abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89635502
Inmiddels hebben twee personen gereageerd naar aanleiding van het script dat ik ze toe zond. Beide profesionals in de filmindustrie. Met de ene heb ik al vrij veel contact gehad via mail, en met de andere enkele malen.
Het komt er op neer dat mijn schrijven niet erg profesioneel is, maar beide heren zien wel veel potentie in mijn verhaal. Ze hebben dan ook allebei aangegeven er graag mee aan de slag te gaan om het om te toveren tot een profesioneel en uitvoerbaar script. De man waarmee ik het minst contact heb gehad was nog maar op de helft, maar wist me toch al te vertellen dat hij er graag, na verdere kennis making, samen met mij mee aan de slag wilde.
Het ziet er dus vrij goed uit denk ik. Ik wacht nog even wat andere reacties op het script af, en ga dan kijken wat te doen. Ik kan het waarschijnlijk aan één van deze twee mensen verkopen, maar ik wil er eigenlijk zelf wel graag bij betrokken blijven.

@ Daskaar:
Ik zal hetzelfde verhaaltje afsteken als dat ik op de prikboreden heb gezet:

Nadat iemand voor ¤ 50.000 een bank berooft, gaat de gele sporttas waarin het geld zit -in real time- van hand tot hand. Het louter volgen van de persoon die op dat moment de tas in handen heeft, zorgt ervoor dat het onduidelijk blijft wie de volgende persoon wordt die de tas (weer) in bezit krijgt. Wanneer er echter een wissel van eigenaar plaats vindt, blijkt dit altijd logisch of ten minste begrijpelijk.

@ Klaasdj
Op de prikborden van http://filmstart.nl en http://nftvm.nl heb ik bovenstaande tekste gepost.
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 12:05:12 #27
177948 Daskaar
cake or death?
pi_90704519
heb je nog wat gehoord in de tussentijd?

het is inderdaad een interessant concept dat je bedacht hebt, er is echt veel mee te doen!
succes nog!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:47:39 #28
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_90716521
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:46 schreef Daskaar het volgende:
hee klaas, wattup homey?
zijn jullie ooit nog verder gegaan eigenlijk?
Nee, dat is doodgebloed. Wel jammer.....
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:28:17 #29
177948 Daskaar
cake or death?
pi_90720124
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:47 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Nee, dat is doodgebloed. Wel jammer.....
ja daar leek t al heen te gaan. jammer inderdaad. hopen dat t jynx wel lukt!
pi_90866002
Ik heb nog wel wat reacties gehad. Allemaal wel positief. Maar de twee heren die ik eerder noemde lijken me wel het meest serieus. Vooral omdat ze profesionals zijn in de filmindustrie. We gaan zodoende een datum prikken om een keer met zijn drieen bij elkaar te komen om te kijken of we het project van de grond kunnen krijgen.
Ik ben erg benieuwd.
  woensdag 5 januari 2011 @ 01:15:12 #31
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90866174
Gaaf zeg! Mijn droom is ook altijd geweest om een script verfilmd te krijgen. In de loop der jaren heel wat op papier gekregen, maar nooit mee naar een prof gestapt (wel zelf het een en ander verfilmd).

Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:29:38 #32
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_90878438
Klinkt als een grappig idee, hopelijk kan er iets uit komen.
The Most Incredible, Baby
  zondag 6 februari 2011 @ 12:37:46 #33
177948 Daskaar
cake or death?
pi_92405641
we zijn alweer een maand verder.
is er nieuws te melden, jynx?
ik kan me trouwens ook wel voorstellen dat je niet de behoefte hebt om een stel vreemden op een forum up to date te houden en op je vingers te hebben kijken de hele tijd.
dus voel je niet verplicht ofzo, tis van mijn kante oprechte interesse.
pi_92413160
Ik voel me niet verplicht hoor Dasklaar. Ik waardeer juist je intesse.
Er valt alleen nog weinig nieuws te melden. De afspraak met die twee heren staat voor komende donderdag op de planning. Eén van de twee was heel de maand januari nog bezig als producer voor een andere film. Vandaar dat we niet eerder hebben afgesproken. Misschien dat ik vrijdag dus wel weer meer nieuws heb.
pi_94186303
Nou, het heeft even geduurd, maar ik heb toch weer wat te melden (voor degene die het interesseert). Het blijkt redelijk onmogelijk om met zijn drieen samen te komen. Telkens als er een afspraak staat krijgt er weer iemand een project of klus aangeboden. Dat is het lastige met zelfstandigen natuurlijk. Op dit moment zit één van de twee ook weer een maand in Indonesie. Maargoed, mijn gsm heb ik ook niet voor niks natuurlijk. Dus heb ik beide heren telefonisch gesproken.

Beide zijn ze nog altijd enthousiast. De een is relatief kort geleden afgestudeerd heeft heeft een eigen filmbedrijfje, en de ander is scriptschrijver en bezig met verschillende projecten waar ook aansprekende namen aan mee werken (Tygo Gernandt, Jim Bakkum). Deze tweede persoon heeft al redelijk wat gedaan en gemaakt, maar is nog op zoek naar zijn eerste echte bioscoop film. En daarvoor ziet hij in mijn verhaal blijkbaar enorme potentie.

Met hem heb ik afgesproken vanavond via Skype alles eens goed te bespreken. De bedoeling is nu dat we het script gaan herschrijven tot een goed verfilmbaar geheel, met hier en daar wat veranderingen, maar grotendeels zoals ik het verzonnen heb. En dat we een teaser gaan maken om investeerders te overtuigen geld in ons filmproject te stoppen. Nu is een teaser filmpje (dat uiteraard moddervet moet zijn) maken ook niet goedkoop, dus moeten we eerst daar weer financiën voor zien te vinden.

Het is nu dus een kwestie van bespreken hoe het verhaal precies moet gaan zijn en het vervolgens helemaal goed uitschrijven. En het vinden van budget (3000 - 5000 euro) om een vette teaser te maken. Mocht iemand dus nog potentiele geldschieters weten, let me know!
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:48:28 #36
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_94187626
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:08 schreef -Jynx- het volgende:
Nou, het heeft even geduurd, maar ik heb toch weer wat te melden (voor degene die het interesseert). Het blijkt redelijk onmogelijk om met zijn drieen samen te komen. Telkens als er een afspraak staat krijgt er weer iemand een project of klus aangeboden. Dat is het lastige met zelfstandigen natuurlijk. Op dit moment zit één van de twee ook weer een maand in Indonesie. Maargoed, mijn gsm heb ik ook niet voor niks natuurlijk. Dus heb ik beide heren telefonisch gesproken.

Beide zijn ze nog altijd enthousiast. De een is relatief kort geleden afgestudeerd heeft heeft een eigen filmbedrijfje, en de ander is scriptschrijver en bezig met verschillende projecten waar ook aansprekende namen aan mee werken (Tygo Gernandt, Jim Bakkum). Deze tweede persoon heeft al redelijk wat gedaan en gemaakt, maar is nog op zoek naar zijn eerste echte bioscoop film. En daarvoor ziet hij in mijn verhaal blijkbaar enorme potentie.

Met hem heb ik afgesproken vanavond via Skype alles eens goed te bespreken. De bedoeling is nu dat we het script gaan herschrijven tot een goed verfilmbaar geheel, met hier en daar wat veranderingen, maar grotendeels zoals ik het verzonnen heb. En dat we een teaser gaan maken om investeerders te overtuigen geld in ons filmproject te stoppen. Nu is een teaser filmpje (dat uiteraard moddervet moet zijn) maken ook niet goedkoop, dus moeten we eerst daar weer financiën voor zien te vinden.

Het is nu dus een kwestie van bespreken hoe het verhaal precies moet gaan zijn en het vervolgens helemaal goed uitschrijven. En het vinden van budget (3000 - 5000 euro) om een vette teaser te maken. Mocht iemand dus nog potentiele geldschieters weten, let me know!
Probeer productiebedrijf Habbekrats eens, die komen dit jaar met hun 1e bioscoopfilm en hebben sowieso contact met een leuk stel acteurs.

www.habbekrats.nl
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')