abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82868159
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:05 schreef finsdefis het volgende:
Jezus die mensen die hier doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je een andere gast aftrekt als gast zijnde Prima dat mensen het doen, maar doe nou niet alsof de meerderheid van de jongens het gedaan heeft. Misschien in je eigen sociale omgeving, maar dat zegt dan meer over hun capaciteiten om meiden te krijgen. Als jij als puber aan de lul van een andere gast zit terwijl je al weet wat neuken is dan ben je gewoon homoseksueel bezig (=met hetzelfde geslacht), dat kan je niet ontkennen.
Maar wat is je punt nu dan? Laten we het (wellicht tijdelijke) homo- of biseksualiteit noemen: is dit niet 'normaal'? Ik kan niet geloven dat in 2010 heteroseksualiteit nog steeds de norm is, waarbij afwijking op sociale sancties kan rekenen. Laat me nu aub niet talloze onderzoeken aanhalen die laten zien dat homoseksualiteit bij veel diersoorten voorkomt en in de natuur dus ook volkomen 'normaal' is.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_82868161
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:16 schreef BroodjePindakaas het volgende:

[..]

Verkapt kut-ik-kom-er-nu-achter-dat-ik-het-gedaan-heb-en-dus-homo-ben-post.
In plaats van dat je nou es met goede argumenten aankomt zetten ; maak je mijn posts belachelijk....tja, bewijst ook maar weer eens wie er hier gelijk heeft.
pi_82868222
Als het puur om de seksuele nieuwsgierigheid gaat lijkt het mij verre van homofilie en kun je ook helemaal niet zeggen dat diegene homo is. Er komt immers geen echte liefde bij kijken.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:29:08 #104
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_82868297
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In plaats van dat je nou es met goede argumenten aankomt zetten ; maak je mijn posts belachelijk....tja, bewijst ook maar weer eens wie er hier gelijk heeft.
. Waarom zou je als hetero je laten pijpen door een man, OOK AL is dit experimenteel? Het blijft iets wat enkel homo's doen.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_82868330
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:29 schreef BroodjePindakaas het volgende:

[..]

Het blijft iets wat enkel homo's doen.
Blijkbaar niet.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:32:48 #106
179065 BroodjePindakaas
pi_82868357
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:30 schreef Dastan het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Types als een Ik-heb-me-laten-pijpen-door-een-man zijn geen homo's omdat er geen liefde bij komt kijken? Gast ____!!
Smeuïg tot op de bodem.
pi_82868435
Ik heb me niet laten pijpen hoor. Ik zeg alleen dat seks met een bepaald geslacht niet meteen je geaardheid bepaalt.
pi_82868445
quote:

[..]

. Waarom zou je als hetero je laten pijpen door een man, OOK AL is dit experimenteel? Het blijft iets wat enkel homo's doen.
Nee hoor
pi_82868624
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:32 schreef BroodjePindakaas het volgende:

[..]

Types als een Ik-heb-me-laten-pijpen-door-een-man zijn geen homo's omdat er geen liefde bij komt kijken? Gast ____!!
"Maar wat is je punt nu dan? Laten we het (wellicht tijdelijke) homo- of biseksualiteit noemen: is dit niet 'normaal'? Ik kan niet geloven dat in 2010 heteroseksualiteit nog steeds de norm is, waarbij afwijking op sociale sancties kan rekenen. Laat me nu aub niet talloze onderzoeken aanhalen die laten zien dat homoseksualiteit bij veel diersoorten voorkomt en in de natuur dus ook volkomen 'normaal' is "
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_82868779
quote:

[..]

Wie heeft het hier over pijpen? Ik beweer dat 50/60% van de jongens wel eens samen heeft afgetrokken. Ik heb het woord pijpen niet genoemd...je mag het gerust opzoeken. En zelfs pijpen kan als experimenteren genoemd worden ; als jij het er toch bij wilt betrekken.

Bovendien ben jij gewoon een rasechte ik-doe-net-alsof-ik-homo's-haat-want-ik-heb-het-ook-gedaan-en-voel-me-super-onzeker 'gast'.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2010 08:56:22 ]
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:05:08 #111
13250 Lod
Sapere aude!
pi_82868986
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wie heeft het hier over pijpen? Ik beweer dat 50/60% van de jongens wel eens samen heeft afgetrokken.
Krijg ik met jou nu dezelfde discussie als met stbabylon? Kom eens met cijfers om je bewering te staven.

Even terzijde omdat het misschien niet helemaal duidelijk is: Ik heb geen moreel oordeel over mensen die geëxperimenteerd hebben (of dat nog steeds doen). Ik vind ze niet vies, pervers, ziek of wat dies meer zij. Hetzelfde geldt overigens voor mensen die het niet gedaan hebben. Het enige wat ik wil is een onderbouwing van je bewering.
GNU Terry Pratchett
pi_82869081
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Lod het volgende:

[..]

Krijg ik met jou nu dezelfde discussie als met stbabylon? Kom eens met cijfers om je bewering te staven.

Even terzijde omdat het misschien niet helemaal duidelijk is: Ik heb geen moreel oordeel over mensen die geëxperimenteerd hebben (of dat nog steeds doen). Ik vind ze niet vies, pervers, ziek of wat dies meer zij. Hetzelfde geldt overigens voor mensen die het niet gedaan hebben. Het enige wat ik wil is een onderbouwing van je bewering.
Ik heb een woordje vergeten. Ik VIND. Er zullen vast wel wat bewijzen zijn ; maar ik heb geen zin en tijd om daar aandacht aan te schenken , alleen maar om mensen zoals jou ervan te overtuigen. In mijn directe omgeving; weet ik zeker dat de helft van mijn vrienden het wel eens heeft gedaan. Plus dat er sommige zijn die het vast wel gedaan hebben maar er bang voor zijn om er voor uit te komen. En dan zit je toch wel aan de 60% van mijn vriendengroep. En je maakt mij niet wijs, dat mijn vrienden allemaal toevallig homo's zijn en in andere omgevingen niet.

Dus nee; ik heb geen bewijzen, maar ze zullen er vast wel zijn. Ik heb alleen geen zin om mensen te gaan overtuigen terwijl ze het diep van binnen ook wel weten. Of ze zijn wel heel erg naief.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:23:48 #113
13250 Lod
Sapere aude!
pi_82869342
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dus nee; ik heb geen bewijzen, maar ze zullen er vast wel zijn. Ik heb alleen geen zin om mensen te gaan overtuigen terwijl ze het diep van binnen ook wel weten. Of ze zijn wel heel erg naief.
En dit stukje is dus hetgeen waar ik mij aan stoor (los nog van je opmerking "mensen zoals jij"). Omdat ik niet jouw aanname beaam ben ik gelijk naïef/dom/xenofoob. Het bij het argumenteren spelen op de man is eerder een teken van jouw onzekerheid.
GNU Terry Pratchett
pi_82869395
Ach, maakt ook niet uit AlwaysHappy, ook al kom je wel met de cijfers, dan nog hoort elke man hier die er nu zo op inhakt bij de andere groep. Statistisch onmogelijk, maar ach Ook dat is Fok, waar elke man een lul heeft van 25+cm.
pi_82869489
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef Lod het volgende:

[..]

En dit stukje is dus hetgeen waar ik mij aan stoor (los nog van je opmerking "mensen zoals jij"). Omdat ik niet jouw aanname beaam ben ik gelijk naïef/dom/xenofoob. Het bij het argumenteren spelen op de man is eerder een teken van jouw onzekerheid.
We hebben ieder een andere mening ; dat is toch goed? Ik voer alleen een discussie hoor. Ik zit je ook niet uit te schelden en dergelijke.

Ik zeg alleen dat ik geen zin heb, en vooral geen tijd ( ik heb wel wat beters te doen ) dan mensen ervan te gaan overtuigen dat toch wel 50% van de jongens ooit met een ander heeft afgetrokken. En jij hoort bij die mensen die het niet geloven. Dus ik heb niks gezegd dat niet waar is.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:34:13 #116
13250 Lod
Sapere aude!
pi_82869565
Ik heb nog nooit gezegd dat ik het niet geloof. Ik heb alleen gezegd dat ik niet die ervaring heb, daarom wil ik graag de bewijzen om een onderbouwde mening te gaan hebben hierover.
GNU Terry Pratchett
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:36:26 #117
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82869618
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

OT: Nee, dat is niet normaal.
pi_82869625
Potentieele bijdrage aan de emancipatie van homo- en biseksuelen van dit topic: -1

Wat maakt het nu uit wat welke jongens met welke andere jongens hebben gedaan en hoeveel dit er zijn? Het gaat er om dat sommigen dit blijkbaar als bijzonder storend ervaren, waarom is dat?
pi_82869646
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Lod het volgende:
Ik heb nog nooit gezegd dat ik het niet geloof. Ik heb alleen gezegd dat ik niet die ervaring heb, daarom wil ik graag de bewijzen om een onderbouwde mening te gaan hebben hierover.
Dan wens ik je veel plezier om het op te zoeken

Ik heb geen bewijzen nodig om te weten dat half Nederland er nooit vooruit zal komen ; en dat er ook nog veel mensen zijn die het gedaan hebben om te experimenteren.

Als jij bevestiging zoekt, go ahead, ik hou je niet tegen
pi_82869695
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Bijna elke man heeft dat gedaan voor zijn 15de. Ook een heleboel die hier 'bah' of 'vies' of 'homo' roepen.
Hoe kom je daarbij? Ooit zo,n verhaal gehoord van 1 gast in m,n klas die een circle jerk had gedaan met z,n voetbalteam o.i.d. Toen had ik echt zoiets van WTF???
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_82869733
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Ach, maakt ook niet uit AlwaysHappy, ook al kom je wel met de cijfers, dan nog hoort elke man hier die er nu zo op inhakt bij de andere groep. Statistisch onmogelijk, maar ach Ook dat is Fok, waar elke man een lul heeft van 25+cm.
Je kunt ook niet verwachten dat iedereen er voor uitkomt op het grootste forum in Nederland. Bang om toch herkend te worden door iemand in zijn directe leefomgeving. FOK is een erg goed forum ; maar onderwerpen zoals deze zijn eerlijker te bespreken op seks-forums. Daar komt iedereen er voor uit.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:40:41 #122
179065 BroodjePindakaas
pi_82869738
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Ooit zo,n verhaal gehoord van 1 gast in m,n klas die een circle jerk had gedaan met z,n voetbalteam o.i.d. Toen had ik echt zoiets van WTF???
Hij is homo en probeert nu zich beter te voelen door te stellen dat 'vrijwel elke' man dat gedaan heeft op die leeftijd .
Smeuïg tot op de bodem.
pi_82869762
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Compatibel het volgende:
Potentieele bijdrage aan de emancipatie van homo- en biseksuelen van dit topic: -1

Wat maakt het nu uit wat welke jongens met welke andere jongens hebben gedaan en hoeveel dit er zijn? Het gaat er om dat sommigen dit blijkbaar als bijzonder storend ervaren, waarom is dat?
Ik word genegeerd, toch?
pi_82869957
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:41 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik word genegeerd, toch?
De meeste mensen vinden het storend omdat het te confronterend is voor hunzelf. De meeste mensen die sterk het tegendeel proberen te bewijzen, proberen vooral hunzelf ervan te overtuigen dat het fout is , en vies is om ook maar aan andere jongens te denken op een seksuele manier. ( Ik zie het al aankomen = ik zei : De MEESTE mensen = dus niet allemaal ). Oja, en ik zeg er ook bij : Ik vind dit.
pi_82869962
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:40 schreef BroodjePindakaas het volgende:

[..]

Hij is homo
Ik ben bi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')