Ik vind het wel een toffe gastquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goede zet, zorgt voor een stuk meer humor/luchtigheid denk ik.
Voel me nu echt een noob, maar samengesteld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo, even op het zomerfeest geweest bij de meiden op school
Wel grappig de gezichten van de mensen die nog niet wisten dat we inmiddels een samengesteld gezin zijn
Samengesteld gezin?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Zo, even op het zomerfeest geweest bij de meiden op school
Wel grappig de gezichten van de mensen die nog niet wisten dat we inmiddels een samengesteld gezin zijn
denk ouders met kinderen uit een eerdere relatie opfzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voel me nu echt een noob, maar samengesteld?
quote:
Newbiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voel me nu echt een noob, maar samengesteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
Marc-Marie Huijbregts is het nieuwe Popstars jurylid![]()
![]()
fail
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
NewbiesIk zit al op Fok sinds 2005, maar ben soms echt een noob ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is heel gezellig, we hebben samen 7 kinderen.
(2 x 2 zelf waarvan er een in een gezinsvervangend tehuis woont) en 3 pleegkinderen.
Maar er is geen verschil, iedereen telt evenveel mee en er wordt niemand voorgetrokken.
Altijd leuk een samengesteld gezin. Mijn vorige relatie was dat ook, maar dat was een groot drama, en dit is echt geweldig. Lieve vrouw en lieve kids
Ik ben echt een bofkont.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
Kijk eens een hele uitleg voor jullie:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
En Benny, jij hebt echt een ingebouwde zoekfunctie in je kop of niet?
Dat vind ik zo'n domme doos, als die op tv is ga ik zappenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een toffe gast
Inderdaad wat luchtigheid in het programma. Als ze MAurice dan vervangen door Loes Luca wordt het helemaal gezellig
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
En Benny, jij hebt echt een ingebouwde zoekfunctie in je kop of niet?
als er eentje niet is is het stil in huis.quote:
Ze sprak me van de zomer aan op het strand, ik nog spierwit vroeg ze of ik wist waar een of andere tent zat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n domme doos, als die op tv is ga ik zappen
domme doos dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze sprak me van de zomer aan op het strand, ik nog spierwit vroeg ze of ik wist waar een of andere tent zat.
Ik zeg hoezo zie ik eruit alsof ik hier vaker kom?
Ze snapte hem niet
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |