abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81987592
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Voor mensen zoals jij is de anonieme chipkaart bedacht
Die gaat niet samen met een jaartrajectkaart.
pi_81987875
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef Light het volgende:

[..]

Die gaat niet samen met een jaartrajectkaart.
Klopt.
Je moet er wat voor over hebben om korting te krijgen.
Leaf
pi_81988217
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Klopt.
Je privacy dus, maar geen nood, als het druk blijkt te zijn, krijg je wel een extra trein.

Die wordt gelijk besteld !!!
pi_81988328
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je privacy dus, maar geen nood, als het druk blijkt te zijn, krijg je wel een extra trein.

Die wordt gelijk besteld !!!
Ow is dat zo?
Leaf
pi_81988581
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zodat ze kunnen zien wanneer het waar druk is en eventueel extra bussen, trams of treinen in kunnen zetten. Of juist minder.
pi_81988732
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

En wat is daar fout aan?
Leaf
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:53:30 #107
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_81992996
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Klopt.
Oh, ja, want het feit dat je <vul hier getal met 2 nullen in> betaalt per maand, daardoor een vaste klant bent, en zeer regelmatig met ze reist, is niet genoeg "ervoor over hebben"?
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zodat ze kunnen zien wanneer het waar druk is en eventueel extra bussen, trams of treinen in kunnen zetten. Of juist minder.
En dan mag jij mij eens uitleggen, waarom daar zonodig persoonlijke gegevens aan gekoppeld moeten worden.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_81994181
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Oh, ja, want het feit dat je <vul hier getal met 2 nullen in> betaalt per maand, daardoor een vaste klant bent, en zeer regelmatig met ze reist, is niet genoeg "ervoor over hebben"?
[..]

En dan mag jij mij eens uitleggen, waarom daar zonodig persoonlijke gegevens aan gekoppeld moeten worden.
plus je gezicht blijkbaar ook. Kunnen ze je nog beter volgen

Rotterdam gaat vandalen en relschoppers uit het openbaar vervoer weren door camera's met gezichtsherkenning. Een proef hiermee gaat later dit jaar van start.

Mensen die herhaaldelijk voor overlast hebben gezorgd, kunnen in Rotterdam een ov-verbod krijgen. De nieuwe camera's moeten ervoor zorgen dat deze groep ook daadwerkelijk buiten de deur blijft. De camera's kunnen mensen met een ov-verbod automatisch herkennen. Het vervoerbedrijf RET krijgt een seintje zodra dit gebeurt.

Het ministerie van Binnenlandse Zaken en de RET trekken ieder bijna een ton uit voor het project. Eind volgend jaar moet duidelijk zijn of de camera's werken.
pi_81995653
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Het is een feit dat je korting krijgt als je vaste klant bent.

Jij korting, hun wat reisgegevens. Voor wat hoort wat. Vind ik geen onaanvaarbare deal.

quote:
Dat schijnt van de belastingen te moeten voor 1,5 jaar ofzo. Maar daar zijn nu tegenstrijdige berichten over, dus dat wordt onderzocht. Als blijkt dat dat niet nodig is, wordt het misschien wel afgeschaft.
Leaf
pi_81995678
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

plus je gezicht blijkbaar ook. Kunnen ze je nog beter volgen

Rotterdam gaat vandalen en relschoppers uit het openbaar vervoer weren door camera's met gezichtsherkenning. Een proef hiermee gaat later dit jaar van start.

Mensen die herhaaldelijk voor overlast hebben gezorgd, kunnen in Rotterdam een ov-verbod krijgen. De nieuwe camera's moeten ervoor zorgen dat deze groep ook daadwerkelijk buiten de deur blijft. De camera's kunnen mensen met een ov-verbod automatisch herkennen. Het vervoerbedrijf RET krijgt een seintje zodra dit gebeurt.

Het ministerie van Binnenlandse Zaken en de RET trekken ieder bijna een ton uit voor het project. Eind volgend jaar moet duidelijk zijn of de camera's werken.
Dat heeft NIKS met de OV chipkaart te maken.
Leaf
pi_81996733
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Jij korting, hun wat reisgegevens. Voor wat hoort wat. Vind ik geen onaanvaarbare deal.
Ik krijg korting, en in ruil daarvoor vertel ik ze tussen welke stations ik (voornamelijk) pendel. Hebben zij hun reisgegevens. Hoe vaak ik precies reis en hoe laat ik dat doe, is mijn zaak. Ik wil ze ook nog wel vertellen dat ik zodanig vaak reis dat een trajectkaart aanmerkelijk voordeliger is dan losse kaartjes kopen.
pi_81996740
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

ouderen en kinderen zijn ook vaste klant ?
Reisgegevens mogen ze hebben, alleen niet gekoppeld aan personen

en waarom mag een conducteur mijn laatste 10 reizen zien, terwijl de NS zegt dat dat niet mogelijk is
pi_81996875
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef Light het volgende:

[..]

Ik krijg korting, en in ruil daarvoor vertel ik ze tussen welke stations ik (voornamelijk) pendel. Hebben zij hun reisgegevens. Hoe vaak ik precies reis en hoe laat ik dat doe, is mijn zaak. Ik wil ze ook nog wel vertellen dat ik zodanig vaak reis dat een trajectkaart aanmerkelijk voordeliger is dan losse kaartjes kopen.
Wat verwacht je nu van mij te horen?
Volgens mij heb ik mijn mening hierover al duidelijk gemaakt. Het blijft een herhalende discussie en daar zie ik het nut niet van in.
Leaf
pi_81996908
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

ouderen en kinderen zijn ook vaste klant ?
Reisgegevens mogen ze hebben, alleen niet gekoppeld aan personen

en waarom mag een conducteur mijn laatste 10 reizen zien, terwijl de NS zegt dat dat niet mogelijk is
Waar zegt de NS dat dat niet mogelijk is?
Leaf
pi_81996998
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik mijn mening hierover al duidelijk gemaakt. Het blijft een herhalende discussie en daar zie ik het nut niet van in.
Misschien kan je dan andere mensen eens ruimte geven ?
Andere mensen hebben ook een mening hierover en die is net zoveel waard als die van jou
pi_81997378
quote:

[..]

Niets
pi_81997402
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Misschien kan je dan andere mensen eens ruimte geven ?
Andere mensen hebben ook een mening hierover en die is net zoveel waard als die van jou
En waar zeg ik dat dat niet zo is?
Leaf
pi_81997444
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Light het volgende:

[..]

Niets
haha

nog meer over de privacy, blijkbaar maken meer mensen zich zorgen, ook jongeren

http://www.clinic.nl/wiki(...)udenten_OV-chipkaart
pi_81997736
quote:

[..]

Waar zegt de NS dat dat niet mogelijk is?
Idd volgens mij had ik een heel mooi stukje gequoteerd, waarin tevens stond dat als je dit niet wou dit tevens kon
Ik zwaai naar dieren.
pi_81997910
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En waar zeg ik dat dat niet zo is?
nergens, maar je maakt discussie over dit onderwerp onmogelijk, door telkens dezelfde mening te verkondigen en anderen belachelijk te maken die het niet eens zijn met je

Erg irritant
pi_81998136
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

nergens, maar je maakt discussie over dit onderwerp onmogelijk, door telkens dezelfde mening te verkondigen en anderen belachelijk te maken die het niet eens zijn met je

Erg irritant
Als er telkens weer wordt gezeurd over de privacy verkondig ik telkens dezelfde mening.
En hoe maak ik anderen belachelijk?
Leaf
pi_81998476
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als er telkens weer wordt gezeurd over de privacy verkondig ik telkens dezelfde mening.
En hoe maak ik anderen belachelijk?
waarom, we weten je mening toch ? waarom geef je anderen geen ruimte ?

door ze zeikers en zeurpieten te noemen bij herhaling

[ Bericht 0% gewijzigd door macca728 op 27-05-2010 22:58:45 ]
pi_81999804
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

waarom, we weten je mening toch ? waarom geef je anderen geen ruimte ?

door ze zeikers en zeurpieten te noemen bij herhaling
Ik noem vooral jou een zeikerd.
Leaf
pi_81999958
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik noem vooral jou een zeikerd.
nee je noemt iedereen een zeikerd of zeurpiet die een andere mening heeft dan jou
Je hebt er al genoeg weggejaagd hier in de hoop dat de discussie verstomd
pi_82000024
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee je noemt iedereen een zeikerd of zeurpiet die een andere mening heeft dan jou
Je hebt er al genoeg weggejaagd hier in de hoop dat de discussie verstomd
Je loopt nu weer te liegen
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')