Ik zeg maar zo, ik zeg maar nietsquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[V&A SC] Waar Symp ons verwelkomt
Bedankt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iBenny er is een verzoekje voor jou
[V&A SC] Waar Symp ons verwelkomt
Nesrin, hoiquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha, ja ik dacht, ik ga even shockeren..![]()
![]()
![]()
![]()
goed gelukt geloof ik..
als ik zou willen kan het wel.. zitten er 2 vlakbij hier.. maaar ik heb natuurlijk stijl en klasse
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:34 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gedoe met 2 SC's begint irritant te worden.
we moeten het wel een beetje warm houdenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom daar op die ene post gewoon nog niet.
Hoe vaak gaat iBenny je nog ten huwelijk VRAGENquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
het klinkt wel een beetje goedkoop 'vraag en aanbod'
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat iBenny je nog ten huwelijk VRAGEN
We zitten gewoon in het goede forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat iBenny je nog ten huwelijk VRAGEN
We zitten gewoon in het goede forum
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet jaloers, toen ik aangeschoten was heb je ook aan mij gevraagd of ik met je wilde trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ergens, ergens heel diep... heb je gevoelens voor mij
Maar ik wil een Marlalala en iBenny huwelijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2010 13:54:32 ]
We zijn soms ook enorm goedkoop.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
het klinkt wel een beetje goedkoop 'vraag en aanbod'
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef iBenny het volgende:
En trouwens na XFA ga ik naar KLB.. ik heb namelijk via PM zulke goede vrienden gemaakt__!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een heel bijzondere vriendschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |