mee eens.quote:
Dat is leuk en aardig, maar als het een RPG is, waarom ben je dan continu aan het schieten? Kijk, Mass Effect is ook een RPG maar je schiet wel enorm veel (merendeel van de tijd zelfs) dus dat hebben ze goed uitgewerkt. AP is blijkbaar een RPG waarbij je wel heel de tijd schiet maar waarbij ze domme, domme en nog eens domme keuzes hebben gemaakt waardoor het niet lekker schiet, dus waarin je het merendeel van de tijd je aan het ergeren bent (het werkt niet goed omdat ze RPG-elementen aan het schieten hebben toegevoegd, als in: je schiet niet waar je op mikt maar afhankelijk van je skill ben je nauwkeuriger. Echt, een van de meest irritante dingen, heb je n perfect headshot aangelegd schiet je alsnog twee meter naastquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar daarvan zegt hij '' Het is geen shooter maar een rpg''
Maar dat is dus geen goeie verklaring als ik je zo hoor
Reclame praatjes gast.... Alsjeblieft neem Jan niet serieus. Hij de grootste hoer van gamend Nederland en doet alles om publishers te vriend te houden.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is er eigenlijk zo slecht aan AP?
Want wat hij allemaal verteld lijkt me super tof
Het had zoveel beter kunnen zijn als de besturing wat meer "diepte" had en de grove fouten eruit waren gehaald.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik lees juist veel positieve ervaringen met AP, ik ga m misschien wel halen.
Thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamehubs heeft flinke aanbiedingen
Onder andere
Alan Wake, Splinter Cell en Prince of Persia voor 30 per stuk.
gewoon niet doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik lees juist veel positieve ervaringen met AP, ik ga m misschien wel halen.
Beste kun je even zoeken op 2dehands site's Ik heb er ook nog 1 liggen maar volgens mij is die al wat nieuwer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
Iemand een idee waar je een nieuwe power supply kan halen voor de 360? De oude van me is kapot, en die is van de launch... Nieuwere modellen hebben een hele andere connectie.
Hangt er vanaf waar je woont.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
Iemand een idee waar je een nieuwe power supply kan halen voor de 360? De oude van me is kapot, en die is van de launch... Nieuwere modellen hebben een hele andere connectie.
Ik stel je mening op prijs hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Mijn mening zal er wel niet toe doen. Jan is heilig bij je merk ik.
Bazen games. Alleen jamer dat je linkjes niet werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na RDR maar eens eindelijk een begin maken aan AC II.
Komtie dan he!? Told you so.....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Rossdale het volgende:
Ontwikkelaar: Alpha Protocol had geannuleerd moeten worden
Geweldige game hoor Akwijla. Luister jij maar lekker naar je orakel
LOLquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Rossdale het volgende:
Rossfailquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Rossdale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |