Als je fouten of kortzichtigheden in de berekening aantreft, hoor ik dat graag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:01 schreef Repeat het volgende:
Tendentieus. Typisch GroenLinks.
Sorry ik las je post verkeerd, onderstaande is voor de VVD stemmers.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:03 schreef TNA het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat de VVD hamert op eigen verantwoordelijkheid - als je iets wilt bereiken, moet je daarvoor werken, en daar prikkelen we voor. Ze gaan alleen voorbij aan het feit dat er altijd mensen nodig zullen zijn die voor het minimumloon werken. Als schoonmakers zich omscholen zijn er weer andere schoonmakers nodig.
Mijn moeder is schoonmaakster, 40 uur p/w en daarnaast houdt ze ook nog eens het huishouden bij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef Zith het volgende:
VVD is er natuurlijk alleen voor de harde werkers, schoonmakers en mensen in de zorg werken niet hard genoeg
import uit het Rifgebergte. Net als in de jaren 60.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:10 schreef twentenaar het volgende:
n3z heeft hier zeker een punt in! en die mensen heb je zeker hard nodig want als ze er niet meer zijn wie moet dat werk nog doen dan?
Hij was sarcastisch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:10 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Mijn moeder is schoonmaakster, 40 uur p/w en daarnaast houdt ze ook nog eens het huishouden bij.
Tevens is ze een alleenverdiener.
Dus mijn moeder zou niet hard genoeg werken omdat ze schoonmaakster is?
Volgens de VVD ben je inderdaad geen harde werker als je niet minimaal twee keer modaal verdient!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:10 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Mijn moeder is schoonmaakster, 40 uur p/w en daarnaast houdt ze ook nog eens het huishouden bij.
Tevens is ze een alleenverdiener.
Dus mijn moeder zou niet hard genoeg werken omdat ze schoonmaakster is?
Het is opgesteld door GL vlak voor de verkiezingen, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet zeggen dat bijna -10% voor Henk & Ingrid Modaal + 2 kids wel fors is. Mits de berekeningen kloppen en volledig zijn uiteraard.
Je hoeft de bijstand niet te verlagen om mensen te prikkelen aan het werk te gaan. Het zou zo in elkaar moeten zitten dat je erop vooruit gaat als je gaat werken, je kunt bijvoorbeeld een constructie bedenken dat je tijdelijk nog een klein deel van je bijstand krijgt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:12 schreef Daeron het volgende:
Ik kan me er zeer goed in vinden dat de bijstand omlaag gaat. Zolang het nog het geval blijft dat iemand in de bijstand met alle overige subsidiepotjes erop achteruit gaat zodra deze gaat werken, is er iets goed mis. Het is totaal zinloos om bijstandstrekkers meer te geven dan ze nodig hebben om minimaal van rond te komen. Als je meer wil ga je maar werken.
Inderdaad...tevens goed om in de kinderbijslag te snijden, grootste bullshit regeling aller tijdenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:12 schreef Daeron het volgende:
Ik kan me er zeer goed in vinden dat de bijstand omlaag gaat. Zolang het nog het geval blijft dat iemand in de bijstand met alle overige subsidiepotjes erop achteruit gaat zodra deze gaat werken, is er iets goed mis. Het is totaal zinloos om bijstandstrekkers meer te geven dan ze nodig hebben om minimaal van rond te komen. Als je meer wil ga je maar werken.
Ik geef als eerste toe dat ik geen econoom ben, maar ik zie geen grote gaten in de - vrij uitgebreide - onderbouwing eigenlijk. Jij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Het is opgesteld door GL vlak voor de verkiezingen, wat denk je zelf?
Hahah, mensen extra belonen als ze dan eindelijk een baan gaan zoekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef TNA het volgende:
Je hoeft de bijstand niet te verlagen om mensen te prikkelen aan het werk te gaan. Het zou zo in elkaar moeten zitten dat je erop vooruit gaat als je gaat werken, je kunt bijvoorbeeld een constructie bedenken dat je tijdelijk nog een klein deel van je bijstand krijgt.
misschien moeten de lonen aan de onderkant gewoon omhoog.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:12 schreef Daeron het volgende:
Ik neem niet eens de moeite om het te lezenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef KingOfMars het volgende:
Ik geef als eerste toe dat ik geen econoom ben, maar ik zie geen grote gaten in de - vrij uitgebreide - onderbouwing eigenlijk. Jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |