quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef Hamilton het volgende:
Weet iemand welke remix van Starry Eyed gebruikt wordt bij dat programma van RTL over Ibiza met Brandsteder Jr, Eddy, Nikkie, Dennis.... ? De aankondiging loopt vooral vaak op RTL Lounge.
BVD
Ok, nou hier staat de tracklisting http://news.teamxbox.com/(...)oundtrack-Announced/quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:42 schreef Bostonian het volgende:
Hoe heet het nr wat je hoort in de nieuwe ING EK reclame??
Vielen dank!quote:
Dat begrijp ik, maar misschien ziet iemand iets in de tracklisting die herkent wat jij bedoelt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Maestro16 het volgende:
nee,
Ik dacht bijna zeker te zijn van fifa street 2 alleen heb ik geen zin 47 nummers te gaan zoeken op youtube zonder zeker te weten of het ook nog de goede game is
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef Cudles het volgende:
Yo mensen, ik zoek een soort Gypsy humpa papa muziek. Volgens mij kwam het ook in Borat op het einde voor, maar hij staat in ieder geval niet op de soundtrack. Het is een heel simpel deuntje, het gaat pum pum pum, en elke pum een noot hoger en dat de hele tijd door. Het is heel typisch in ieder geval
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef hayder het volgende:
hoe heet het liedje dat op het eind wordt gedraaid bij xfactor?
alvast bedankt
Iets met 2 vliegen en een klap.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tjee, ik was deze ook aan het zoeken en hij staat gewoon hier
Terug Vind Post, een post om het topic in m'n actieve topics te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |