Dat ze goed is wil nog niet zeggen dat ze gelijk heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Als ik geen SP-er zou zijn, dan zou ik zelfs overwegen om op Albayrak te stemmen.
Wat is ze goed.
Dat is dan wel een speciaal soort rust van Cohen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Albayrak heeft de rust van Cohen, maar zonder de nervositeit en irritatie. Zeer prettig om naar te luisteren.
Inderdaad, WTF is dat?:')quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kneef inderdaad
Wilt u ook een aflevering van kneef en de brink bijwonen
Fleur is een leuk werkertje, dat is alles. Beleid maken heb je er niets aan. Luister alleen maar naar haar uitleg. Echt inhoudelijk zegt ze niets. Nu vraagt Albayrak hoe het betaald wordt, en Agema komt met een heel algemeen antwoord maar geeft specifiek geen uitleg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef zquing het volgende:
Meh, ik mag Agema wel. Denk dat ze 't beter zou doen in een andere partij waar ze genuanceerder kan zijn
liever Klootzak en van der LULquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kneef inderdaad
Wilt u ook een aflevering van kneef en de brink bijwonen
Ik vond haar vroeger stukken beter, zo goed doet ze 't hier nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef sjorsvdg het volgende:
Ik vind Agema erg goed. Vreselijk kortzichtig om haar een Wilderskloom te noemen, dan zijn alle anderen dat net zo goed van hun leiders.
Als je van vier door elkaar schreeuwende vrouwen houdtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef Yankee het volgende:
Is het de moeite waard om zo de herhaling te gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |