abonnement Unibet Coolblue
pi_81906665
In zeer korte tijd gezien op hetzelfde onbemande, openbare toilet (zo'n automatisch geval op het station, in dit geval in Oss):

-De pot die volgegooid was met de feestversiering van een nabijgelegen kroeg of zo. Ik heb nog steeds geen idee van het nut hiervan.
-Een vol maandverband op de grond, dat om de een of andere reden niet gewoon in een zakje gestopt kon worden.
-En de klapper: zowel de bril als de vloer (!) volledig ondergescheten. Richten lijkt lastig te zijn.

In Godsnaam, hoe moeilijk kan het zijn om op een normale manier naar een openbaar toilet te gaan?

T'is dat ik er vaak moet zijn en vaak geen keus heb, dus veroordeeld ben tot dat ranzige hokje. In het laatste geval was alle horeca e.d. in de buurt gesloten, dus dan sta je daar.

("En nu?" Niets. Maar het moest er even uit.)
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:10:52 #2
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_81906669
terechte klacht
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_81906673
Oke.
pi_81906685
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd Hoe doen die mensen dat thuis in hemelsnaam?
Of kan je er een zooitje van maken omdat het 'openbaar' is? Er is iemand die jouw vuiligheid moet opruimen, nou lekker dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin woensdag 26 mei 2010 @ 08:11:50 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_81906690
Hoe heb je je ding gedaan?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:11:55 #6
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_81906694
Mensen lijken alle fatsoensnormen te vergeten zodra ze ergens zijn waar niemand ze kan zien en/of betrappen.

Kansloos, but true.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_81906698
Sorry.
pi_81906724
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:11 schreef Pharkus het volgende:
Hoe heb je je ding gedaan?
Met heel veel moeite opgehouden tot ik was waar ik moest zijn, elders in die stad.
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 mei 2010 @ 08:18:46 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81906755
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd Hoe doen die mensen dat thuis in hemelsnaam?
Of kan je er een zooitje van maken omdat het 'openbaar' is? Er is iemand die jouw vuiligheid moet opruimen, nou lekker dan.
Thuis zijn ze wel netjes, maar omdat het nu niet van hun is en dus niet hoeven schoon te maken/houden interesseert het ze geen flikker.
Triest gedrag altijd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin woensdag 26 mei 2010 @ 08:23:48 #10
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_81906818
Het zijn juist de uberhygiënische frusties die er een bende van maken. Zo van 'Ewwww er ligt een druppel op de bril waar al 100 vieze konten op hebben gezeten vandaag, laat ik er maar met mijn spuit diarree een meter boven gaan hangen anders krijg ik aidstiefusanusroest' en ja dan is het kwaad geschied.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_81906832
Sowieso vermijd ik openbare toiletten.
De klaagbaak is een machine.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:26:15 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81906849
Je zal er staan met je dochter van 4 omdat ze weer eens moet plassen

Terechte klacht wat dat betreft, stel ransapen bij elkaar hier in NL.
The truth was in here.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:28:39 #13
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_81906873
moet kunnen hoor, hebben we toch schoonmakers voor.
ga eens koffie halen
pi_81906892
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:

Terechte klacht wat dat betreft, stel ransapen bij elkaar hier in NL.
Van een volk dat z'n asbak leegkiepert op een willekeurige parkeerplaats, dat van een trein binnen 5 minuten een zwijnenstal kan maken, dat zich echt NERGENS verantwoordelijk voor voelt maar ALLES probeert af te schuiven naar anderen, dat steeds asocialer en asocialer wordt, kun je niet meer verwachten helaas.

Ik heb nog nooit, nooit, nooit iets van afval op de grond gegooid ofzo. Ik snap het gewoon niet, dit gedrag. Ik zou ook niet weten wat je er aan moet doen.


wat was Zweden fijn, hoe schoon alles is, hoe verantwoordelijk iedereen zich voelt voor de openbare ruimte
pi_81906915
sommige mensen maken er een sport van volgens mij
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:34:40 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_81906932
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:23 schreef Pharkus het volgende:
Het zijn juist de uberhygiënische frusties die er een bende van maken. Zo van 'Ewwww er ligt een druppel op de bril waar al 100 vieze konten op hebben gezeten vandaag, laat ik er maar met mijn spuit diarree een meter boven gaan hangen anders krijg ik aidstiefusanusroest' en ja dan is het kwaad geschied.
^^ Dat dus.
Om die reden (en dat heb ik ook maar van horen zeggen) zijn vrouwenWC's altijd smeriger dan mannenWC's...
censuur :O
pi_81906935
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:23 schreef Pharkus het volgende:
Het zijn juist de uberhygiënische frusties die er een bende van maken. Zo van 'Ewwww er ligt een druppel op de bril waar al 100 vieze konten op hebben gezeten vandaag, laat ik er maar met mijn spuit diarree een meter boven gaan hangen anders krijg ik aidstiefusanusroest' en ja dan is het kwaad geschied.
En de oplossing is zo simpel: Leg van tevoren gewoon even wat papier op de bril.

(Overigens is het een aanrader om zelf van tevoren een wc-rol in je tas te stoppen als je weet dat de kans groot is dat je op het Ossche stationstoilet terecht gaat komen: Er is een redelijke kans dat je het nodig zult hebben. Al heeft het feit dat het papier nogal eens op is niets te maken met de aso's in de openingspost.)
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:34:48 #18
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_81906936
Oss .
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:35:00 #19
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_81906941
Terechte klacht.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:38:00 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81906981
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:30 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Van een volk dat z'n asbak leegkiepert op een willekeurige parkeerplaats, dat van een trein binnen 5 minuten een zwijnenstal kan maken, dat zich echt NERGENS verantwoordelijk voor voelt maar ALLES probeert af te schuiven naar anderen, dat steeds asocialer en asocialer wordt, kun je niet meer verwachten helaas.

Ik heb nog nooit, nooit, nooit iets van afval op de grond gegooid ofzo. Ik snap het gewoon niet, dit gedrag. Ik zou ook niet weten wat je er aan moet doen.


wat was Zweden fijn, hoe schoon alles is, hoe verantwoordelijk iedereen zich voelt voor de openbare ruimte

Yep, of de Zwitsers.. lijkt daar wel een compleet ander mensenras, in ieder geval verder geevolueerd dan ons. Geen vuiltje op straat, en ze weigeren om iets op de grond te gooien.
The truth was in here.
pi_81907016
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:32 schreef Salatrel het volgende:
sommige mensen maken er een sport van volgens mij
Dit is gewoon het allergrootste probleem in Nederland, mensen die zich BEWUST misdragen 'omdat het kan'. Pas ook, zat in de snackbar bij ons aan de dijk, er stopt zo'n oude tokkie mercede MIDDEN OP HET ZEBRAPAD OP EEN DIJK en die kamper komt gewoon op z'n gemakkie z'n bestelling doen. Halve verkeersopstopping. Zebrapad verspert.

Snackbareigenaar zegt er wat van, en hij zegt gewoon doodleuk, ach, ik ben toch zo weer weg als jij ff doorbakt? .

Kansloze kuttokkies.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:39:40 #22
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_81907018
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:10 schreef apestaartje2 het volgende:
-En de klapper: zowel de bril als de vloer (!) volledig ondergescheten. Richten lijkt lastig te zijn.

...

In het laatste geval was alle horeca e.d. in de buurt gesloten, dus dan sta je daar.
Nou, dan had ik toch echt nog eerder in mijn broek gescheten dan daar te gaan schijten. Liever in mijn eigen stront dan in die van een ander
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:42:10 #23
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_81907051
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:39 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dit is gewoon het allergrootste probleem in Nederland, mensen die zich BEWUST misdragen 'omdat het kan'. Pas ook, zat in de snackbar bij ons aan de dijk, er stopt zo'n oude tokkie mercede MIDDEN OP HET ZEBRAPAD OP EEN DIJK en die kamper komt gewoon op z'n gemakkie z'n bestelling doen. Halve verkeersopstopping. Zebrapad verspert.

Snackbareigenaar zegt er wat van, en hij zegt gewoon doodleuk, ach, ik ben toch zo weer weg als jij ff doorbakt? .

Kansloze kuttokkies.
Tering ik welk tokkiedorp woon jij .
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:42:19 #24
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_81907052
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:
Je zal er staan met je dochter van 4 omdat ze weer eens moet plassen

Terechte klacht wat dat betreft, stel ransapen bij elkaar hier in NL.
idd! Zoveel moeite kost het niet om ervoor te zorgen dat een volgende toiletbezoeker met plezier naar de wc kan gaan. En daar hoort remsporen wegborstelen dus ook bij!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_81907077
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:39 schreef najazeg het volgende:

[..]

Nou, dan had ik toch echt nog eerder in mijn broek gescheten dan daar te gaan schijten. Liever in mijn eigen stront dan in die van een ander
Maar goed, ik had dus al gezegd dat ik het op had gehouden. En het was vreselijk.

Elders in de regio nog gezien, in een vergelijkbaar hokje (ook in dit geval: geen keus): Iemand die z'n stinkende zweetsokken op de vloer had gedeponeerd.
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')