Valt meequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kreeg deze link net van een maat van me:
http://www.gameorder.nl/microsoft-xbox360-natal-p-5398.html
Natal voor 70 euro. Voorwaarden even gelezen mocht het duurder worden:
[..]
http://www.gameorder.nl/preorder-acties-i-50.html
Heb ze nog gechecked op diverse sites, en ze zijn betrouwbaar. Ik zat er zelf aan te denken om nu anders alvast te halen. Mocht het dan duurder worden dan maakt het niet uit, en mocht het goedkoper worden dan krijg ik dat vergoed![]()
Maar weet alleen niet of Natal wel überhaupt die 70 Euro waard zal zijn
Omdat als je klaar was je weekend had, dus ik zit aan 10 uur savonds te denkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Sobraine het volgende:
[..]
s'Ochtends of s'avonds? Ik ben vrij rond 16 uur. Verwacht dat het pakketje dan al binnen is.
Misschien wel een goeie optie ja. Maar misschien als die veel duurder wordt gaan ze zeuren datze hem niet kunnen leveren ofzoiets?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
Kreeg deze link net van een maat van me:
http://www.gameorder.nl/microsoft-xbox360-natal-p-5398.html
Natal voor 70 euro. Voorwaarden even gelezen mocht het duurder worden:
[..]
http://www.gameorder.nl/preorder-acties-i-50.html
Heb ze nog gechecked op diverse sites, en ze zijn betrouwbaar. Ik zat er zelf aan te denken om nu anders alvast te halen. Mocht het dan duurder worden dan maakt het niet uit, en mocht het goedkoper worden dan krijg ik dat vergoed![]()
Maar weet alleen niet of Natal wel überhaupt die 70 Euro waard zal zijn
Oooh nee man, ik begin wel vroeg, maar stop vaak wat ik al zei ergens rond 16 uur. Begin meestal rond 7 uur alquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat als je klaar was je weekend had, dus ik zit aan 10 uur savonds te denken
Dan leveren ze hem niet, zolang ik maar mijn geld terugkrijg hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien wel een goeie optie ja. Maar misschien als die veel duurder wordt gaan ze zeuren datze hem niet kunnen leveren ofzoiets?
Oja op die fiets dan is het idd wel een goeie optie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan leveren ze hem niet, zolang ik maar mijn geld terugkrijg hoor je mij niet klagen![]()
Desnoods schakel ik Kassa/Consumentenbond in
Dan gaat dat helemaal goed komenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Oooh nee man, ik begin wel vroeg, maar stop vaak wat ik al zei ergens rond 16 uur. Begin meestal rond 7 uur al.
Of Fablequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Natal kan erg goed worden hoor.. mits goed geprogrammeerde games ervoor uitkomen. Denk aan je controller gebruiken icm voice/face recognition en dan kan een RPG zoals Fallout ineens 100x toffer worden.
Mensen die de potentie van natal niet zien
leuk man, praten tegen je spelquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Natal kan erg goed worden hoor.. mits goed geprogrammeerde games ervoor uitkomen. Denk aan je controller gebruiken icm voice/face recognition en dan kan een RPG zoals Fallout ineens 100x toffer worden.
Wat? Het is toch zo? Dat vond ik juist supervet in het eerste deel, hoe meer punten je stopte in je auto's hoe vetter ze werden. Dat maakte het toch wel awesome voor mij, en nu hebben ze dat eruit gehaald omdat volgens hun teveel mensen het niet deden ( lui killen met hun wagen zodat je daar meer sterren in kreeg ).quote:
Voordeel aan Natal is dat ze gewoon anders een handschoen op de markt kunnen brengen die door Natal kan worden herkendquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen hequote:
ja ok schelden is altijd leuk. maar ik heb echt geen zin om normale dingen tegen mn tv te zeggenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja joh, je zou je bijna gaan schamen he.
Als er een dude naar mij toekomt en die wil mij een quest geven, ik zeg fuck off weirdo en hij loopt weg dan zou ik dat wel een bazengame vinden hoor.
Maargoed dat is een erg simpel voorbeeld, maar blijkbaar is het aan jou toch niet besteedt.
Of een online multiplayer horrorspel, waarbij eentje telkens het spook isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef jimjim1983 het volgende:
bij een voetbalspel zou t ook wel mooi zijn als je een kaart krijgt omdat je de scheids uitscheld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |