Nee ik reis pas 3,5 jaar met de OV chipkaart. En jij ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik snap al waarom vancouverfan en jij niet zo met elkaar opschieten![]()
je trekt ook echt alles uit het verband, ik heb helemaal niks over falend martiaal gezegd en dat mensen daar over klagen en dan nog, net of ik daar dan wat aan kan doen.
Jij bent er volgens mij eentje die gift op NS afgelopen winter maar verder geen id hebt waar je over praat.
relatiebeheer? Wat moet ik me daar bij voorstellen in dit geval?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:15 schreef Geerd het volgende:
# Afgeleide reisgegevens, zoals reisfrequentie, voorkeurstations en -trajecten, de verstreken tijd sinds uw laatst gemaakte reis en of u binnen of buiten de spits reist, gebruiken wij voor relatiebeheer
Volgens mij contact met de NS over de route. Melden als er gewerkt gaat worden aan het spoor op dat traject. Verbouwingen bij stations bekend maken etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
relatiebeheer? Wat moet ik me daar bij voorstellen in dit geval?
En de routes die je reist, zodat als straks echt veel mensen met de chip gaan reizen kunnen zien waar ze meer materiaal in kunnen zetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij contact met de NS over de route. Melden als er gewerkt gaat worden aan het spoor op dat traject. Verbouwingen bij stations bekend maken etc.
Lees even de topics die je bent vergeten in te pastenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:43 schreef Geerd het volgende:
Iets met de ketel en de pot.
Jij reageert lekker wou je zeggen?
Net alsof je echt heel veel keus zal gaan hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij koopt een product dus eens met de voorwaarden, en dan gaan klagen terwijl je er zelf akkoord mee bent gegaan??
Ja dan ben je bij mij aan het zeuren, ben je vergeten in of uit te checken wat natuurlijk gewoon gebeurt ga ik kijken wat ik voor je kan doen ook al was dat een voorwaarde.
Verkeerde quote.
Relaties zijn bedrijven waar de NS bijvoorbeeld een contract mee heeft. Zou dus best wel eens kunnen betekenen dat ze data delen met andere bedrijven, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
relatiebeheer? Wat moet ik me daar bij voorstellen in dit geval?
Net zoals je nu ook een strippenkaart of een treinkaartje moet hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Net alsof je echt heel veel keus zal gaan hebben
Wil je met het OV, dan ga je dus een chipkaart moeten hebben.
De NS heeft ook een contract met de reizigers.quote:Relaties zijn bedrijven waar de NS bijvoorbeeld een contract mee heeft. Zou dus best wel eens kunnen betekenen dat ze data delen met andere bedrijven, maar zeker weten doe ik het niet.
Hoeft niet hoor, VF zal wel ongeveer dezelfde posten weer postenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef Geerd het volgende:
En dat moet je afreageren op mij
Zal ff kijken naar de andere topics
ja excuses VFquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je loopt te liegen Macca. Dat heb ik nooit beweerd.
Integendeel.
Lezen in de juiste context blijft een probleem voor jou. Volgens mij was het Hukkie, of iemand anders, die stelde dat de conducteur kon zien welke studie iemand deed en andere prive gegevens tevoorschijn kon toveren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja excuses VF
het was topic 28, niet topic 29. Daar beweer je dat op antwoord van iemand die geen discussie meer wil voeren met jou, omdat je niet geloofde dat de conducteur zijn reisgegevens zomaar kon zien
Toen zou je dat navragen bij de conducteur, maar daar wachten we nog steeds op
Sterker nog, je hebt niet gereisd in de trein, maar nu weet je opeens dat de conducteur ze wl kan zin in code, wat weer ontkend is door HC Geerd
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, VF zal wel ongeveer dezelfde posten weer posten![]()
Noem klanten geen zeikerds maar toon eens wat meer respect voor de problemen die er wel degelijk zijn met de OV chipkaart.
Als mensen vergeten uit te checken is dat dom ja
Alleen is het helaas vaak de apparatuur die een verkeerde melding geeft, zoals bv een melding probeer opnieuw bij uitchecken terwijl je dat al gedaan heb.
Probeer je het opnieuw, kost het je 8 euro ipv 4 euro of bij de trein 40 i.p.v. 20 euro.
Terwijl je alleen maar dat wat de computer zegt tegen je (niet letterlijk VF)
En met de studenten OV chipkaart kan je 20 topics apart maken voor alle problemen
Ik zal OV personeel altijd met respect behandelen, want zij kunnen er ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aaah kijk dit lijkt er al meer openja er zijn veel problemen met die dingen en het werkt idd nog niet echt lekker.
Maar vooral 2de zin van je post vind ik wel leuk, service staat hoog in het vaandel bij NS maar ik ben ook gewoon een mens en als mensen mij gewoon normaal benaderen ga ik er ook logischer wijs meer energie insteken.
Kom je met een grote bek en lekker aanvallend op mij af kan geen goedemiddag ofzo vanaf dan ben je bij verkeerd, enja achteraf ga ik uiteraard wel even bellen dat daar en daar de incheck/stempel maat of wat de klacht ook mag zijn niet in orde is.
Nou kijk is aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik zal OV personeel altijd met respect behandelen, want zij kunnen er ook weinig aan doen.
Op een paar na, maar dat heb je bij elk bedrijf
Hoe gaat de NS het probleem oplossen van mensen met een voordeelurenkaart die andere mensen willen laten meereizen ? Enig idee al ?.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou kijk is aan![]()
Krijg trouwens wel steeds meer positieve reacties op de kaart, alleen wellis kloten als je net iemand bekeurt en 3 stoeltjes verder is iemand vergeten in te checken![]()
nsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Hukkie het volgende:
Geerd is controleur bij de RET?
Nope, ook het reizen voor studenten met korting week/weekend ov is nog niet van toepassing.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hoe gaat de NS het probleem oplossen van mensen met een voordeelurenkaart die andere mensen willen laten meereizen ? Enig idee al ?.
Jammer dan kan ik ook niet reizen met de OV chipkaart bij de NS, want dan krijgt mijn reisgenoot (e) geen kortingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope, ook het reizen voor studenten met korting week/weekend ov is nog niet van toepassing.
Gaat veel tijd inzitten in het scannen van die kaarten jammer, maar dit komt volgens mij omdat studenten 2 maal per jaar mogen wisselen van week en weekend.
Ook hond of fiets keuzedagen railrunner is nog niet van toepassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |