Ja als ie nu uit bed gaat komt ie op ons bed. Ook niet helemaal optimaal maar hij weet hoe ie van ons bed af moet dus das iets beter dan uit zijn ledikant vallen.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Nijna het volgende:
Leander, klimgeit! Pfoeh zeg... heel verstandig die spijlen eruit, dan hoeft hij niet zo te klauteren als hij toch in zn koppie heeft dat hij eruit wil... Slot op de kasten enzo....
En een eerste stapje los!
.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ssserpente, dat vroeg ik me inderdaad ook al af, heb het vorige week volgens mij ook al gevraagd, maar daar reageerde ze niet op....
ja, blij dat het voorbij is. Geen flauw idee hoe het gegaan isquote:
Jaquote:Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef Ssserpente het volgende:
En Amélie? Die heeft vandaag overdag zeker wél geslapen..?
Ik snap je hoor, we hebben hier momenteel ook van die nachten... brrr... dat is megazwaar idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
mikoxx dat is ook wel zo.. maar momenteel trek ik het gewoon echt heel slecht. Nachten waarin ik er 8x uit moet en een vriend die bijna de hele dag in bed ligt omdat hij nachtdienst heeft helpen niet erg mee. Niemand die het even over kan nemen en dat ik even iets voor mezelf kan doen.
Maar goed morgen naar een vriendin toe, dan mag zij zich met Finn bezighouden!
Haha, da's hier ook altijd. Vooral bij N.'s moeder kan ze of de hele dag slapen of superjengelig zijn. Gnagna.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja![]()
ik belde mn moeder 's middags even om te vragen of ze nog wegwijs was geraakt uit het schema waar ze om gevraagd had... zegt ze ja... ze slaapt wel veel hoor vandaag![]()
arm mensverheugd ze zich helemaal op lekker tutten met t kleinkind, slaapt ze de helft van de tijd
Ik zeg: laten Karin, moeilijk, babyfoon uit en laten. Hier was dat ook een paar dagen toen we naar 1 slaapje gingen...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jaja Mikoxx, 2 weekjes....!
Lars is sinds vorige week over op een nieuw schema. Eerder sliep hij na het avondeten nog eventjes, alleen was dat de laatste tijd meer mopperen dan slapen, dus we dachten dat het slaapje er wel af kon. Dus nu doet hij overdag nog 2 slaapjes.
Dit gaat goed. Het enige wat niet goed lukt, is dat ritme uit zijn koppie krijgen.
Hij gaat nu rond 19.15 uur naar bed, maar wordt na een uurtje weer wakker, heel hard huilend.
Haal ik hem eruit, dan heeft ie praatjes en veel lol. Zo gauw ik hem terug leg,.....brullen!
Vanavond heb ik hem maar laten huilen, dat was dus 30 min volle bak huilen, en nog een kwartier in zijn slaap nasnikken. Hoe moet je hier nou mee aan?
En dan nog even wat: hoeveel cc moet een kindje van 8.5 maand drinken?
Lars zit nu op 3 flessen (8-12.30-19 uur) Om een uurtje of 3 bied ik hem een liga aan met diksap, de liga gaat prima...diksap totaal niet. Water ook niet, thee ook niet. Hij wil echt niet wat anders drinken als melk, en de melkflessen gaan ook niet meer helemaal leeg.
Ik merk dat zijn ontlasting harder en harder wordt nu er steeds minder vocht in gaat. Hoe pak ik dat aan, en hoeveel cc moet het minimaal zijn?
Dat kennie he, met zijn koemelkallergiequote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik zeg: laten Karin, moeilijk, babyfoon uit en laten. Hier was dat ook een paar dagen toen we naar 1 slaapje gingen...
Drinken (anders dan melk) is hier nog steeds niet echt favoriet te noemen. Het cb zei dat er niet echt een minimum is, als in: dat moet je geven. Ontlasting is wel een belangrijke graadmeter natuurlijk. Anders een beetje extra fruit? Zit ook veel vocht in he? En yoghurt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |