kleine update, er zouden dus ook pakjes van TNT komen. Dus bij deze ook een klacht jegens TNT. De dude van TNT stond dus voor de deur, gaf aan dat mijn huisgenote niet mocht tekenen voor het pakketje en nam het mee terug met de melding dat ik dan morgen wel zelf echt zou moeten tekenen etc.
Dus ik neem vrij van mijn werk voor morgen, bel ik nog even TNT want ik wil zeker weten dat ik echt maar één dag hoef vrij te nemen voor deze onzin. Verteld die dame aan de lijn me dat mijn huisgenote het wel had mogen aannemen en dat dat een foutje van de chauffeur moet zijn geweest. ( ze controleerde het type verzending of iets dergelijks. )Fijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |