quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik sta ingeschreven op een datingsite en net nu de interessantere dames beginnen te komen, kan ik geen gratis berichten meer sturen en moet ik 29,90 per maand dokken. Wat ik dus niet ga doen. Echt idioot dat zoiets zo duur moet zijn
.
Dat klinkt een stuk beter dan je planningslijstje van vanochtend!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:38 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn avondeten was erg goed gelukt: bloemkool + zalm in roomkaas met verschillende kruiden uit de magnetron + flan toe.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef conleche het volgende:
Hijg. Aan mijn lijstje moet nog een vlieg worden toegevoegd. Proteine FTW!
Oh ik vroeg het aan zo'n meisje dat daar stond om informatie te geven en die zei dat er maar 1 persoon op dat adres ingeschreven mocht worden, maar dat je er wel met meer personen kon gaan wonen. Maar dan wel zonder uitwonende stufi. Maar het is waarzin idd, ik kan mn eigen spullen dr waarschijnlijk al nauwelijks kwijtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:17 schreef P.F het volgende:
Je kan wel 2 mensen op dat adres inschrijven hoor
Ja.... dat was de planningquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk beter dan je planningslijstje van vanochtend!!
Whehehe, alleen een ijsje? In je planning stond behalve dat drankje en een trog havermout, alleen veel groenten en wat fruit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja.... dat was de planningIn de praktijk komt er altijd nog wel een ijsje oid bij. Het is geworden:
o. probiotisch drankje
s. half uurtje hardlopen
o2. hele grote bak havermout
t. kakifruit + stukje pure choco
l. gemengde salade met kipfilet, gorgonzola, peer en balsamico-azijn + omelet gevuld met salade + 2 tomaten
t. calippo cola
d. bloemkool + zalm met tuinkruiden in roomkaas + flan
t. planning: calvadosje ofzo
Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe! Helemaal omdat ik me nu nog bedenk dat ik straks pas eet en op een volle maag rent het niet zo lekkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:52 schreef P.F het volgende:
Ik zou eerst pilates doen? Anders heb je misschien teveel adrealine/te weinig energie?
Je moet daar echt mee oppassen idd. Ik heb een vriendin en die loopt haar hele leven op hakken en die heeft echt afzichtelijke voeten. Met een grote teen die helemaal naar binnenstaat en zo'n bobbel daarnaast. Huu.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
Na een weekje platte schoenen na maanden dag in dag uit hakjes zien mijn teentjes er weer uit als.. teentjes![]()
Ik zou eerst hardlopen en dan pilates, zijn je spieren lekker warm. Net lijstje!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:51 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wat is beter? Eerst een hardlooplesje en daarna Pilates of andersom? Ik neig naar dat laatste, omdat ik niet helemaal bezweet bij m'n Pilates klasje aan wil komen![]()
O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: boterham hummus
L: (bruin) pistoletje rosbief
T: paar stukjes wortel, 2 kiwi's
D: spaghetti
T: wat kwark en misschien nog een crackertje met iets
Ik dacht dat ik gewoon lelijke voeten had (zijn ze ook wel, slank en lang, net als mijn handenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet daar echt mee oppassen idd. Ik heb een vriendin en die loopt haar hele leven op hakken en die heeft echt afzichtelijke voeten. Met een grote teen die helemaal naar binnenstaat en zo'n bobbel daarnaast. Huu.
Dat is toch niet te doen! Waar haal je je geld vandaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef Syrena het volgende:
Meh, hoorde vandaag dat het aan de vergeetachtigheid van de P&O functionaris ligt of ik in schaal 8 kom. Als ze gaan nadenken moet het eerst aanloopschaal 7 worden officieelZul je zien dat ze wat dat betreft zich net hebben voorgenomen om eens wat zorgvuldiger te werken
![]()
Maar het houdt dus ook in dat ik echt moet afwachten tot ze mij bellen om eea te overleggen (ik wilde morgen eens gaan rondbellen en pushen voor een afspraak, ik wacht al bijna een maand.... ). Het zal dus zeker juli worden eer ik mijn nieuwe loon krijg. En dan met terugwerkende kracht *bla*bla*bla*. Zucht.
Hmmm op de Haarlemmerstraat ben ik een keer geweest. Die was wel goed, hoewel ik niet veel vergelijkingsmateriaal heb. Een beetje aan het einde, dus vlakbij het Westerpark zeg maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon lelijke voeten had (zijn ze ook wel, slank en lang, net als mijn handen) maar die rode gezwollen teentjes kunnen dus ook gewoon normaal zijn
![]()
Ik ga denk ik binnenkort naar de pedicure, weet jij een goede?
Ja, goed hè?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou eerst hardlopen en dan pilates, zijn je spieren lekker warm. Net lijstje!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |