Die gaat niet samen met een jaartrajectkaart.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij is de anonieme chipkaart bedacht
Klopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef Light het volgende:
[..]
Die gaat niet samen met een jaartrajectkaart.
Je privacy dus, maar geen nood, als het druk blijkt te zijn, krijg je wel een extra trein.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Klopt.
Je moet er wat voor over hebben om korting te krijgen.
Ow is dat zo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je privacy dus, maar geen nood, als het druk blijkt te zijn, krijg je wel een extra trein.
Die wordt gelijk besteld !!!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen zien wanneer het waar druk is en eventueel extra bussen, trams of treinen in kunnen zetten. Of juist minder.
Oh, ja, want het feit dat je <vul hier getal met 2 nullen in> betaalt per maand, daardoor een vaste klant bent, en zeer regelmatig met ze reist, is niet genoeg "ervoor over hebben"?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Klopt.
Je moet er wat voor over hebben om korting te krijgen.
En dan mag jij mij eens uitleggen, waarom daar zonodig persoonlijke gegevens aan gekoppeld moeten worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen zien wanneer het waar druk is en eventueel extra bussen, trams of treinen in kunnen zetten. Of juist minder.
plus je gezicht blijkbaar ook. Kunnen ze je nog beter volgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oh, ja, want het feit dat je <vul hier getal met 2 nullen in> betaalt per maand, daardoor een vaste klant bent, en zeer regelmatig met ze reist, is niet genoeg "ervoor over hebben"?
[..]
En dan mag jij mij eens uitleggen, waarom daar zonodig persoonlijke gegevens aan gekoppeld moeten worden.
Het is een feit dat je korting krijgt als je vaste klant bent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oh, ja, want het feit dat je <vul hier getal met 2 nullen in> betaalt per maand, daardoor een vaste klant bent, en zeer regelmatig met ze reist, is niet genoeg "ervoor over hebben"?
Dat schijnt van de belastingen te moeten voor 1,5 jaar ofzo. Maar daar zijn nu tegenstrijdige berichten over, dus dat wordt onderzocht. Als blijkt dat dat niet nodig is, wordt het misschien wel afgeschaft.quote:En dan mag jij mij eens uitleggen, waarom daar zonodig persoonlijke gegevens aan gekoppeld moeten worden.
Dat heeft NIKS met de OV chipkaart te maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
plus je gezicht blijkbaar ook. Kunnen ze je nog beter volgen
Rotterdam gaat vandalen en relschoppers uit het openbaar vervoer weren door camera's met gezichtsherkenning. Een proef hiermee gaat later dit jaar van start.
Mensen die herhaaldelijk voor overlast hebben gezorgd, kunnen in Rotterdam een ov-verbod krijgen. De nieuwe camera's moeten ervoor zorgen dat deze groep ook daadwerkelijk buiten de deur blijft. De camera's kunnen mensen met een ov-verbod automatisch herkennen. Het vervoerbedrijf RET krijgt een seintje zodra dit gebeurt.
Het ministerie van Binnenlandse Zaken en de RET trekken ieder bijna een ton uit voor het project. Eind volgend jaar moet duidelijk zijn of de camera's werken.
Ik krijg korting, en in ruil daarvoor vertel ik ze tussen welke stations ik (voornamelijk) pendel. Hebben zij hun reisgegevens. Hoe vaak ik precies reis en hoe laat ik dat doe, is mijn zaak. Ik wil ze ook nog wel vertellen dat ik zodanig vaak reis dat een trajectkaart aanmerkelijk voordeliger is dan losse kaartjes kopen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is een feit dat je korting krijgt als je vaste klant bent.
Jij korting, hun wat reisgegevens. Voor wat hoort wat. Vind ik geen onaanvaarbare deal.
ouderen en kinderen zijn ook vaste klant ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is een feit dat je korting krijgt als je vaste klant bent.
Jij korting, hun wat reisgegevens. Voor wat hoort wat. Vind ik geen onaanvaarbare deal.
Wat verwacht je nu van mij te horen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Ik krijg korting, en in ruil daarvoor vertel ik ze tussen welke stations ik (voornamelijk) pendel. Hebben zij hun reisgegevens. Hoe vaak ik precies reis en hoe laat ik dat doe, is mijn zaak. Ik wil ze ook nog wel vertellen dat ik zodanig vaak reis dat een trajectkaart aanmerkelijk voordeliger is dan losse kaartjes kopen.
Waar zegt de NS dat dat niet mogelijk is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
ouderen en kinderen zijn ook vaste klant ?
Reisgegevens mogen ze hebben, alleen niet gekoppeld aan personen
en waarom mag een conducteur mijn laatste 10 reizen zien, terwijl de NS zegt dat dat niet mogelijk is
Misschien kan je dan andere mensen eens ruimte geven ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu van mij te horen?
Volgens mij heb ik mijn mening hierover al duidelijk gemaakt. Het blijft een herhalende discussie en daar zie ik het nut niet van in.
Nietsquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu van mij te horen?
En waar zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Misschien kan je dan andere mensen eens ruimte geven ?
Andere mensen hebben ook een mening hierover en die is net zoveel waard als die van jou
hahaquote:
Idd volgens mij had ik een heel mooi stukje gequoteerd, waarin tevens stond dat als je dit niet wou dit tevens konquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waar zegt de NS dat dat niet mogelijk is?
nergens, maar je maakt discussie over dit onderwerp onmogelijk, door telkens dezelfde mening te verkondigen en anderen belachelijk te maken die het niet eens zijn met jequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat dat niet zo is?
Als er telkens weer wordt gezeurd over de privacy verkondig ik telkens dezelfde mening.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
nergens, maar je maakt discussie over dit onderwerp onmogelijk, door telkens dezelfde mening te verkondigen en anderen belachelijk te maken die het niet eens zijn met je
Erg irritant
waarom, we weten je mening toch ? waarom geef je anderen geen ruimte ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als er telkens weer wordt gezeurd over de privacy verkondig ik telkens dezelfde mening.
En hoe maak ik anderen belachelijk?
Ik noem vooral jou een zeikerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom, we weten je mening toch ? waarom geef je anderen geen ruimte ?
door ze zeikers en zeurpieten te noemen bij herhaling
nee je noemt iedereen een zeikerd of zeurpiet die een andere mening heeft dan jouquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik noem vooral jou een zeikerd.
Je loopt nu weer te liegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee je noemt iedereen een zeikerd of zeurpiet die een andere mening heeft dan jou
Je hebt er al genoeg weggejaagd hier in de hoop dat de discussie verstomd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |