Je bent wel erg debiel bezig . Als iemand in z,n jeugd in een experimentele fase zich af heeft laten trekken door een andere gast is die niet gelijk homo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:40 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Hij is homo en probeert nu zich beter te voelen door te stellen dat 'vrijwel elke' man dat gedaan heeft op die leeftijd![]()
.
Kom eens met cijfers om je bewering te staven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Ryon het volgende:
Homo's die denken dat alle jongetjes stiekem met zijn vriendjes zich zit af te trekken en elkaar dolgraag op een erotische manier willen verkennen..
Dat is gewoon sociale zelfmoord - zeker in de puberteit -. Ongetwijfeld dat een paar kasthomo's dat een keer gedaan hebben op een regenachtige donderdagmiddag maar het is niet bepaald gebruikelijk.
Om eerlijk te zijn ben ik erg benieuwd naar een degelijk onderzoek die aantoont dat alle jongens dat wel doen. Ik heb die namelijk nog niet kunnen vinden, maar misschien zoek ik in de verkeerde wetenschappelijke database.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom eens met cijfers om je bewering te staven?
Precies. Die cijfers zijn er niet. En als ze er wel zijn, zijn ze ws. zeer vertekend doordat lang niet iedereen die het doet, dat durft toe te geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik erg benieuwd naar een degelijk onderzoek die aantoont dat alle jongens dat wel doen. Ik heb die namelijk nog niet kunnen vinden, maar misschien zoek ik in de verkeerde wetenschappelijke database.
Verkapte homo dus. Verklaart veel.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:04 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Verkapte homo dus. Verklaart veel.
Zowiezo....quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik erg benieuwd naar een degelijk onderzoek die aantoont dat alle jongens dat wel doen. Ik heb die namelijk nog niet kunnen vinden, maar misschien zoek ik in de verkeerde wetenschappelijke database.
Als hij een verkapte homo is, ben jij een onfatsoenlijke verkapte homo-hater en homo-foob.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:04 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Verkapte homo dus. Verklaart veel.
De cijfers dat het wel gebeurt ontbreken! Maar er zijn zat onderzoeken waaruit blijkt dat homoseksualiteit en homoseksuele gevoelens tijdens de puberteit een probleem vormen en dat daar niet en masse uiting aangegeven wordt. Een klein snel voorbeeldje:quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Die cijfers zijn er niet. En als ze er wel zijn, zijn ze ws. zeer vertekend doordat lang niet iedereen die het doet, dat durft toe te geven.
Bronquote:Iedere puber die niet precies genderconform gedrag vertoont, komt onder de verdenking te staan homoseksueel te zijn. De angst voor deze stigmatisering, zorgt ervoor dat leerlingen zich aanpassen aan de gendernorm aan hun eigen gedrag en dat van anderen scherp in de gaten houden/corrigeren.
het heet niet voor niets homoSEKSueel hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je bent pas homo of lesbisch als je ook daadwerkelijk gevoelens hebt voor hetzelfde geslacht. Als het puur om de seks gaat is het vaak gewoon experimenteren. Of je bent natuurlijk bi
Dit staat er ook in die bron van jou.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
De cijfers dat het wel gebeurt ontbreken! Maar er zijn zat onderzoeken waaruit blijkt dat homoseksualiteit en homoseksuele gevoelens tijdens de puberteit een probleem vormen en dat daar niet en masse uiting aangegeven wordt. Een klein snel voorbeeldje:
[..]
Bron
Mijn bewering dat het samen met een vriendje masturberen sociale zelfmoord is blijft dan ook staan. Ongetwijfeld dat het af en toe voorkomt, maar zeker niet op grote schaal. Het gevaar dat je het stigma ' homo' opgeplakt krijgt is gewoon te groot.
Er zijn dus ook veel mensen die zelf ook wel weten dat ze het hebben gedaan of dat het normaal is ; maar er toch voor kiezen om hunzelf dan maar te focussen op anderen. Dat liever, dan de confronterende waarheid accepteren.quote:De angst voor deze stigmatisering, zorgt ervoor dat leerlingen zich aanpassen aan de gendernorm aan hun eigen gedrag en dat van anderen scherp in de gaten houden/corrigeren.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het heet niet voor niets homoSEKSueel hoor.
En Bisueel'n ben'n gewoon HOMOOOS
Nee, deze publicatie - en nog vele duizenden andere - geeft juist aan dat dat erg onwaarschijnlijk is. Mensen letten erg op elkaar en corrigeren elkaar op het moment dat een persoon er verdacht van wordt om afwijkend gedrag te vertonen. Het is dan ook zeer onwaarschijnlijk dat jongeren - zeker jongens! - op grote schaal de mogelijkheid hebben om te experimenteren met homoseksuele gevoelens. Alleen al de suggestie dat iemand daar behoefte aan zou hebben kan leiden tot sociale uitsluiting, heftige pesterijen en vernederingen. Seksuele experimenten met een licht biseksueel karakter (2 jongens 1 meisje) komen meer voor omdat dit zonder al te veel moeite uitgelegd kan worden als een bijzonder heteroseksueel gebeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er zijn dus ook veel mensen die zelf ook wel weten dat ze het hebben gedaan of dat het normaal is ; maar er toch voor kiezen om hunzelf dan maar te focussen op anderen. Dat liever, dan de confronterende waarheid accepteren.
Mensen hoeven ook niet perse op grote schaal eerlijk te zijn. Door middel van uitgebreide cultuuronderzoek en case study's kan een beetje wetenschapper prima inschatten wat er wel en niet gebeurt en welke problemen erbij komen kijken. Er is bijvoorbeeld ook vrij veel bekend over de seksuele activiteiten binnen de gereformeerde gemeenschap. Hoewel daar elke vorm van seksualiteit onbespreekbaar is.quote:Een onderzoek zal daarom nooit eerlijk zijn ; lang niet iedereen komt er voor uit. Natuurlijk heeft niet iedereen het ooit gedaan ( afgetrokken / pijpen ( omdat sommigen dat erbij willen betrekken ) ) maar de meerderheid toch zeker wel.
Dat hele onderzoek is zo dubbelzinnig als wat.
Dat is dan wel weer waar. het internet staat vol met camerabeelden (onweerlegbaar bewijs!) dat vrouwen elkaar constant bevredigen. In het klaslokaal, in de kleedkamer, onder de douche, tijdens pyjama feestjes.. wanneer niet eigenlijk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:51 schreef breedboy het volgende:
Jahoor, wij jongens doen dat all the time!!!!
net zo dat vrouwen stiekem steeds op elkaar experimenteren...
Deze onderzoeken proberen te achterhalen hoe erg de situatie precies is en er meer inzicht in te krijgen. Belangrijk als je het onderwerp serieus wil behandelen en gezien de ernst van de situatie lijkt me dat ook wel noodzakelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het enige wat in die artikelen staat, is dubbelzinnigheid. Ja, de meeste mensen accepteren geen homo's, en ja, er word snel gepest als je afwijkend gedrag vertoont. Dat is de reden dat veel homo's niet uit de kast durven komen. Sommigen durven het niet eens naar zichzelf uit de kast te komen ; alleen al door deze onderzoeken en de meningen van anderen op de middelbare school.
Een ziekte is het niet, maar het is wel sociaal afwijkend gedrag. Vervelend, maar dat is nou eenmaal zo.quote:Dat homoseksualiteit zowiezo als ziek en afwijkend word genoemd....alsof hun er iets aan kunnen doen. Je bent wie je bent, en NIEMAND zou daar wat aan mogen veranderen, maar bewust en vooral ook onbewust word dat toch gedaan met deze media-aandacht.
Een dergelijke cultuur staat haaks op een cultuur waarin op grote schaal door jongeren geëxperimenteerd wordt met homoseksuele gevoelens. Veel jongens hebben pas op latere leeftijd seksuele ervaring met meisjes terwijl er veel peer pressure is om daar vroeg mee te beginnen. Laat staan dat jongens wel en masse elkaar gaan lopen af trekken.quote:Vind je het dus niet logisch om te denken dat veel jongens wel gewoon ervaringen hebben met andere jongens, maar er gewoon niet voor uit durven te komen? Juist om die woorden die in het artikel genoemd worden.
Ik kan het iedereen aanraden om je op de middelbare school niet openlijk te profileren als een homoseksueel. Dat kan later wel, maar het is gewoon verdomd onverstandig om daar op vroege leeftijd al een en plein public een issue van te maken. Of je moet een depressieve en nare puberteit willen beleven.quote:Mijn punt is, dat dit artikel juist aanwijst dat er genoeg redenen zijn om je als bii of homo zijnde in te laten dammen. En dat het verleidelijker is om andere mensen af te kraken in de hoop dat je je zelf op een dag ervan kunt overtuigen dat het feit dat je zelf Bii of Homo bent, echt slecht is! Terwijl er helemaal niks mis mee is. Het is geen keuze, het is hoe je word geboren en hoe je word opgevoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |