Er zijn idd vele mooie Fok! toernooien geweestquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was de xbox nog nieuwFok tournooi toen, was wel grappig
Laat het me weten, legend was een bazenspel. maar omdat ik over underworld toen een slechte paar slechte reviews had gelezen heb ik hem maar niet gekocht. misschien toch nog een keer kopen uit de budgetbakquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
TR: Underworld maar eens gekocht, Is die even tof als Legend ?
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn idd vele mooie Fok! toernooien geweest
Toen de hoeren nog maagd warenquote:
dat wil niemandquote:
Ik had hem voor een 10tje en vond de demo wel grappig dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:04 schreef Xblister het volgende:
[..]
Laat het me weten, legend was een bazenspel. maar omdat ik over underworld toen een slechte paar slechte reviews had gelezen heb ik hem maar niet gekocht. misschien toch nog een keer kopen uit de budgetbak
Gay Tony is wel veel tofferquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:52 schreef wc-eend het volgende:
Lost and Damned uitgespeeld.. Begonnen aan Gay Tony wel weer heel anders
Underworld is wel cool ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
Met Underworld valt de serie weer in haar oude patroon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
Vind hem best aardig, zeker voor wénâg geld!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Underworld valt de serie weer in haar oude patroon.
Het was een echte baas die jongeman die dat organiseerde toen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was de xbox nog nieuwFok tournooi toen, was wel grappig
Dat wel, maar t.o.v. Legend is het weer een flinke achteruitgang. Tekenend voor de serie in de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vind hem best aardig, zeker voor wénâg geld!
Ik zou niet weten wie het was eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het was een echte baas die jongeman die dat organiseerde toen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie het was eigenlijk
Ik geloof je meteenquote:
Dat is nog steeds de normale xbox toch? Gaan geruchten dat er een nieuw model aangekondigd gaat worden.quote:
dat ik hem ga kopen als die kleiner is, en gooi ik mijn ouwe de deur uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de normale xbox toch? Gaan geruchten dat er een nieuw model aangekondigd gaat worden.
Wat verwachten jullie?
Same here. Kleiner. Stiller.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat ik hem ga kopen als die kleiner is, en gooi ik mijn ouwe de deur uit
Werkend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |