Of in een cabrio.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je mag op de koningsstoel in de bus zitten.
Inbeelden dat je een buschauffeur bent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Yea.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zonder bumper, die hangt inmiddels aan mijn lip.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
Nerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrds.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoor, fiets houdt van mij. MAAR DIT IS NIKS.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zeer grappig hoor!
Je kwetst me!Hoer jij nu eens op of wil jij-die-niet-besproken-mag-worden achterna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij msn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind Fiets maar een rare, hij wenst mij altijd dood op MSN.
Terwijl ik heel erg leuk tegen hem doe.
SSssssst je roept het over jezelf afquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het wel typisch dat hij de hele tijd doet alsof het aan hem ligt dat wij geen ban hebben en dat we nu écht geluk hebben he. En dat we nu echt heel bang moeten zijn want de volgende keer is het echt over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hij zat naakt te bibberen achter zijn Lamtop, niet normaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het wel typisch dat hij de hele tijd doet alsof het aan hem ligt dat wij geen ban hebben en dat we nu écht geluk hebben he. En dat we nu echt heel bang moeten zijn want de volgende keer is het echt over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja, hij gedraagt zich als een mod/admin!:(quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ja ik ben ook bang voor zulk pms nu is gebleken dat die gewoon mogen. Ik kreeg er net al een van Fas.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zou ie er foto's van hebben gepost in USquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij zat naakt te bibberen achter zijn Lamtop, niet normaal.
How you knowquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij zat naakt te bibberen achter zijn Lamtop, niet normaal.
Zie de pi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je daar al op tript wil je niet weten wat ik allemaal heb.
Koekje erbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, fok gaat ten onderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bang voor zulk pms nu is gebleken dat die gewoon mogen. Ik kreeg er net al een van Fas.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Koekje erbij?waarbijAARDBEIHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bang voor zulk pms nu is gebleken dat die gewoon mogen. Ik kreeg er net al een van Fas.
Hiermee ben ik het eens, er worden namelijk zeer veel mensen gekwetst door dit teken. Ook weet ik dat dit een teken van geluk is in verre culturen, maar dat laten we even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
hou eens op met die nazi tekens op de vorige pagina
Doe ik...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IK BEN EIGENLIJK 38, 28, NEE WACHT....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |