1 jaar is wel heel erg snel, als er geen nieuwe consoles aankomen binnen een jaar zal het er alsnog goed uitzien.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alan Wake ziet er nu wel heel tof uit maar dat zal over een jaar of wat ook wel weer niets zijn.
Een jaar is idd wat overdreven jaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
1 jaar is wel heel erg snel, als er geen nieuwe consoles aankomen binnen een jaar zal het er alsnog goed uitzien.
Gears of War 1 ziet er ook nog tof uit. Laatst nog gespeeld.
En nu nog beter zelfsquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Baas. Gelukkig ben je goed in Hall of Meat.
Ik moet inderdaad nog een aantal dingen doen, ik was iets te snel met oordelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu nog beter zelfs. Maar jij zei dat ie kort was, maar ik ben verder als jou
.
Btw aankomende week een keer WK2010 doen? Zag dat je hem ook had
En nu klopt de prijs dus niet volgens bol.comquote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Natal oftewel Wave is nu al te bestellen bij bol.com voor 79,99
http://www.bol.com/nl/p/g(...)NLTWI000000SN3110MEI
Guttegut, de fanboys zijn vroeg wakker. Check die reacties daar dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
En nu klopt de prijs dus niet volgens bol.com
Ik heb hem al gekocht voor 70 euroquote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
En nu klopt de prijs dus niet volgens bol.com
van leest of free record shop voor 39,99quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand enig idee waar de Wireless Headset het goedkoopst is?
Mag ook internationaal
Prijzen zoals getoond in webshop zijn gelijk, tenzij het een speciale actie is dan staat dat erbij vermeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ah thanks!
Nee zo gierig ben ik ook weer niet
Zijn de prijzen winkel/webwinkel bij FRS gelijk? Anders rij ik er na het werk even langs.
Dit moet je lezen:quote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef DJ_ het volgende:
Alan MTFing Wake
wat een spel, het einde is wat vreemd maar het past er precies in.
het verhaal is ook geniaal bedacht/geschreven.
Beste game sinds tijdenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef DJ_ het volgende:
Alan MTFing Wake
wat een spel, het einde is wat vreemd maar het past er precies in.
het verhaal is ook geniaal bedacht/geschreven.
Ik heb het niet gelezen, maar het schijnt dat de uitwerking van alles enorm beneden pijl is, op de voice-acting na. Van de dode characters tot (vooral) de belabberde gunplay (die toch het grootste deel van de gameplay vormt)quote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo slecht aan AP?
Want wat hij allemaal verteld lijkt me super tof
Kijk maar op GT die gunplay, niet om aan te zien. Je kan niet fatsoenlijk richten en of een kogel aankomt ligt puur aan gelukquote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo slecht aan AP?
Want wat hij allemaal verteld lijkt me super tof
Maar daarvan zegt hij '' Het is geen shooter maar een rpg''quote:Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar het schijnt dat de uitwerking van alles enorm beneden pijl is, op de voice-acting na. Van de dode characters tot (vooral) de belabberde gunplay (die toch het grootste deel van de gameplay vormt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |