OW NOES!quote:
Ik weet niet wat ik maffer moet vinden, mensen die telefoons als stompzinnigheid hun telefoon in de vriezer leggen of mensen die het bewust doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Hmm lijkt me dat die daar niet kapot aan hoort te gaan. Mijn telefoon heb ik wel vaker in de vriezer gelegd. Er zat een thermometer op en die gaf -20 aan. Wel leuk effect want het LCD scherm reageert dan veel trager hehe.
En 57 graden in de auto kon hij ook hebben.
Dit is nog bizarderquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Hmm lijkt me dat die daar niet kapot aan hoort te gaan. Mijn telefoon heb ik wel vaker in de vriezer gelegd. Er zat een thermometer op en die gaf -20 aan. Wel leuk effect want het LCD scherm reageert dan veel trager hehe.
En 57 graden in de auto kon hij ook hebben.
Hehe, maar best makkelijk die thermometer op die telefoon, Ik wilde even kijken hoe koud mn vriezer nu echt was. Want de ijsjes bleven altijd aan mn tong vastzitten, met soms wat bloed bij het los trekken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:43 schreef Gras_eter het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik maffer moet vinden, mensen die telefoons als stompzinnigheid hun telefoon in de vriezer leggen of mensen die het bewust doen.
Tip van de dag:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Voor de batterij schijnt het wel goed te zijn.. Dus hoewel je scherm het niet doet, kan je vast langer bellen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |