Toch, ik vindt het niet echt een guerrilla/jaren zeventig feeling hebben. Maar misschien is dat zo omdat ik de graphics meteen link aan die van MW.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het Vietnam moet zijn, met al die bergen/sneeuw
Ze hadden waarschijnlijk nog alle assets van MW2 liggen. Volgens mij overziet Treyarch het alleen, en heeft Activision nu fabrieken geopend in Cambodia waar kinderhanden aan een lopende band de generieke CoD FPSen aan elkaar plakken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef Dynd het volgende:
[..]
Toch, ik vindt het niet echt een guerrilla/jaren zeventig feeling hebben. Maar misschien is dat zo omdat ik de graphics meteen link aan die van MW.
en die nightsprings tv shows zijn ook geniaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:13 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Beste verhaal in een lange, lange tijd
Kloptquote:
Gaf hij Assassin's Creed niet een 99?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb! Het Orakel spreekt!
http://www.pu.nl/pu-tv/Alpha_Protocol.aspx?id=61
Uhh dat was hij iddquote:
dat speelt inderdaad heerlijk, ben nu in chapter 4 heb bijna non stop gespeeld sinds vanmiddagquote:
Ik heb hem nu bijna uitgespeeld maar ben er al iets van 8 dagen mee bezigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat speelt inderdaad heerlijk, ben nu in chapter 4 heb bijna non stop gespeeld sinds vanmiddag
die vogels zijn iritantquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu bijna uitgespeeld maar ben er al iets van 8 dagen mee bezig![]()
Die vogels zijn ook heel vet
En Just Cause 2 natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat dit toch wel het jaar is van de free roaming games. RDR ligt pas in de winkels, waar ik me overigens héérlijk mee vermaak, Mafia II () in augustus en L.A. Noire moet ook nog in het 3e kwartaal verschijnen.
www.hansanders.nlquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Call of Duty. Please.
Heb je die graphics gezien? Tering we leven niet meer in het jaar 2006.
( Dead Rising ziet er nog beter uit dan dit)
Het is een lul. Heb m "mogen" spreken tijdens een Command & Conquer launch event voor de pers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is geen lul ja![]()
Volgens velen is hij het Orakel
Mhh kun je er wat meer over vertellen?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is een lul. Heb m "mogen" spreken tijdens een Command & Conquer launch event voor de pers.
Wat een omhoog gevallen klootzak is het, echt niet te geloven. Dus, gewoon een LUL.
Klopt, het is een ontiegelijk arrogante kloothommel.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het is een lul. Heb m "mogen" spreken tijdens een Command & Conquer launch event voor de pers.
Wat een omhoog gevallen klootzak is het, echt niet te geloven. Dus, gewoon een LUL.
En volgend jaar waarschijnlijk weer een nieuwe GTA en Saints Row 3.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat dit toch wel het jaar is van de free roaming games. RDR ligt pas in de winkels, waar ik me overigens héérlijk mee vermaak, Mafia II () in augustus en L.A. Noire moet ook nog in het 3e kwartaal verschijnen.
Aldus het Orakel.quote:natuurlijk; RedDeadRedemp is topgame maar vergeet ook deze niet: PoP:Forgotten Sands, Alpha Protocol, UFC 2010 en, nogmaals, Alpha Protocol
Daarover gesproken.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |