Veluwequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De Veluwe
Groningen is een leuke stad, maar dat missen jullie wel up there.
Moest je er wel twee uur voor rijdenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veluwe!!! in mijn jeugd was ik daar elke mei- en zomervakantie
die hebben we hier ook wel. Alleen zijn ze op veel plaatsen iets overzichtelijker dan op de Veluwequote:
Ja, als er geen heuvel tussen zit tellen ze niet mee hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die hebben we hier ook wel. Alleen zijn ze op veel plaatsen iets overzichtelijker dan op de Veluwe
Hier hebben we genoeg duikers waar als je er snel overheen gaat je met het hoofd tegen het plafond zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als er geen heuvel tussen zit tellen ze niet mee hè?
Heee, good onequote:
Ik ben jaloers... Al heb ik wel een vet hip shirt wat aan Italië gerelateerd isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee verander mijn uitspraken eens niet!![]()
Meer "veel" dingen. Zoals drie keer Italie deze zomer.![]()
Ah wauw, stoer! Ruilen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Al heb ik wel een vet hip shirt wat aan Italië gerelateerd is
Deze dusquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, leuk! Van de Adidas Originals i/d Herestraat?
Ik hou zo van www.theselby.com he
Jaa, ik ook. Al vind ik de Adidas Originals-winkel i/d stad nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef Luco het volgende:
[..]
De FootLocker er tegenover... Adidas Originals had deze niet, wel van Duitsland, Frankrijk en Argentinië. Shirt is wel van Originals. Sowieso vind ik dat ze gave dingen maken, ook de schoenen zijn tof
.
Hij is niet groot nee, maar het is niet dat je in Amsterdam veel meer vindt in de Adidas winkel... Ja, wat speciale lijnen maar het standaard spul hangt ook hier in Groningen welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, ik ook. Al vind ik de Adidas Originals-winkel i/d stad nogal tegenvallen.
Nee? Hm had ik wel verwacht, sws is er in Grunn weinig vd dameslijn op hun page, alleen sportkleding of herenshirts. Die natuurlijk ook prima kunnen, met enige aanpassingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Hij is niet groot nee, maar het is niet dat je in Amsterdam veel meer vindt in de Adidas winkel... Ja, wat speciale lijnen maar het standaard spul hangt ook hier in Groningen wel
Bij de Bijenkorf krijg je soms tot 70% korting op schitterende overhemden.quote:
Owjee, wij gaan ook vanaf vandaag een weekje naar de Veluwequote:
Toevallig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Owjee, wij gaan ook vanaf vandaag een weekje naar de Veluwe
Friesland is toch niet zo gek?quote:Top-10 veiligste gemeenten
1 Littenseradeel
2 Wymbritseradeel
3 Kollummerland
4 Gaasterland-Sloten
5 Ferwerderadeel
6 Wunseradeel
7 Nieuw-Lekkerland
8 Dantumadeel
9 Tubbergen
10 Zwartewaterland
De mensen daar hebben niks, dus valt er ook niks te stelenquote:
mja, in Oost-Groningen hebben ze minder dan niks en daar gebeurt het wel ...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De mensen daar hebben niks, dus valt er ook niks te stelen
Succes! Rock on!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Fems het volgende:
Ik ben dood!En ik moet vanavond nog weer op stap! Joehoe.
om die reden ben ik gisteravond dus ook niet op stap gegaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:04 schreef Luco het volgende:
Op stap gaan is een keuze
Ik heb hoofdpijn, jeej...
quote:
Je moet ook rollenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef Bob. het volgende:
Net wel ja, ik liep nog geen vijf minuten buiten en ik was compleet doorweekt.
Toen lag ik ergens in een huis in Veendam op een bank te slapen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb lekker om 6 uur vanochtend ontbeten in het plantsoen.
Ik ga zo naar Meedenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:31 schreef Prosac het volgende:
Veendam of all places.. wat moet iedereen daar ineens?
Oh naar huis fietsen, en ik had kebab gehaald bij de Hasret. En het was best lekker weer dus ik ging maar even in het plantsoen op een bankje zitten. Beetje eendjes voeren met kebab.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Toen lag ik ergens in een huis in Veendam op een bank te slapen.
Maar wat deed jij zo vroeg in het plantsoen?
Eigenlijk was ik een wannabe, en was ik in Wildervank.quote:
Mja, zoveel valt daar toch niet te beleven?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik een wannabe, en was ik in Wildervank.Ik heb wel nog even een dansje gedaan in het ruige uitgaansleven van Veendam.
Echt wel, gezellig tussen de 16-jarigen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, zoveel valt daar toch niet te beleven?
Das zo'n technofeest waar je voor op de lijst moet staan toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was op Kus op je Kut vannacht! Tof feest.
quote:
Elegante naam.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was op Kus op je Kut vannacht! Tof feest.
Beter dan Zoen op je Vagina.quote:
De eerste twee keer waren besloten inderdaad. Dat was ook op een geheime plek in de middle of nowhere. Deze keer was het wat toegankelijker. ( 300 kaarten beschikbaar ) werden ook verkocht bij Hemmes en zo.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Das zo'n technofeest waar je voor op de lijst moet staan toch?
Leuke dame. Wel een kutaccent en aparte dansjes.quote:
Het dansje is juist schattig.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuke dame. Wel een kutaccent en aparte dansjes.
Bizar eigenlijk, mijn duitse collega achtte haar land kansloos met dit nummer.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuke dame. Wel een kutaccent en aparte dansjes.
Als er één land is die zich kansloos mocht achten dan waren wij het wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, mijn duitse collega achtte haar land kansloos met dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |