quote:Running babes grote partijen in debat
De vrouwelijke running mates van de vier grootste politieke partijen in de peilingen gaan dinsdagavond met elkaar in de debat bij de EO-talkshow Knevel & Van den Brink. Het gaat om Ank Bijleveld (CDA), Edith Schippers (VVD), Fleur Agema (PVV) en Nebahat Albayrak (PvdA).
"De running mates debatteren met elkaar over de zorg, de economische crisis, de hypotheekrenteaftrek en het onderwijs", aldus de EO. Het programma met de presentatoren Andries Knevel en Tijs van den Brink wordt om 23:05 uitgezonden op Nederland 1.
PvdAquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Penisbaard het volgende:
Het CDA soberzo, de echte christenen zitten bij de SGP.
Dankje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
SGPDe enige partij die snapt dat we terug naar het woord van God moeten
Dat sowieso.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Piratenpartijquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Faler. Tering eej. Wat zegt Staatkundig Gereformeerde partij jou? Dat de paus er wel of niet van houdt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jullie allemaal maar SGP gaan stemmen.
haha de paus en de SGPquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jullie allemaal maar SGP gaan stemmen.
Dat was een banvloek, ik stem Christen Unie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Faler. Tering eej. Wat zegt Staatkundig Gereformeerde partij jou? Dat de paus er wel of niet van houdt?
Beschermd internetten natuurlijk voor de kleintjes.quote:
Ik ook. Eindelijk weer eens zondagen zoals zondagen horen te zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Ik verheug me nou al op die autoloze zondagen
Eindelijk weer rust. We zijn totaal doorgeslagen in dit land, gelukkig kunnen we hier samen met de SGP tegen strijden. Sluit je aan bij de SGP-jongerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:18 schreef Acinonyx het volgende:
Ik verheug me nou al op die autoloze zondagen
Eindelijk een partij die gewoon de waarheid durft te zeggenquote:Mochten de feministen uit hun overwinningsroes zijn ontwaakt en niks meer omhanden hebben, dan zouden ze hun aandacht kunnen richten op vrouwen in Nederland die écht onderdrukt worden. In hun haast de SGP in hun strik te vangen, hebben ze bij het lezen van het VN-Vrouwenverdrag waarschijnlijk over artikel 6 heen gelezen. Horen we feministen ooit over de Wallen of over alle vrouwen die tegen hun zin de arbeidsmarkt worden opgejaagd?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk weer eens zondagen zoals zondagen horen te zijn.
Met de fiets en de bijbel onder je snelbindersquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe komen we bij het Huis Van God zonder auto ? De dorpen zijn niet meer zo klein als vroeger
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met de fiets en de bijbel onder je snelbindersOm de afstand tussen kerk en burger weer te verkleinen moeten we er gewoon meer kerken bijbouwen
Een mooi dagje uit voor het hele gezin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met de fiets en de bijbel onder je snelbindersOm de afstand tussen kerk en burger weer te verkleinen moeten we er gewoon meer kerken bijbouwen
Penisbaard,quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Jan-Joost, Frederik, Rudolf, Herbert, Balthasar, Gerard-Elco, Meindert en Rein?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:03 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze guitige belhamels van de SGP Jongeren!
Wat een rebelse doerakken zijn het toch!
Mijn vraag is hebben deze frisse jongens zichzelf weleens betast? Zo niet dan hebben ze mijn stem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Jan-Joost, Frederik, Rudolf, Herbert, Balthasar, Gerard-Elco, Meindert en Rein?
Hey, wat gaaf! Ik sta op die foto. Leuk hoor. We waren net terug van een leuk dagje minigolf. Erg geslaagd te noemen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:03 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze guitige belhamels van de SGP Jongeren!
Wat een rebelse doerakken zijn het toch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |