Het is een beetje de jongeren afdeling van TTK.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben wel bijzonder gevleid dat ik in dat rijtje genoemd word.
Ik denk dat je dat aan de twee emmers schijt te danken hebt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben wel bijzonder gevleid dat ik in dat rijtje genoemd word.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:56 schreef Gellius het volgende:
Ook deze echo liet een volkomen gezond kind zien in de buik van mijn vrouw.
Wat is mijn leven toch oninteressant.
.
Hè, fijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:56 schreef Gellius het volgende:
.
Stront! Tenzij couplet 2 'twee emmers schijt, 1 op de tafel, 1 op het tapijt' luidt. (En couplet 3 '2 emmers poep, 1 op de tafel, 1 op de stoep').quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat aan de twee emmers schijt te danken hebt.
Ik verwacht over een aantal maanden ook voldoende over schijt stront te melden te hebben. Mag ik dan ook weer in het rijtje?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat aan de twee emmers schijt te danken hebt.
Voorlopig: Mane, SL, MT, Gellius (al dan niet met zijn Pope) en ikzelve.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Wie komen er eigenlijk?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:56 schreef Gellius het volgende:
.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:26 schreef Gellius het volgende:
TTK: LPT heeft een MT en een MK.
Ben je van plan nonchalant met plaksnor en gleufhoed langs te lopen en dan later te melden hoe slecht de aanwezigen gekleed waren, of dat de biefstuk niet saignant genoeg was?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:07 schreef Z het volgende:
Wordt er nog verklapt waar de meeting plaats gaat vinden?
Ze hebben nog heel veel andere zaken op tap, JAM, maak je geen zorgen. En een biljart.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:22 schreef JAM het volgende:
Doe nu niet alsof dat iets is waar je blij mee moet zijn, IR,, Brand Urtyp,
, op de tap.
Ja, dát gedeelte wordt al ruimschoots gedekt door de kroeg-die-ik-niet-meer-mag-noemen-omdat-ik-dan-vast-ruzie-krijg-met-het-commissariaat-van-de-media.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef ShadyLane het volgende:
Kwarteltjes zijn me iets teveel hogere cultuur. Ik stem voor een tent met bitterballen.
Rechtsachter is trouwens mijn voorkeurshoekje, al hangt er sinds kort een foeilelijk schilderij (niet dat de vorige schilderijen altijd heel mooi waren, maar nu is het iets heel kitscherigs met halfnaakte godinnen met allemaal misvormde armpjes of raarstaande hoofden).quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef k_man het volgende:
Kan die meeting niet een weinig uitgesteld worden, zodat Clau en ik er ook bij kunnen zijn?
In het noorden? Waarom dat in hemelsnaam?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef ShadyLane het volgende:
k_man, ik ben een warm voorstander van een tweede gelegenheid, ergens in het najaar, op een mooi moment dat jij en Clau prikken, en misschien zelfs wel in het noorden des lands?
Dat is pittoresker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef k_man het volgende:
[..]
In het noorden? Waarom dat in hemelsnaam?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik weet ook niet of ik kom hoor.
Ik bedoel, heb Do2 ontmoet.., dan kan de rest alleen maar tegenvallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |