Want het is ook zo makkelijk om zo;n ding te besturen met een autorijbewijs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het voor deel van een trike is dat je met je autorijbewijs zo'n eentje mag besturen
Das toch lief van vriend lief, ik mag toch aannemen dat je ma dat ook wel snaptquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
aah vriend komt iets brengen om me te steunen
hopen niet dat broertje net zijn hoestbui begint want dan is ma er niet blij mee als er iemand om half 12 voor de stoep staat terwijl ik vandaag ziek had gemeld voor doktersafspraak
Inderdaad. Vanaf nu ben jij een FOK!-vriend.quote:
Geen idee, maar dat zijn nu eenmaal de regelsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want het is ook zo makkelijk om zo;n ding te besturen met een autorijbewijs.
quote:
Achterlijke idioten. Want je weet ook gelijk hoe je moet schakelen op een trike.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zijn nu eenmaal de regels
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Achterlijke idioten. Want je weet ook gelijk hoe je moet schakelen op een trike.
trusten Trevquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doengewoon om uitleg vragen bij een rit of zo en dan kan je het ook wel(denk ik)
Maar ik ga![]()
nee ma niet, nee is nee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das toch lief van vriend lief, ik mag toch aannemen dat je ma dat ook wel snapt
Het is tricky hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doengewoon om uitleg vragen bij een rit of zo en dan kan je het ook wel(denk ik)
Maar ik ga![]()
met mij ook ja !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed hoor!Met jou ook? Lang niet gezien!
Ahja, da's wel een slim plan iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:35 schreef AskMe het volgende:
[..]
met mij ook ja !lang niet gezien, klopt. Ben me aan het focussen op m'n examens
vandaag wiskunde gehad, donderdag economie en vrijdag AK en Engelsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ahja, da's wel een slim plan iddWat heb je deze week allemaal?
VWO?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef AskMe het volgende:
[..]
vandaag wiskunde gehad, donderdag economie en vrijdag AK en Engels
Ah!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef AskMe het volgende:
[..]
vandaag wiskunde gehad, donderdag economie en vrijdag AK en Engels
Waarom?quote:
Gelukkig ben je nu in de bloei van je levenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat was nou inderdaad niet m'n beste leeftijd
Waarom?quote:
Ach na je 23e ben je wel over je top heen hè? Dus het gaat al hardquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat was nou inderdaad niet m'n beste leeftijd
Jij blijft neukbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach na je 23e ben je wel over je top heen hè? Dus het gaat al hard
Je kan nog lekker jong zijn en mensen verwachten niets van je behalve dat je naar school gaat tussen het spijbelen door. En de mensen om je heen zijn veel leuker. Ze worden met elk jaar ouder gewoon minder leuk.quote:
Nou, ze worden nu tenminste enigzins volwassen. Toen ik 14 was, waren mensen juist niet leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog lekker jong zijn en mensen verwachten niets van je behalve dat je naar school gaat tussen het spijbelen door. En de mensen om je heen zijn veel leuker. Ze worden met elk jaar ouder gewoon minder leuk.
En ondertussen ben je zelf een depressief kutkind dat alles doet wat god verbiedt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan nog lekker jong zijn en mensen verwachten niets van je behalve dat je naar school gaat tussen het spijbelen door. En de mensen om je heen zijn veel leuker. Ze worden met elk jaar ouder gewoon minder leuk.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, ze worden nu tenminste enigzins volwassen. Toen ik 14 was, waren mensen juist niet leuk.
Absoluut geen spoiler, ik beloof het ik geef alleen mijn mening:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achja dat heb je natuurlijk zelf in de handquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen juist niet leuk zijn als ze ouder worden
Goed bezig jijquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Absoluut geen spoiler, ik beloof het ik geef alleen mijn mening:je maakt me me me HEEEL NIEUWSGIERIG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik dacht dat de episodes pas morgen uitkomen?
2011 13" i5 ...
Ik heb toch niet in de hand hoe anderen zijn?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
Achja dat heb je natuurlijk zelf in de hand
Ik ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef AskMe het volgende:
[..]
je maakt me me me HEEEL NIEUWSGIERIG...
maar ik dacht dat de episodes pas morgen uitkomen?
haha, ik hoop het nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb toch niet in de hand hoe anderen zijn?
Ah nice ! Ik ga ze morgen ff downloaden en kijken, ben benieuwd !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar ging ergens op bezoek en die had ze al! Dus meteen even gekeken
Klopt. Vrijdag m;n eerste examen, natuurkunde.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij deed toch ook een paar vakken dit jaar DW ?
Examens zijn bijna afgelopen hahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Vrijdag m;n eerste examen, natuurkunde.
Maar 2 examens hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef AskMe het volgende:
[..]
Examens zijn bijna afgelopen hahavrijdag de 1e pas, klinkt goed
Ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef Desunoto het volgende:
Ik verveel me... eigenlijk moet ik gaan slapen maar zelfs daar heb ik geen zin in
Moet je ze allebei halen ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar 2 examens heVrijdag 1 en dinsdag 1
Ik ga niet meer naar school. Vandaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat doen jullie de hele dag dat jullie je zo vervelen ?
Ik verveel me niet de hele dagquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ooh dan is het goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik verveel me niet de hele dag
maar sinds een uurtje of zo
Een opleiding waar geen fuck aan is en ik mee stopquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef AskMe het volgende:
[..]
wat doe jij in het dagelijks leven , als ik vragen mag?
een soort van job/school-hopper dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een opleiding waar geen fuck aan is en ik mee stop![]()
En daarnaast allerlei dingetjes maar m'n interesse is snel over en dan boeit het niet meer en zoek ik weer wat anders... dus eigenlijk niks vast
Ik had vandaag een onderwijsvrije dag, maar heb me niet verveeldquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je me dat om half 2 nog even wilde vertellenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had vandaag een onderwijsvrije dag, maar heb me niet verveeldBen de stad ingeweest en gewoon gewerkt
Juicht meequote:Op woensdag 26 mei 2010 07:31 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady telt de dagen af... nog 2 te gaan
En goeiemorgen
Beterschapquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:33 schreef Sistyria het volgende:
Juicht mee![]()
Maar nu weer terug naar bedje.... ben een grote hoop ellende
Beterschapquote:Op woensdag 26 mei 2010 07:33 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Juicht mee![]()
Maar nu weer terug naar bedje.... ben een grote hoop ellende
Ik kies toch voor Sportgezondheid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Desunoto het volgende:
Pas op dat je niet teveel management krijgt... want dat is stom
Anders probeer je wat boozequote:Op woensdag 26 mei 2010 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
ik hoop echt dat het gps de reden is dat ik zo slecht slaap, dat zou betekenen dat ik morgenaaf wel kan slapen
Nee dat is ook geen succesquote:
Ohhquote:
De tering. Daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:30 schreef laforest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)boezem__.html?p=21,2
Ja ik dacht, kan iedereen er even van meegenieten.
Neequote:Op woensdag 26 mei 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
Al gekozen tussen Defqon en zeevissen Ez?
Hoezo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De tering. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Ik zit boven het NL gemiddeldequote:Op woensdag 26 mei 2010 08:30 schreef laforest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)boezem__.html?p=21,2
Ja ik dacht, kan iedereen er even van meegenieten.
Meestal vind je rug dat niet zo leukquote:
Ik denk ook niet dat ik het erg zal vindenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoezo?
Ja Franse vrouwen zijn net kinderen, maar Britse vrouwen zijn
Sinds mn bevalling last van mn rug, maar toen waren de dames ook van grote b naar extreem grote f gegaan.quote:
Ahh de natuur is fantastischquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het erg zal vinden
Arm kindquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds mn bevalling last van mn rug, maar toen waren de dames ook van grote b naar extreem grote f gegaan.
Wel leuk ik kon mn zoon in mn bh verstoppenlegde hem in de ene cup en dan dichtvouwen, zag je hem niet meer
Van jou wisten wij dat al.quote:
woowquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds mn bevalling last van mn rug, maar toen waren de dames ook van grote b naar extreem grote f gegaan.
Wel leuk ik kon mn zoon in mn bh verstoppenlegde hem in de ene cup en dan dichtvouwen, zag je hem niet meer
Ik geef m;n moeder de schuld.quote:
Wanneer heb ik wel school?quote:
geeen idee maar ik ben klaar voor vandaagquote:
Met werken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeen idee maar ik ben klaar voor vandaag
dat ook ja en boodschappen gedaan hoef ik teminste de deur niet meer uitquote:
Met knallende hoofdpijn taart aan het maken...quote:
Ik moet de deur wel uit maar ik moet eerst m;n loon hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook ja en boodschappen gedaan hoef ik teminste de deur niet meer uit
Wat voor taart maak je en waarom maak je ;t dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Met knallende hoofdpijn taart aan het maken...
Helaas niet om zelf te eten
anders kan je nergens heenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet de deur wel uit maar ik moet eerst m;n loon hebben
Is mn eerste opdracht voor een jongen hier in de straatquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor taart maak je en waarom maak je ;t dan?
Moet kleren kopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
anders kan je nergens heen
zijn ze wel laat met je loon
waar moet je heen vandaag dan?
Je eerste opdracht wtf?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Is mn eerste opdracht voor een jongen hier in de straat![]()
Gewoon biscuit gevuld met Baileys creme en ganache, afgesmeerd met de creme en bekleed met fondant
Oh en ik moet hasj halen, zodat ik niet zo ga lopen stressenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet kleren kopen
En ik had gisteren rond 1 uur m;n loon al moeten hebbenZal wel door het pinksterweekend komen maar alsnog, het zuigt want ik kan nu niet eens meer roken
dat is wel heer ernstig niet meer kunnen roken moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet kleren kopen
En ik had gisteren rond 1 uur m;n loon al moeten hebbenZal wel door het pinksterweekend komen maar alsnog, het zuigt want ik kan nu niet eens meer roken
stressen? waarvan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh en ik moet hasj halen, zodat ik niet zo ga lopen stressen
ik kan nog wel roken maar niet zoveel meer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel heer ernstig niet meer kunnen roken moet er niet aan denken
Examens.quote:
als je goed geleerd hebt dan haal je het wel dat weet ik zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan nog wel roken maar niet zoveel meer.
[..]
Examens.
Ik heb nog niks gedaan, ik heb vrijdag de eerste.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je goed geleerd hebt dan haal je het wel dat weet ik zeker
whehee het komt wel goed je zal zienquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan, ik heb vrijdag de eerste.
Maar ik ga altijd naderhand stressen
Natuurkunde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee het komt wel goed je zal zien
wat voor vak trouwens?
oew okee lastig was zeker niet mijn sterkste puntquote:
Van mij ook niet, maar alsnog beter dan scheikunde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew okee lastig was zeker niet mijn sterkste punt
dat heb ik nooit gehad eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van mij ook niet, maar alsnog beter dan scheikunde.
Jaquote:
Is dat niet boter met chocolade en poedersuikerquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja
Ik maak wel eens taarten voor familie enzo...
Ze hadden gehoord dat ik wel aardig kon bakken dus nu mag ik er een maken![]()
Baileys vind ik ook niet zo heel lekker, maar ach
Ganache is een chocoladecreme die lekker maar oh zo machtig is
Ik maak het zelf voor slagroom in een pannetje te warmen en chocolade erin te smelten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had al op google gekeken maar kon het nog niet helemaal plaatsen. Klinkt lekker
Wees heel blij.quote:
Ha dat doen we dus maar nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef Sistyria het volgende:
Ik maak het zelf voor slagroom in een pannetje te warmen en chocolade erin te smelten.
In de koelkast ermee en dan opkloppen. Alstie wat steviger moet wat boter erbij.
Oftewel... direct van je mond naar je kont
Ga je ook taart voor mij maken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja
Ik maak wel eens taarten voor familie enzo...
Ze hadden gehoord dat ik wel aardig kon bakken dus nu mag ik er een maken![]()
Baileys vind ik ook niet zo heel lekker, maar ach
Ganache is een chocoladecreme die lekker maar oh zo machtig is
ben ik ook ik snap er toch niks vanquote:
dieet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha dat doen we dus maar nietvoorlopig wordt er niet meer gesnoept
nee gewoon gezond eten en meer bewegenquote:
dat is nooit zo verkeerd ik ben ook gestopt met snaaienquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee gewoon gezond eten en meer bewegen
pff nog meer
byequote:
Natuurlijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je ook taart voor mij maken dan?
Ow ja dat was het, vroeger wel vaak gemaaktquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef justmattie het volgende:
[quote]Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik maak het zelf voor slagroom in een pannetje te warmen en chocolade erin te smelten.
In de koelkast ermee en dan opkloppen. Alstie wat steviger moet wat boter erbij.
Oftewel... direct van je mond naar je kont
Of samen doenquote:
heey pandatjequote:
quote:
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Panda72 het volgende:
Ik haat gesprekken waarin ik in iemand moet vertellen dat haar contract niet verlengd word
wow okee dat is inderdaad nooit makkelijk neequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Panda72 het volgende:
Ik haat gesprekken waarin ik in iemand moet vertellen dat haar contract niet verlengd word
Vooral niet bij iemand die aardig is en die goed functioneert maar niet kan blijven vanwege het budgetquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
wow okee dat is inderdaad nooit makkelijk nee
dat liigt er bij mij altijd aan of diegene het verdient of niet, dat scheelt echt een hoopquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Panda72 het volgende:
Het is idd behoorlijk koudquote:
waterijs mag bestquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik een gele dubbellikker?
Of valt dat onder onverantwoord snoepen anders hoeft het niet![]()
mooi zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
Nou het gesprek viel reuze mee. Ze had het eigenlijk wel verwacht zei ze. Ze vond het jammer en snapte heel goed dat zei de eerst was die moest gaan omdat ze als laatste hier aangenomen was.
Zeker en ik ken iemand die ik 1000 keer liever zie gaan dan deze collega.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat liigt er bij mij altijd aan of diegene het verdient of niet, dat scheelt echt een hoop
Waarom vind ik dat heel dubieus bij jou?quote:
Fijn dat ze het zo sportief opvatte. Is ook vast een opluchting voor jouquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
Nou het gesprek viel reuze mee. Ze had het eigenlijk wel verwacht zei ze. Ze vond het jammer en snapte heel goed dat zei de eerst was die moest gaan omdat ze als laatste hier aangenomen was.
strakjes dan, als ik mijn enorme mount everest berg strijkwerk weg gewerkt heb, als beloningquote:
Eigenlijk vind ik dat zo'n stomme regel. De laatste die erbij komt moet als eerste weg ongeacht hoe goed diegene in zijn/haar werk isquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:53 schreef Panda72 het volgende:
deja vuquote:
Ismooiquote:
om die reden ben ik toen ook ontslagenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vooral niet bij iemand die aardig is en die goed functioneert maar niet kan blijven vanwege het budget
Ik was nerveuzer dan haar voor dat gesprekquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat ze het zo sportief opvatte. Is ook vast een opluchting voor jou
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr mn loeder heeft foto's van mij en mn zoon op haar hyves gezet
Nope. Hoezo?quote:
ja ikquote:
Omdat ze zielig is en gisteren een kankeronderzoek heeft gehad en dus moet ze naar de buitenwereld te doen alsof ze haar hele gezin liefheeft en mist.quote:
]quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ze zielig is en gisteren een kankeronderzoek heeft gehad en dus moet ze naar de buitenwereld te doen alsof ze haar hele gezin liefheeft en mist.
Alsof het ook maar enig verschil zou maken als ze terminaal ziek blijkt te zijn.quote:
Hoe zeg je netjes:quote:
Ja, dan gaat ze dood.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof het ook maar enig verschil zou maken als ze terminaal ziek blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ze zielig is en gisteren een kankeronderzoek heeft gehad en dus moet ze naar de buitenwereld te doen alsof ze haar hele gezin liefheeft en mist.
Der herr ... wollen Sie nog sprechen. Nimmen sie pletz, ehr komme bei dich.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoe zeg je netjes:
De heer ..... wil u nog even spreken. Neemt u maar even plaats hij komt zo bij u.
Vroeger wel duits gehad op school maar dat is alweer jaren geleden
Nee.quote:
Betekent niet dat ik opeens alles vergeet wat ze de afgelopen 30 jaar heeft gezegd en/of gedaanquote:
Nou, dat doe ik met mijn vader ook hoor. Ouders zijn niet alles tegenwoordig.quote:
Danke Schönquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Der herr ... wollen Sie nog sprechen. Nimmen sie pletz, ehr komme bei dich.
Dat is echt krakkemikkig duits zeg
Nee, ik wil wel dat ze me met rust laat en niet overal gaat doen alsof ze een liefhebbende moeder en oma is ;rquote:
Herr ... wollen Sie noch mal sprechen. Nehmen Sie bitte platz, er kommt gleich bei Ihnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoe zeg je netjes:
De heer ..... wil u nog even spreken. Neemt u maar even plaats hij komt zo bij u.
Vroeger wel duits gehad op school maar dat is alweer jaren geleden
Weet ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik opeens alles vergeet wat ze de afgelopen 30 jaar heeft gezegd en/of gedaan![]()
Bah door dit soort acties ga ik bijna hopen dat ze ziek is
Okquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel dat ze me met rust laat en niet overal gaat doen alsof ze een liefhebbende moeder en oma is ;r
Het klopt voor geen meter, ik heb nauwelijks Duits gehad.quote:
Ik doe ;t ook met mijn moeder vandaag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik met mijn vader ook hoor. Ouders zijn niet alles tegenwoordig.
Ik begrijp wat je bedoeld. Dat is al heel watquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Der herr ... wollen Sie nog sprechen. Nimmen sie pletz, ehr komme bei dich.
Dat is echt krakkemikkig duits zeg
Sommige mensen hebben kunnen je zo enorm kwetsen dat ik je heel goed kan begrijpen. 1 tante van mij heeft mijn lieve moeder zo enorm gekwetst keer op keer dat ik als zij dood is ik niet naar haar begrafenis wil klinkt hard ik weet hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik opeens alles vergeet wat ze de afgelopen 20 jaar heeft gezegd en/of gedaan![]()
Bah door dit soort acties ga ik bijna hopen dat ze ziek is
Ik heb zoveel haat voor die whiskeyhoer dat als ze in het ziekenhuis komt te liggen ik eerder een "gefeliciteerd, bijna dood" kaartje zal sturen dan "sterkte" of "beterschap"quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben kunnen je zo enorm kwetsen dat ik je heel goed kan begrijpen. 1 tante van mij heeft mijn lieve moeder zo enorm gekwetst keer op keer dat ik als zij dood is ik niet naar haar begrafenis wil klinkt hard ik weet het
Mijn moeder zal in ieder geval meer geld van hem krijgen als hij dood is dan als hij leeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe ;t ook met mijn moeder vandaag.
Doodwensen dan, niet zoveel anders.
Dat heeft er niks mee te maken, mijn vader is ook Christelijk opgevoed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
In mijn famillie heb ik nog nooit iemand gehad die ik niet aardig vondMijn ouders zijn gewoon ouderlijk beschermend, maar ze geven daarnaast ook vrijheden enzo.
Komt misschien omdat ze uit Christelijk oogpunt doen, en zo heel aardig zijn
Mijn moeder is liever dan mijn vader. Maar mijn vader had rotouders weinig liefde gekregen als kind. Vroeger kon ik niet met mijn vader opschietn en nu botst het ook nog wel eens. Maar het contact is de afgelopen jaren beter gewordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb hele lieve oudersMeestal wel in ieder geval
Het is maar net hoe je het opvat, mijn vader gelooft dat God een God van liefde is, en op die manier dus ook lief voor mij is enzo, bij mijn moeder net zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, mijn vader is ook Christelijk opgevoed.
Ik denk niet dat dat iets met het Christendom te maken heeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef naatje_1 het volgende:
In mijn famillie heb ik nog nooit iemand gehad die ik niet aardig vondMijn ouders zijn gewoon ouderlijk beschermend, maar ze geven daarnaast ook vrijheden enzo.
Komt misschien omdat ze uit Christelijk oogpunt doen, en zo heel aardig zijn
Dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het opvat, mijn vader gelooft dat God een God van liefde is, en op die manier dus ook lief voor mij is enzo, bij mijn moeder net zo
Wat ben jij? Gereformeerd of wat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het opvat, mijn vader gelooft dat God een God van liefde is, en op die manier dus ook lief voor mij is enzo, bij mijn moeder net zo
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zoveel haat voor die whiskeyhoer dat als ze in het ziekenhuis komt te liggen ik eerder een "gefeliciteerd, bijna dood" kaartje zal sturen dan "sterkte" of "beterschap"
Geweldig Naatje dank je welquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Herr ... wollen Sie noch mal sprechen. Nehmen Sie bitte platz, er kommt gleich bei Ihnen
oh, want meestal verschillen die mensen ook nogal van elkaar. Mijn vader is/was katholiek, dus ik dacht, misschien zijn die mensen sowieso niet helemaal 100%quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
evangelisch? weut ik veel, ik geef er zelf ook een eigen draai aan...
En mijn moeder ook, maar dat is toch wel the bitch from hell.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, mijn vader is ook Christelijk opgevoed.
Valsheid en een rotkarakter heeft niets met geloof te makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En mijn moeder ook, maar dat is toch wel the bitch from hell.
En mijn oma ook, maar die heeft niks met bitch en hell te makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En mijn moeder ook, maar dat is toch wel the bitch from hell.
vieze pedo's en geldverspillers dat het zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
oh, want meestal verschillen die mensen ook nogal van elkaar. Mijn vader is/was katholiek, dus ik dacht, misschien zijn die mensen sowieso niet helemaal 100%![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel met bekrompenheid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valsheid en een rotkarakter heeft niets met geloof te maken
QFTquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Valsheid en een rotkarakter heeft niets met geloof te maken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vieze pedo's en geldverspillers dat het zijn
Geldverspiller is het idd ja. Dus dat klopt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Mijn vader is ook christelijk opgevoed, maar hij is wel superquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En mijn oma ook, maar die heeft niks met bitch en hell te maken
Henkquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vader is ook christelijk opgevoed, maar hij is wel super
Aha opgevoed door nonnen. Die zijn erg die nonnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel met bekrompenheid.
En vanaf je 12e in een klooster zitten helpt ook niet wat dat betreft.
Jepquote:
Jep. En dan 3 jaar uit ;t klooster zijn en je eerste kind baren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Aha opgevoed door nonnen. Die zijn erg die nonnen
Jort Kelder maakte in DWDD dat we de Hanze Euro moesten invoeren, al de noordelijke landen samen en alle zuidelijke, want zei ie, protestanten letten wel op hun geld en katholieken niet... Nav griekenlandquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geldverspiller is het idd ja. Dus dat klopt wel.
sommige welquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Aha opgevoed door nonnen. Die zijn erg die nonnen
De meesten zijn vals mijn moeder heeft ook een jaar of 2 op een school met nonnen gezeten. Monsters waren hetquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jort Kelder maakte in DWDD dat we de Hanze Euro moesten invoeren, al de noordelijke landen samen en alle zuidelijke, want zei ie, protestanten letten wel op hun geld en katholieken niet... Nav griekenland
klopt, zo streng en onrechtvaardigquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De meesten zijn vals mijn moeder heeft ook een jaar of 2 op een school met nonnen gezeten. Monsters waren het
ik hou van mijn oudersquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe ;t ook met mijn moeder vandaag.
Doodwensen dan, niet zoveel anders.
Het klopt wel een beetje, want ik zit echt als een vrek op mijn geldquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, ik heb het niet zo op geloven e.d.
ik mammasquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep
* DevilsWhore is een heel erg vaderskindje
Ik een beetje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het klopt wel een beetje, want ik zit echt als een vrek op mijn geld
Ik hou van mijn vader.quote:
inderdaadquote:
Ik snap echt niet hoe iemand een moederskindje kan zijnquote:
ik ben wel mammaskindje maar ik ben mijn beide ouders zeer dankbaar dat ze me gesteund hebben toen het echt enorm slecht met me gingquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand een moederskindje kan zijnMoeders zijn in mijn ogen the root of all evil.
Steun? Dat is iets waar mijn moeder nooit van gehoord heeft. Die gaat als ik depressief ben juist de hele tijd tegen me zeggen dat ik dik en waardeloos ben, dat er nooit wat van mijn leven terecht komt enzo. Afschieten, die bloedhoer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben wel mammaskindje maar ik ben mijn beide ouders zeer dankbaar dat ze me gesteund hebben toen het echt enorm slecht met me ging
mijn mamsie niet die is echt lief vind iedereen ook en zij vind ook veel meer goed dan bijv mijn paquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand een moederskindje kan zijnMoeders zijn in mijn ogen the root of all evil.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar in mijn ogen zijn alle moeders verknipte hoeren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja want alle moeders zijn hetzelfde_!
Dat dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ja want alle moeders zijn hetzelfde_!
Van mijn moeder mag ik juist niks, die gaat al lopen zeiken als iemand blijft slapen. Mijn vader vindt alles wel best.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn mamsie niet die is echt lief vind iedereen ook en zij vind ook veel meer goed dan bijv mijn pa
Heb je het er al met je moeder over gehad?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van mijn moeder mag ik juist niks, die gaat al lopen zeiken als iemand blijft slapen. Mijn vader vindt alles wel best.
Dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee. Maar in mijn ogen zijn alle moeders verknipte hoeren.
oow daar deden mijn beide ouders niet moeilijk over heb sowieso wel makkelijke ouders tegenwoordigquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van mijn moeder mag ik juist niks, die gaat al lopen zeiken als iemand blijft slapen. Mijn vader vindt alles wel best.
Mag ze in een kist samen met dat loeder van een tante van mij kunnen ze elkaar lekker treiteren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Steun? Dat is iets waar mijn moeder nooit van gehoord heeft. Die gaat als ik depressief ben juist de hele tijd tegen me zeggen dat ik dik en waardeloos ben, dat er nooit wat van mijn leven terecht komt enzo. Afschieten, die bloedhoer.
Welkom trouwens..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welkom trouwens..Ja, dankje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat maakt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je het er al met je moeder over gehad?
Kon niet beter, je wordt dan ook niet elke dag uitgemaakt voor verknipte hoerquote:
Sorry.quote:
Jij woont ook niet meer thuis.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow daar deden mijn beide ouders niet moeilijk over heb sowieso wel makkelijke ouders tegenwoordig
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dankje...nee hoor mijn mams heerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mag ze in een kist samen met dat loeder van een tante van mij kunnen ze elkaar lekker treiteren.
teringwijfquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger.
maarja, mijn moeder is er ook van overtuigd dat ik een slet ben en alles neuk wat ik tegenkom. En daarnaast ben ik nog een junkie ook.
toen ik thuis woonde mocht ik ook gewoon mijn gang gaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Jij woont ook niet meer thuis.
Bij mij was het juist andersom.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
the fuck dudequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zien me aankomenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik thuis woonde mocht ik ook gewoon mijn gang gaan
like hell ze namen mijn toenmalige vriendin in huis en de vriend van mijn zusje
zonder problemen
Met mij gaat het goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon niet beter, je wordt dan ook niet elke dag uitgemaakt voor verknipte hoer![]()
Hoe is het daar dan?
We kunnen ze ook levend begraven(of cremeren) bij mijn tante hoef je alleen maar geld op de bodem van een grafkist te leggen en ze duikt er meteen in. Dichtspijkeren terwijl ze aan het graaien is enquote:
Sorry, maar je meent het wel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Jij woont ook niet meer thuis.
ik leefde thuis echt als een prins alles werd voor me gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zien me aankomenIk moet juist alles voor haar doen, als het aan haar ligt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dankje...Nee. Het tegenovergestelde juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had net nog gezegd dat ik z'n lieve ouders heb en daar reken ik mijn moeder ook bij
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, als je het meende dan praatte ik nu ook niet meer met jequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met mij gaat het goedMaar ik meende het niet heh
Mijn moeder deed ook alles voor mij toen ik nog thuis woondequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik leefde thuis echt als een prins alles werd voor me gedaan
Ja, precies, dat dacht ik ook..quote:
Doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
We kunnen ze ook levend begraven(of cremeren) bij mijn tante hoef je alleen maar geld op de bodem van een grafkist te leggen en ze duikt er meteen in. Dichtspijkeren terwijl ze aan het graaien is en![]()
Ja, duh!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, DW, is huppel dan ook een verknipte hoer en afkomend van de hel?
Ow ok, hoe gaat 't kind?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, als je het meende dan praatte ik nu ook niet meer met je![]()
hoewel we nu ook helemaal niet praten natuurlijk
ik wist eerst niet eens hoe een wasmachine werktequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn moeder deed ook alles voor mij toen ik nog thuis woonde
Jep. Maar ik zie jou niet echt als een moeder eigenlijk. Iets met andere generatie.quote:
Dat geld ook voor jou.quote:
taartquote:
Ik kan niet zeggen dat huppel 100% is nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, DW, is huppel dan ook een verknipte hoer en afkomend van de hel?
Het gaat geweldig meneertjequote:
Dat weet ik nog wel. Maar ik moet dan ook m;n eigen was doen want m;n moeder verneukt ;t.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wist eerst niet eens hoe een wasmachine werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |