als je niet gehinderd bent door enige kennis van zaken is dat geen halsmisdaadquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is rechtgezet
En ik hoop onze valse start van gisteren ook
best welquote:
Ik denk dat de vraag niet zo heel groot is en dat je binnen de kortste keren topics over hentaifappers, etc hebt...Veel mensen begrijpen het niet en willen alleen maar trollen in zo'n forumquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we een aanvraag doen voor een anime subforum?
The Brady Bunch, that's the way we all became the Brady Bunchquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:53 schreef Quir het volgende:
DROOOOOM FIIIIIJJJJJNNNN
ONE BIG FUCKING BRADY BUNCH
quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:38 schreef Kally het volgende:
[..]
The Brady Bunch, that's the way we all became the Brady Bunch![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag niet zo heel groot is en dat je binnen de kortste keren topics over hentaifappers, etc hebt...Veel mensen begrijpen het niet en willen alleen maar trollen in zo'n forum
Ik kom net weer uit Japan, ik wil weer terug. Daar kun je tenminste als volwassene wel gewoon lezen zonder dat je vaag aangekeken wordt
Sommige themas wel, andere weer helemaal niet. Maar dat heeft iedereen. Het probleem is dat er mensen zijn die ondanks dat ze niets met een thema (willen) hebben, het gaan verzieken voor de anderenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Eigenlijk is het jammer dat men niet verder wil kijken dan het eigen bekrompen referentiekader.
Ik zou het best leuk vinden om meer over een thema te weten te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |