Veluwequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De Veluwe
Groningen is een leuke stad, maar dat missen jullie wel up there.
Moest je er wel twee uur voor rijdenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veluwe!!! in mijn jeugd was ik daar elke mei- en zomervakantie
die hebben we hier ook wel. Alleen zijn ze op veel plaatsen iets overzichtelijker dan op de Veluwequote:
Ja, als er geen heuvel tussen zit tellen ze niet mee hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die hebben we hier ook wel. Alleen zijn ze op veel plaatsen iets overzichtelijker dan op de Veluwe
Hier hebben we genoeg duikers waar als je er snel overheen gaat je met het hoofd tegen het plafond zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als er geen heuvel tussen zit tellen ze niet mee hè?
Heee, good onequote:
Ik ben jaloers... Al heb ik wel een vet hip shirt wat aan Italië gerelateerd isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee verander mijn uitspraken eens niet!![]()
Meer "veel" dingen. Zoals drie keer Italie deze zomer.![]()
Ah wauw, stoer! Ruilen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben jaloers... Al heb ik wel een vet hip shirt wat aan Italië gerelateerd is
Deze dusquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, leuk! Van de Adidas Originals i/d Herestraat?
Ik hou zo van www.theselby.com he
Jaa, ik ook. Al vind ik de Adidas Originals-winkel i/d stad nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef Luco het volgende:
[..]
De FootLocker er tegenover... Adidas Originals had deze niet, wel van Duitsland, Frankrijk en Argentinië. Shirt is wel van Originals. Sowieso vind ik dat ze gave dingen maken, ook de schoenen zijn tof
.
Hij is niet groot nee, maar het is niet dat je in Amsterdam veel meer vindt in de Adidas winkel... Ja, wat speciale lijnen maar het standaard spul hangt ook hier in Groningen welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, ik ook. Al vind ik de Adidas Originals-winkel i/d stad nogal tegenvallen.
Nee? Hm had ik wel verwacht, sws is er in Grunn weinig vd dameslijn op hun page, alleen sportkleding of herenshirts. Die natuurlijk ook prima kunnen, met enige aanpassingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Hij is niet groot nee, maar het is niet dat je in Amsterdam veel meer vindt in de Adidas winkel... Ja, wat speciale lijnen maar het standaard spul hangt ook hier in Groningen wel
Bij de Bijenkorf krijg je soms tot 70% korting op schitterende overhemden.quote:
Owjee, wij gaan ook vanaf vandaag een weekje naar de Veluwequote:
Toevallig.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Owjee, wij gaan ook vanaf vandaag een weekje naar de Veluwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |