Waarom? Het is toch iets onbenulligs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou de komende nachten niet slapen tot ik wist wat er precies aan de hand is, als ik die vriend was
Als het dat echt was had ze het niet even hoeven melden aan de telefoon, maar kon het prima tot die vrijdag wachten, imhoquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch is onbenulligs.
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het dat echt was had ze het niet even hoeven melden aan de telefoon, maar kon het prima tot die vrijdag wachten, imho
Raar volk inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.
Ja ho, wacht even... niet generaliseren! Het werkt heus niet zo bij alle vrouwenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.
Dit kan niet echt zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Ik ben een week over tijd, zo bedoel ik dat!
Ik heb hem gisteravond gesproken via de telefoon en gezegd dat er wat gebeurd was maar dat ik hem het vrijdag zal vertellen.Hij maakte zich toen wel zorgen dus heb hem gezegd dat het niets ernstigs ismaar persoonlijk vertellen wel beter is.
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Dus voorlopig geen update meer hier tot na het weekend.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Evenveel het volgende:
Nog een test halen, en meteen testen met hem er bij. Meteen.
TVP dan maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:40 schreef JortK het volgende:
Ik voorzie een moord in de relationele sfeer
Wat voor een doos ben je dan. Eerst hem zorgen geven en dan nog niet vertellen ook. Je moet het meteen vertellen of juist niks zeggen. Dit moet toch wel een hoax zijn inderdaad, zo niet:quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Ik heb hem gisteravond gesproken via de telefoon en gezegd dat er wat gebeurd was maar dat ik hem het vrijdag zal vertellen.Hij maakte zich toen wel zorgen dus heb hem gezegd dat het niets ernstigs ismaar persoonlijk vertellen wel beter is.
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Zeg, stel dat jullie 9 maanden of een jaar samen waren geweest en je was per ongeluk zwanger geraakt, had je het dan willen houden? Zou je best moeder willen worden en is alleen het feit dat je hem pas 2 maanden kent de grote showstopper?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Die Clear Blue testen rekenen vanaf de conceptie. Als zij een week overtijd is en de conceptie twee weken geleden was, zoals de test aangeeft, is ze 5 weken zwanger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.
En dan poept ze er ineens een kindje met down uit, vriend weg, werk weg, leven weg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarschijnlijk gaat ze vrijdag een excuus bedenken: "Ik wilde gewoon zeggen dat ik erg van je hou". Dan net zo lang wachten met vertellen tot ze een dikke buik heeft en het niet meer anders kan.
Nog een tip voor TS: Als je nu begint met veel eten kan je net doen alsof je gewoon erg snel dik wordt. Dan kan je het verhaal uitstellen tot de geboorte.
Oeh!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat 'ie afgelopen november gemaakt is bedoel je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |