Het is maar drie dagen, niet een paar maanden. Toen mijn vader overleed vond ik het zelf veel fijner om het persoonlijk te vertellen een paar dagen later dan meteen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, in dit geval vind ik de snelheid zwaarder wegen dan het afstandelijke medium.
Kun je bijv. vanavond heen, morgen terug?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Dropjuh het volgende:
Ik vond het advies van die overtijdsbehandeling wel goed!
Of ik dat ook doe is een tweede maar wel fijn om alle opties te horen en deze optie moet wel op korte tijd.
Ik ga het hem wel vertellen maar twijfel of het over de telefoon moet.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Dropjuh het volgende:
No offense, maar dat vind ik nogal een verschil in boodschap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Tegan het volgende:
Het is maar drie dagen, niet een paar maanden. Toen mijn vader overleed vond ik het zelf veel fijner om het persoonlijk te vertellen een paar dagen later dan meteen.
Een paar dagen later pas vertellen aan je vriend?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is maar drie dagen, niet een paar maanden. Toen mijn vader overleed vond ik het zelf veel fijner om het persoonlijk te vertellen een paar dagen later dan meteen.
Dan zou ik idd meteen naar hem toe gaan om het persoonlijk te zeggen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het echt niet kan voor vrijdag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor zoiets belangrijks ook kunt regelen dat je niet tot vrijdag hoeft te wachten
stuur hem een telegramquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Dropjuh het volgende:
Ik vond het advies van die overtijdsbehandeling wel goed!
Of ik dat ook doe is een tweede maar wel fijn om alle opties te horen en deze optie moet wel op korte tijd.
Hij is net een paar uur wegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je bijv. vanavond heen, morgen terug?
Ok, dat kan. Ik vond het eigenlijk een even moeilijke of lastige boodschap. Gezien mijn situatie heel apart was, maar dat is niet iets waar ik in dit topic over moet uitwijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
No offense, maar dat vind ik nogal een verschil in boodschap.
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een paar dagen later pas vertellen aan je vriend?!
Heb je vandaag gewoon gedaan alsof er niets aan de hand was danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
Hij is net een paar uur weg
en nee ivm ons werk wordt dat lastig maar die dagen zijn nog wel te doen, ik merk wel hoe het gaat als we vanavond bellen. Als de gelegenheid zich voordoet misschien dan maar meteen.
Vind ik wel doodeng maar ok
Nee, hoe lang al.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Tahiti het volgende:
Dat plaatje van die clear blue ding staat: zwanger 1-2 is dat het verwachte aantal kinderen?
Heel vreemd. Maar goed, je wil er niet over uitweiden. Misschien moet je er dan ook niet over beginnen.quote:
Eerlijk gezegd: bij de eerste gelegenheid vertellen. Anders moet je achteraf zeggen dat je het al wist. Lijkt me voor hem niet prettig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
Hij is net een paar uur weg
en nee ivm ons werk wordt dat lastig maar die dagen zijn nog wel te doen, ik merk wel hoe het gaat als we vanavond bellen. Als de gelegenheid zich voordoet misschien dan maar meteen.
Vind ik wel doodeng maar ok
Dat wil ik best, maar daar gaat het over in dit topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heel vreemd. Maar goed, je wil er niet over uitweiden. Misschien moet je er dan ook niet over beginnen.
Wie begint erover...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wil ik best, maar daar gaat het over in dit topic. Als je toch interesse hebt dan moet je maar PMen...
Nee ik heb een uur geleden getest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je vandaag gewoon gedaan alsof er niets aan de hand was dan?
Ik zei alleen dat ik het in een voor mij soortgelijke situatie het ook prettiger vond om persoonlijk te kunnen vertellen een paar dagen later ipv meteen via de telefoon.quote:
Juist.. En als dat via de telefoon is, dan moet dat maar in dit geval. Aan die etiquette zou ik nu niet echt veel belang hechten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Eerlijk gezegd: bij de eerste gelegenheid vertellen. Anders moet je achteraf zeggen dat je het al wist. Lijkt me voor hem niet prettig.
Hoezo spijt? Ben je niet blij dat je nu iig zekerheid hebt. Ik zou hem bellen dat je iets belangrijks moet bespreken. En proberen zo snel mogelijk het persoonlijk vertellen. Of al via de telefoon als het je niet uitmaakt. Maar wel zo snel mogelijk vertellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
Nee ik heb een uur geleden getest.
Ik kon niet wachten en had ook zoiets van: het zal toch wel niet. En er zitten 3 van die testjes in het doosje dus als er nu negatief stond had ik daarna echt met ochtendurine getest zaterdag met hem.
Ik was gewoon ongeduldig en nu heb ik spijt dat ik niet gewacht heb........
ja maar als ik gewoon gewacht had had ik nu dus niet dit issue van meteen vertellen of wachten enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Ben je niet blij dat je nu iig zekerheid hebt. Ik zou hem bellen dat je iets belangrijks moet bespreken. En proberen zo snel mogelijk het persoonlijk vertellen.
Zeggen dat je iets moet vertellen maar het nu niet gaat zeggen vind ik nog erger dan niks zeggen en het vrijdag zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Ben je niet blij dat je nu iig zekerheid hebt. Ik zou hem bellen dat je iets belangrijks moet bespreken. En proberen zo snel mogelijk het persoonlijk vertellen. Of al via de telefoon als het je niet uitmaakt. Maar wel zo snel mogelijk vertellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |