Nou, ik weet niet hoe lastig jij pokémon vond, maar als je denkt dat je pokémon niet had aangekund als je ook maar een niveautje lager zat qua intelligentie, zegt dat meer over jou dan over NGquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, dus bij jullie waren VMBO'ers gewoon slimmer dan VWO'ers? Okay, als jij dat zegt... is het goed.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Skylark, als je niet ophoudt, stuur ik iedereen in je hyves een bericht met dat jij op fok zit.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die er niet tegen kunnen dat ze terug worden getrolled als zij aan het trollen zijn.![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die er niet tegen kunnen dat ze terug worden getrolled als zij aan het trollen zijn.![]()
Nohquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn zorgvuldige gespaarde Pokémon, mijn levenswerk, mijn kostbaar uitgekiende stats. Allemaal. Weg.
Zeker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar je vond het wel vervelend.
Psyduckquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Er was maar 1 pokemon die ik echt superbaas vond
Jij heb je oude gameboy nog.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze nog wel allemaal gebackupped in Pokémon Stadium.
pik je dat, otis?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha pubertje. Dat doet me echt helemaal niets
.
Cwl, ik had mijn classic verkocht en daar heb ik spijt van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb mijn Classic, Pocket en Color nog steeds ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |