abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82172910
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Over 10 jaar denk je hier met schaamte aan terug TS.
Over tien jaar, als mensen hem duidelijk hebben gemaakt wat wel en niet 'hoort' inderdaad.

Als je zoiets wil doen TS, gewoon voor gaan. Er is niks mis mee om jezelf op seksueel gebied te willen verkennen.
pi_82173112
Nah niet mijn ding..

Maar mensen moeten gewoon doen waar ze zin in hebben
Hoe meer homo's, hoe minder concurrentie!
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:41:25 #53
272228 graan
ondertitel is te lang om hier
pi_82230432
lekker met 4 hetero mannen rukken. met 3 man afspreken om tegelijk over de 4de klaar te komen zonder dat hij dat weet.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:51:07 #54
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82230826
Nou echt niet! me vader houdt niet van trio's!
pi_82244651
Niet echt mijn ding nee, hou het liever bij vrouwen
pi_82244744
In je puberteit experimenteren heeft natuurlijk niets met homoseksualiteit te maken.
pi_82261136
Ik denk dat TS serieuzere reacties krijgt in KPD.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_82263462
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef NielsTriple het volgende:
Ik denk dat TS serieuzere reacties krijgt in KPD.
True that.
pi_82322255
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Bijna elke man heeft dat gedaan voor zijn 15de. Ook een heleboel die hier 'bah' of 'vies' of 'homo' roepen.
Dan ben ik dus ook een van de vele uitzonderingen.. Nooit gedaan hoor (en gaat ook nooit gebeuren).

Tijd voor een anonieme poll om de waarheid boven tafel te krijgen:

Poll: Heb jij je ooit afgetrokken (experimenteel) samen met een andere jongen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
    Wat is er mis met de Prius?
    [ afbeelding ]
    Ik vind 't een hele mooie auto.
    pi_82332368
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 17:44 schreef Xa1pt het volgende:
    In je puberteit experimenteren heeft natuurlijk niets met homoseksualiteit te maken.
    Natuurlijk wel, aldus onze über-heteroseksuele Fok alpha-mannetjes...
    pi_82332424
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
    Bijna elke man heeft dat gedaan voor zijn 15de. Ook een heleboel die hier 'bah' of 'vies' of 'homo' roepen.
    Euhm, nee. Gewoon nee.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_82332457
    nee nooit gedaan of behoefte toe gehad
      vrijdag 4 juni 2010 @ 15:56:28 #63
    305588 SuperheldG
    Blablabloedblaar
    pi_82332520
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm, nee. Gewoon nee.
    In Staphorst en Epe wel..
    pi_82335963
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm, nee. Gewoon nee.
    Volgens de IP check van die poll stemde je "ja"
    Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
    ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
    pi_82337747
    Nee.
    You sunk my battleship! :o
    pi_82381927
    Op zich is het wel raar, ik zag laatst bij Hooligans die serie dat in Servie die Hooliganleider van Partizan een Hooliganleider van Dinamo Zagreb anaal neukte, in de gevangenissen gebeurt het toch ook en dat zijn daar nu niet bepaald allemaal mietjes, in het leger schijnt het ook nog wel te gebeuren, mannen/jongens die geen meisjes durven aan te spreken en nooit seks hebben gehad gaan uit wanhoop daar over fantaseren of het soms zelfs echt doen, tsja, een vreemde wereld.
    pi_82382650
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 00:32 schreef DeParo het volgende:
    Op zich is het wel raar, ik zag laatst bij Hooligans die serie dat in Servie die Hooliganleider van Partizan een Hooliganleider van Dinamo Zagreb anaal neukte, in de gevangenissen gebeurt het toch ook en dat zijn daar nu niet bepaald allemaal mietjes, in het leger schijnt het ook nog wel te gebeuren, mannen/jongens die geen meisjes durven aan te spreken en nooit seks hebben gehad gaan uit wanhoop daar over fantaseren of het soms zelfs echt doen, tsja, een vreemde wereld.
    Je punt m.b.t. dit topic is...?
    pi_82383079
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 01:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je punt m.b.t. dit topic is...?
    Ik heb het nooit gedaan of de behoefte gehad.
    Maar veel mannen vinden vaak eigenlijk alles wat seks is geil als ze iets tekort komen.

Dus in dit geval een puber, hormonen komen op, en alles wat in de buurt van seks komt is geil.

Dus ook met een jongen, ik kan me dus de reactie voorstellen van TS, als hij eigenlijk gewoon hetero is.
      zondag 6 juni 2010 @ 04:35:00 #69
    283466 TigOleBitties
    Courage is Solid
    pi_82384871
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 00:32 schreef DeParo het volgende:
    Dat heeft meer te maken met het feit dat als je in de gevangenis zit dat je dan sowieso niks anders kan krijgen. Bedoel, mannen en vrouwen zijn gescheiden, je zit levenslang vast (bijv.) en je hebt dus nooit meer kans op seks, ja dan kies je al snel voor de bruine anjer van je celmaat he.

Hetzelfde geld voor als je in het leger zit lijkt me, als je een jarenlange dienst moet uitzitten in oorlogsgebied en dus lang zonder seks zit tsja, je bent en blijft een man en je wilt wat he..
      zondag 6 juni 2010 @ 10:30:09 #70
    177652 tijnbrein
    habbekrats
    pi_82386545
    Als iemand dat lekker vind laat hem/haar dat lekker doen. Ik vind het iig niet raar en heb ook een keer zoiets gedaan.
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_82396694
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 22:27 schreef Catch22- het volgende:
    ze zijn er plenty, we noemen ze wel Bi of Homo.
    Hoeft niet zozeer hoor, ik heb het idd vaker gehoord dat jongens dit doen. Schijnen ze best wel normaal te vinden
    pi_82397580
    Yip, heb ik ook gedaan toen ik aan het puberen was..samen trekken... of elkar aftrekken...en zelfs wel beetje gepijpt... wij waren zo'n 14 gok ik... tegenwoordig vermaak ik mij goed met (bi) vrouwen, dus heb ik die behoefte niet meer (en het zit ook niet in mijn dromenwereld). dus het was paar het experimenteren en ontdekken
    Hollandse kaapkop (open-minded en bi) met strakke mooie chinese sub (open-minded, dienend en bi), die helaas het meeste van de tijd in China zit. Genieter van feest zoals Wasteland. China-sub keek haar ogen uit :-) en genoot...
      zondag 6 juni 2010 @ 15:46:01 #73
    115571 NielsTriple
    (Verbannen)
    pi_82398006
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef fok_chinasub het volgende:
    dus heb ik die behoefte niet meer (en het zit ook niet in mijn dromenwereld). dus het was paar het experimenteren en ontdekken
    *fobo kijkt*
    Seksualiteit bi-sexueel,niet bi-relationeel

ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
    pi_82398103
    quote:
    Op zondag 6 juni 2010 04:35 schreef TigOleBitties het volgende:

[..]

Dat heeft meer te maken met het feit dat als je in de gevangenis zit dat je dan sowieso niks anders kan krijgen. Bedoel, mannen en vrouwen zijn gescheiden, je zit levenslang vast (bijv.) en je hebt dus nooit meer kans op seks, ja dan kies je al snel voor de bruine anjer van je celmaat he.

Hetzelfde geld voor als je in het leger zit lijkt me, als je een jarenlange dienst moet uitzitten in oorlogsgebied en dus lang zonder seks zit tsja, je bent en blijft een man en je wilt wat he..
    Dat zeg ik ook, maar voor twee pubers die niet op een meisje durven af te stappen (of dat de meisjes toch wat terughoudender zijn) en alles interessant vinden wat met seks te maken heeft tsja kan hetzelfde zijn.
    pi_82398567
    In een intervieuw werd de Amerikaanse auteur Dennis Hopper ooit gevraagd wat hij nou van dieren seks vond, hij antwoorde:

Als de geit blij is, en de ander is blij, dan ben ik blij voor hen allebei:-)

So who cares?

De één houd van aardbeien, de ander vind ze vreselijk, daarom zijn het nog geen aambeien;)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')