Hier is ik! Ik lees wel mee heur, maar heb niet zoveel te vertellen. En ben onwijs moe lately, heb het onmogelijk druk op m'n werk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef Groofsken het volgende:
Serpente, waar ben je? Ik heb vandaag de broekjes op de post gedaan.
Nou, banaan op brood vindt hij heerlijk, en aangezien aardbeien, frambozen, viervruchten, you name it, in jamvorm op brood kunnen, dacht ik dat kiwi ook wel kon.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:55 schreef mikoxx het volgende:
En Thijs en kiwi op brood is geen combi blijkt, hihi! Hoe kán je t ook bedenken McLaura?
Mefke de 17e was toch ook jouw uitgerekende datum? Dan is Driekus nu precies 36 weken en 2 dagenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:55 schreef mefke79 het volgende:McLaura, ehhh geen idee hoe hij in mijn rug kan prikken, dat kan namelijk helemaal niet ja...Maar ik bedoelde dat ik zag dat ie met zijn beentjes zich afzet tegen de rugleuning van de stoel. En toen we even alleen mijn auto hadden (waar mc alleen voorin kan) en ik er dus achter zat voelde ik dat wel, maar echt niet in mijn rug ja...(mag ik het even op laat op de avond gooien...)
Twinkly: een sprongetje met 26 en met 37 weken. Maar volgens mij is die van 37 weken lang ervoor voelbaar. Tenminste, Driekus is af en toe echt niet te genieten, Lente had het ook en volgens mij heb ik er meer over gehoord.
Ik zal eens gaan tellen hoeveel weken Driekus nu is. Oke, Driekus is dus 35 weken ongeveer en was 11 dagen te laat, dus bijna 37 weken. Ik heb hier dus een jongetje dat het volgens het boekje doet, ook dit sprongetje klopt weer. Alleen...al die vaardigheden, die heeft ie niet hoor. Maar ja, volgens mij moet je kind ook wel een genie zijn om ze allemaal te hebben.
Ja tijn mocht nu ook beginnen met joghurt, dat valt ook onder vocht en daarnaast water, diksap of verdunde thee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef Aoraki het volgende:
Bedankt het-is-mij. Maar het klopt dus dat ze eigenlijk minder vocht binnen krijgen dan eerst? In groente en fruit hap zit natuurlijk ook wel wat vocht, maar als ze daardoor ook nog melk laten staan krijgen ze dus netto minder binnen. Zeker als je na 7 maanden naar 3 flessen gaat? Dan komen ze toch niet meer op 1 liter vocht op een dag? Of bied je dan nog wat anders aan?
oh geweldig! Ik had m voor Morris uit Tunesië, zo'n berbervest met kwastjes enzo! Hahahahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:17 schreef huuphuup het volgende:
Ha Chan ik miste je al! Hoe is het met Timo? en hoe is het met jou?
Leuk vicky.
ik heb voor Amélie voor het najaar zo'n uberfout hysterisch peruaans vest gekocht met allemaal dingen erop, zonnetjes en schaapjes enzo.
whehe berbervestquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:03 schreef Memmel het volgende:
[..]
oh geweldig! Ik had m voor Morris uit Tunesië, zo'n berbervest met kwastjes enzo! Hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |