Ik werk er al, dus krijg gewoon mijn ouwe salaris betaaldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:57 schreef j.t het volgende:
[..]
Dat is toch niet te doen! Waar haal je je geld vandaan
Ik moest laatst planningen maken met een of ander programmaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:54 schreef P.F het volgende:
Ik leer nu trouwens boekhouden @ le computerAls ik een eigen bedrijf had zou ik dat programma misschien ook wel aanschaffen
Woepsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, wat spannend!.
Arme Maria.. Ik hoop dat de pijn mee gaat vallen.
.
En ik wil ook even van de gelegenheid gebruik maken om de oude bewoners van mijn nieuwe huis te bedanken voor de kapotte bureaustoel, het gebruikte vaatdoekje, en de laag suiker in één van de keukenkastjes.. Ik ben er erg blij mee.
Wat lief!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik wil ook even van de gelegenheid gebruik maken om de oude bewoners van mijn nieuwe huis te bedanken voor de kapotte bureaustoel, het gebruikte vaatdoekje, en de laag suiker in één van de keukenkastjes.. Ik ben er erg blij mee.
Euw ok!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik werk er al, dus krijg gewoon mijn ouwe salaris betaald![]()
Nee, als je nieuw bent regelen ze de boel wel beter denk ik. Dan hebben ze meestal ool 1-3 maanden de tijd eer je begint.
Eén keer raden wie in eerste instantie dacht dat dit een serieus bedankje wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, wat spannend!.
.
Stuur maar op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef P.F het volgende:
Wil iemand misschien naar mijn CV kijken? Ik heb er nooit eerder een gemaakt dus ik ben niet helemaal zeker van mijn zaak..
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eén keer raden wie in eerste instantie dacht dat dit een serieus bedankje was![]()
.
Nee hoor, ik dacht het echt. Tot ik bij de laag suiker kwamquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
![]()
Jij maakt mijn dag helemaal goed![]()
Of neem je ons in de maling
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik dacht het echt. Tot ik bij de laag suiker kwam.
Ik dacht: o DaD is blij met kleine dingetjes!. Een bureaustoel kan ze repareren, een vaatdoekje kan ze uitwassen...
.
Wij vonden destijds nog een set verroeste golfclubs in de bovenste keuken, en handenvol pensstaafjes in de benedenkeukenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, wat spannend!.
.
Ik weet niet of het heel belangrijk is voor een bijbaantje, maar ik wil geen domme fouten maken natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef j.t het volgende:
[..]
Euw ok!
Wil er best naar kijken hoor PFheb er alleen weinig verstand van .. doe altijd maar wat
is in mijn branche niet echt heel belangrijk, tenzij je naar een ander gebied gaat :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |