En doe dan even een verslag, zodat ik weet wat ik over een jaar moet gaan proeven... als het dan nog bestaatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is dit:
[ afbeelding ]
gewoon een versie van mijn favo apetizer Aperol Spritz:
[ afbeelding ]
Straks eens langs de slijter om te checken.
Dat zal het wel zijn ja, er staan niet eens geslachtsziektes inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
Het is geen stormlooptopic hè![]()
Zou het m'n TT zijn?
Jammer dat er nog geen download beschikbaar isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nog (in het algemeen) bedankt voor de freshFM link vorige week
Nee, we gaan vrijdag op vakantie... 2 weken, en afgaande op de ervaring denk ik niet dat we daar interwebz hebben, maar je weet maar nooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 3 weken in de zon liggen bakken Lea? Jij verwijnt altijd in 't niets.
Is daar sprake van geweest, of is dat een aanname?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen download beschikbaar is.
Doe ik!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
En doe dan even een verslag, zodat ik weet wat ik over een jaar moet gaan proeven... als het dan nog bestaat
Iemand zei in 't begin van 't topic dat ie alles ging opnemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Is daar sprake van geweest, of is dat een aanname?
Ow, ok, die niet vanuit Fresh zelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand zei in 't begin van 't topic dat ie alles ging opnemen.
Tssss trouwens........ kijk ik net m'n MyAT door, heb ik van de SC's vanaf # 700 alleen niet gepost in de nummers: 709, 715 en 721, dus dat "verdwijnen" van mij dat valt ook nog wel tegenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 3 weken in de zon liggen bakken Lea? Jij verwijnt altijd in 't niets.
Dan verdwijn je hier toch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
Nee, we gaan vrijdag op vakantie... 2 weken, en afgaande op de ervaring denk ik niet dat we daar interwebz hebben, maar je weet maar nooit
En ik ben heul geen 3 weken weggeweest, ik heb zo ongeveer dagelijks gepost, alleen niet altijd hier.
oh, fuckquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssss trouwens........ kijk ik net m'n MyAT door, heb ik van de SC's vanaf # 700 alleen niet gepost in de nummers: 709, 715 en 721, dus dat "verdwijnen" van mij dat valt ook nog wel tegen
heb je haar niet achter die kassa vandaan gesleurdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Anniebab het volgende:
K moest chips halen van de zoon des huizes bij Appie Heyn voor een of andere WK-sticker, maar ik kreeg niks van die duffe kassamuts.....
Ja, compleet met aankondiging, en jij wist er niets van dat we zouden gaan dus je zat op voorhand en ten onrechte te klagenquote:
De zoon des huizes is ook de heer des huizes? Dat ie z'n eigen plakplaatjes lospeutert bij de dochter van Toverheks!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Anniebab het volgende:
K moest chips halen van de zoon des huizes bij Appie Heyn voor een of andere WK-sticker, maar ik kreeg niks van die duffe kassamuts.....
De aandelen van Jr. staan een flink eind lager dan voor de "crash" van begin deze maand, maar nog steeds op 60% winst ten opzichte van het moment van aankoop (november 2008).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef hondjes het volgende:
Hoe gaat de beurs Piet, nog steeds onderuit....
Heb even geen tijd om bij te lezen op dat topic...
nee de Deka heeft mooie placemads van voetbal en sinds vandaag ook die handjes net als dirk v/d/ broek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zoon des huizes is ook de heer des huizes? Dat ie z'n eigen plakplaatjes lospeutert bij de dochter van Toverheks!
Deze kindvriendelijke post werd mede mogelijk gemaakt door MeraPunten.
Nee ik snapte t niet....ik dacht misschien moet je dat wel zelf via i-net aanvragen bij Lays weet ik t, maar die schijn je bij de kassa te krijgen, maar tis geen ramp hoor, ik word weleens niet goed van al die actie-poppetjes en tierelantijntjes...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je haar niet achter die kassa vandaan gesleurdwat kinderachtig zeg. van kassakutje
Het gaat ruk, AEX nog net boven de 300 pt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef hondjes het volgende:
Hoe gaat de beurs Piet, nog steeds onderuit....
Heb even geen tijd om bij te lezen op dat topic...
Nou, hij is geen heer des huizes, maar tis wel een heerschap die weet wat ie wil.....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zoon des huizes is ook de heer des huizes? Dat ie z'n eigen plakplaatjes lospeutert bij de dochter van Toverheks!
Deze kindvriendelijke post werd mede mogelijk gemaakt door MeraPunten.
Ik heb er ook geen hoge pletterpet van op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaasde me gisteren al over het relatief grote aantal woningen dat al oranje is versierd. Komt nu al die supermarktmeuk er ook nog bij.
Ik verbaasde me er gisteren over (zei het nog tegen mijn vrouw) dat er nog helemaal nergens oranje versiering te zien is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaasde me gisteren al over het relatief grote aantal woningen dat al oranje is versierd. Komt nu al die supermarktmeuk er ook nog bij.
Ja, hier op t dorp komen de vlaggetjes ook langzaam voor de dag zag ik, en je wordt nu idd doodgegooid met toeters en bellen van t WK....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
ik en vriendin/buurvrouw hebben zo een grote raamsticker gescoord van Blokker, bedrijfleider had de naam blokker al weggeknipt voor ons staat zo een grote leeuw op voor op de buitendeur.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, hier op t dorp komen de vlaggetjes ook langzaam voor de dag zag ik, en je wordt nu idd doodgegooid met toeters en bellen van t WK....![]()
Woon je in het buitenland?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef D. het volgende:
Ik verbaasde me er gisteren over (zei het nog tegen mijn vrouw) dat er nog helemaal nergens oranje versiering te zien is.
zij reed gister op scootertje door amsterdam-noord en daar zijn komplete straten al versiert.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik en vriendin/buurvrouw hebben zo een grote raamsticker gescoord van Blokker, bedrijfleider had de naam blokker al weggeknipt voor ons staat zo een grote leeuw op voor op de buitendeur.
ja ja alleen zij en ik versieren altijd gezellig zo tussen de schotels door staat heel fleurig hoor het oranje, vlaggen, lichtjes,lampioen,grote vlaggen en de hele kolere bende
Een versierpakket samengesteld door de Wethouder van Feest?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda kon je als straat een versierpakket aanvragen, geldverspilling ten top.
Ligt aan vanaf waar je begint te rekenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef remlof het volgende:
Verhuis? Hondjes, die heeft pas een ver huis
En een wereld van verschil.quote:
Geen goed nieuws?quote:
Drama queen.quote:
Gezellig Heksje ,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik en vriendin/buurvrouw hebben zo een grote raamsticker gescoord van Blokker, bedrijfleider had de naam blokker al weggeknipt voor ons staat zo een grote leeuw op voor op de buitendeur.
ja ja alleen zij en ik versieren altijd gezellig zo tussen de schotels door staat heel fleurig hoor het oranje, vlaggen, lichtjes,lampioen,grote vlaggen en de hele kolere bende
Vibreren zelfs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat ie echt niet sneller van rinkelen/ringtonen.
Het WK is wel altijd een leuke gelegenheid om voetballiefhebbers hier op Fok! te plagen door tijdens de wedstrijden zonder verstand van zaken mee te posten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik kan mijn asperges wel in een oranje theedoek koken.
En paprikachips eten.
Of niet.
Dat durf ik te betwisten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef D. het volgende:
Ik denk dat in Eindhoven voetbal meer leeft dan in de rest van NL
Want?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat in Eindhoven voetbal meer leeft dan in de rest van NL
En koninginnesoep etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik kan mijn asperges wel in een oranje theedoek koken.
En paprikachips eten.
Of niet.
Die's niet oranje.quote:
Voor mijn bureautafel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh spannend.... dus goed of slecht nieuws maakt eigenlijk niet uit, het is altijd lekker
Doe niet net alsof dat nu zo vreemd is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Die sleep je mee als je de overwinning gaat vieren?
Daar kan je uitkomen als echte koninginnenpot.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die sleep je mee als je de overwinning gaat vieren?
Of is het koninginnepot?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kan je uitkomen als echte koninginnenpot.
Ik denk dat het meer aan de buurt ligt dan aan de stad.... ik verwacht dat in de gemiddelde arbeiderswijk in Amersfoort de boel ook al versierd is, terwijl het aan de Amersfoortse goudkust niet versierd is en dat ook rond het WK niet zal zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Want daar hangt wel al versiering
Een andere verklaring kon ik niet zo snel vinden
De koningin is Van Oranjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die's niet oranje.
Gelukkig heb ik een oranje kast.
Ik geef toe dat een pletterpet vreemder is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe niet net alsof dat nu zo vreemd is.
Zou kunnen, maar van onze overburen weet ik dat ze altijd aan versiering doen, en daar is vooralsnog niets te vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de buurt ligt dan aan de stad.... ik verwacht dat in de gemiddelde arbeiderswijk in Amersfoort de boel ook al versierd is, terwijl het aan de Amersfoortse goudkust niet versierd is en dat ook rond het WK niet zal zijn.
En Amersfoort heeft geen fatsoenlijke voetbalclub, dus het "voetbalgevoel" kan daar niet van afhankelijk zijn.
Serieus? Moet ze eruit?quote:
of OranjeVlaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
De koningin is Van Oranje
Je kunt ook We are the Champignonsoep nemen
oh dit ga je niet menen, ach Ian wat kut zegquote:
En dan kun je voor het hoofdgerecht kiezen uit een Ik-ga-voor-goudvisfilet of een Nederland-die-heeft-die-bal gehakt.quote:
Ja, ik had het ook liever anders gehad, zeg maar. Stelletje vuilakken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dit ga je niet menen, ach Ian wat kut zeg
Kweenie, ik ga d'r vanavond bellen, ze is nu nog onderweg en ik moet zo ergens heen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
Da's kut. Hoeveel tijd heeft ze nog en bieden ze geen alternatief aan?
Ja, ik had ook eigenlijk goede hoop, omdat het mij leek dat ze liever iemand d'r in hadden zitten waar ze geen last mee hadden dan dat ze een nieuwe huurder moeten zoeken, maar blijkbaar werkt mijn logica niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat het met a slap on the wrist zou zijn afgedaan. Geen huurachterstand, geen overlast et cetera.
ik ga gewoon voor jordaanGehakt, is ook oranjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan kun je voor het hoofdgerecht kiezen uit een Ik-ga-voor-goudvisfilet of een Nederland-die-heeft-die-bal gehakt.
Beidequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
D'tje , zijn die vlaggetjes in je ava voor Sieneke? Of alvast voor t WK?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook liever anders gehad, zeg maar. Stelletje vuilakken.
Gaat een beetje moeilijk op 500 km afstandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt woningbouwstichtingen zakkenvullersgeef haar maar dikke knuf van me.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk op 500 km afstandMaar het is de gedachte die telt, zeg maar.
Kutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik had ook eigenlijk goede hoop, omdat het mij leek dat ze liever iemand d'r in hadden zitten waar ze geen last mee hadden dan dat ze een nieuwe huurder moeten zoeken, maar blijkbaar werkt mijn logica niet.
Potver hell. Dat ik daar nog niet eens aan gedacht hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:06 schreef Disana het volgende:
Wat naar. Hoe moet het nu met je kat, kun je die ergens onderbrengen?
Familie of vrienden? Ik zou maar niet wachten tot de maand bijna voorbij is. Desnoods tijdelijke opvang via Flora&Fauna misschien? Best aardige mensen daar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Potver hell. Dat ik daar nog niet eens aan gedacht heb![]()
Eh... Nee!
Ik heb geen idee. überhaupt niet. over niets.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Familie of vrienden? Ik zou maar niet wachten tot de maand bijna voorbij is. Desnoods tijdelijke opvang via Flora&Fauna misschien? Best aardige mensen daar.
Wat kut zeg, dus je wordt zo op straat gedonderd...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. überhaupt niet. over niets.
Ik woon in een klein dorpje met weinig voorzieningen, waar ik mijn hele leven heb gewoond en gewerkt.
Ik denk dat er niets anders op zit dan mijn hele leven omgooien ofzo. Ergens anders. Wonen en werken.
Geen idee. Dinsdag eerst maar afwachten en dan.. waarschijnlijk nog steeds geen idee!![]()
Nee, maar direct een afspraak maken met de makelaar. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand ervaring met het kopen van een woning in je eentje?
Ik zit zomaar een beetje te surfen en nu blijkt uit diverse bronnen dat ik in theorie met mijn salaris heel goed een hypotheek kan betalen. Dat had ik nou eigenlijk niet verwacht. En laat er nou een prachtig appartement vlakbij het centrum van het dorp te koop staan, vrij nieuw en voor een best wel erg mooi prijsje?
Vandaag ook al een vrouw hardop te klagen bij de Zeeman 'door al die troep kan ik niet eens meer vinden wat ik zoek, wat een onzin' en ze banjerde zo de winkel weer uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
laat je goed informeren over de (verborgen) gebreken, kortom als je gaat kijken neem dan iemand mee met kennis van zaken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit zomaar een beetje te surfen en nu blijkt uit diverse bronnen dat ik in theorie met mijn salaris heel goed een hypotheek kan betalen. Dat had ik nou eigenlijk niet verwacht. En laat er nou een prachtig appartement vlakbij het centrum van het dorp te koop staan, vrij nieuw en voor een best wel erg mooi prijsje?
Echt hè? Ik ben gewoon enthousiast, maar op dit moment ook vrij ontoerekeningsvatbaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar direct een afspraak maken met de makelaar. Niet geschoten is altijd mis.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
Ow kut Mera
Maar misschien wordt het wel gewoon tijd dat je je leven omgooit. Zie alles als een kans en niet als een obstakel.
Je bent geschrokken, logisch dat je een labielio bent. Laat het even bezinken en geniet van het feestje van opa en oma.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Echt hè? Ik ben gewoon enthousiast, maar op dit moment ook vrij ontoerekeningsvatbaar.![]()
Ik ga denk ik de komende dagen maar eens heul veul mensen om advies vragen, en turven hoeveel er yee en hoeveel er nee roepen!
Gelukkig heb ik aanstaande maandag het 60-jarig huwelijk van opa en oma, waar ik alle ouwelui en ervaringsdeskundigen om advies kan vragen![]()
Ja check, heb ook een koopwoning. Helaas is de koopsubsidie sinds een half jaar opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja....zelfs ik heb 3 maanden opzegtermijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Copycat het volgende:
Oh, een maand dus, heb ik blijkbaar overheen gelezen. Belachelijk korte periode.
precies...want jij blijkt dus totaal niet verantwoordelijk...want je bent geen huurderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien alles opleveren in de oude staat, dat zal niet opgaan. Als jij officieel geen huurder bent, dan ben je dus daar ook helemaal niet verantwoordelijk voor![]()
Dat verhaal gaan ze maar lekker afsteken tegen de officiële huurder van het pand.
Inderdaad, simpel en eenvoudig. Ze bluffen haar gewoon onder tafel, die indruk heb ik er van.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
precies...want jij blijkt dus totaal niet verantwoordelijk...want je bent geen huurder
Ja, en nu zetten ze haar vast, heeft ze toch onderdakquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je niet op dat adres bent ingeschreven pleeg je dus fraude!
Dan mag ze vanaf nu beginnen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Copycat het volgende:
Oh, een maand dus, heb ik blijkbaar overheen gelezen. Belachelijk korte periode.
Wat is het je nu waard als ik NIET de tip lijn bel meldt misdaad anoniem? Ik moet ook ergens de huur van betalen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet het allemaal nog niet, voorlopig heb ik alleen mn ouders gesproken en die hebben er ook de ballen verstand van. Komende week ga ik heel erg veel advies van de meest uiteenlopende mensen inwinnen, en dan zien we wel.![]()
Over een jaar of tien lachen we erom.
Ja zo moet je t eik zien, positief blijven iig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet het allemaal nog niet, voorlopig heb ik alleen mn ouders gesproken en die hebben er ook de ballen verstand van. Komende week ga ik heel erg veel advies van de meest uiteenlopende mensen inwinnen, en dan zien we wel.![]()
Dat dus!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Inderdaad, simpel en eenvoudig. Ze bluffen haar gewoon onder tafel, die indruk heb ik er van.
En ik denk ook dat inwinnen van enig juridisch advies nog wel eens een wat ruimte zou kunnen geven m.b.t. één en ander (even los van het feit dat je er wel uit zal moeten).
Daar loop je op leeg! Niet doen!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Mera woond toch in brabant he, heb hier de folder staat den bosch en landelijk tel. nummer.
0900-8020
www.juridischloket.nl
Dat onderste dacht Jan Smit ook laatst....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat dus!!
En over het algemeen is een eerste gesprek bij een advocaat gratis!!!
Zoek er een die gespecialiseerd is in dit soort zaken en mocht hij kansen zien dan kun je altijd via een z.g. toevoeging een deel van je kosten terug krijgen. Gaat naar inkomen.
Misschien de Woonbond eens bellen. Als jij er al zo lang woont en zij hebben al die jaren de huur van jou geaccepteerd is er misschien wel sprake van gewoonterecht.
Niet geschoten is altijd mis!!!
Ja....blijkt ie alweer een golddigster te hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat onderste dacht Jan Smit ook laatst....
Om de inteelt te doorbreken had ie dat toch beter bij Yolante kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat onderste dacht Jan Smit ook laatst....
nee is gratis, je kon er zo naar binnen wandelen hier, en staat ook op het boekje is gratis .quote:
Aleen 0800 nummers zijn gratis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is gratis, je kon er zo naar binnen wandelen hier, en staat ook op het boekje is gratis .
Nee, officieel heeft ze zelfs fraude gepleegd. Ze heeft geen poot om op te staan. Ze telt niet als huurder als onderhuurder of zelfs medebewoner, maar gewoon als iemand die onrechtmatig woonachtig was op dat adres.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat dus!!
En over het algemeen is een eerste gesprek bij een advocaat gratis!!!
Zoek er een die gespecialiseerd is in dit soort zaken en mocht hij kansen zien dan kun je altijd via een z.g. toevoeging een deel van je kosten terug krijgen. Gaat naar inkomen.
Misschien de Woonbond eens bellen. Als jij er al zo lang woont en zij hebben al die jaren de huur van jou geaccepteerd is er misschien wel sprake van gewoonterecht.
Niet geschoten is altijd mis!!!
ze kan ook kijkje op die website nemen, Mera die link wat ik poste net.quote:
Nee, ik sta er gewoon ingeschreven hoor. Alleen als inwoner, terwijl ik dacht als medehuurder te staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, officieel heeft ze zelfs fraude gepleegd. Ze heeft geen poot om op te staan. Ze telt niet als huurder als onderhuurder of zelfs medebewoner, maar gewoon als iemand die onrechtmatig woonachtig was op dat adres.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Om de inteelt te doorbreken had ie dat toch beter bij Yolante kunnen doen.
Hoezo, omdat ze een kindje krijgen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....blijkt ie alweer een golddigster te hebben![]()
ja oa.....mijn mening he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ze een kindje krijgen?
Dus advocaatje bellen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik sta er gewoon ingeschreven hoor. Alleen als inwoner, terwijl ik dacht als medehuurder te staan.
Dan mikken ze je gewoon op straat!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik sta er gewoon ingeschreven hoor. Alleen als inwoner, terwijl ik dacht als medehuurder te staan.
Dank je. Het was lekker.quote:
Tijd om met Ian wat te plannenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
ik kom er net vandaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:50 schreef Toverheks het volgende:
FANN, kijk je de voorronde`s van songfestival, Malta is kanshebber als ik het zo hoor, best aardig nummertje.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom er net vandaan
Griekenland is ook door![]()
Dr is een heel subforum lieverdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef Toverheks het volgende:
hoop wel met de finale dat er hier op RLS een topic komt, al zal het alleen voor FANN en mij wezen haaha we zaten verleden jaar ook met zijn 2e, of was het eerverleden jaar.
nee, wil er hier 1tje, ga niet met vreemde mensen daar naar zitten kijken, wil met jullie, of alleen met FANNquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr is een heel subforum lieverd![]()
Eurovisie Songfestival 2010
Maar wij zaten daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, wil er hier 1tje, ga niet met vreemde mensen daar naar zitten kijken, wil met jullie, of alleen met FANN
quote:
ik zwerf wel meer over Fok!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wanneer? verleden jaar of nu. laat je me zo maar in de steek en gaat met andere vreemde mensen in discussie of het een kutliedje is of niet
wat is nu weer ESF, heb net dat sextopic ontdektquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zwerf wel meer over Fok!...en daarstraks in het Live topic van ESF....en wel meer van hier
Heksie donderdag kom je gewoon naar dat topic !quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, wil er hier 1tje, ga niet met vreemde mensen daar naar zitten kijken, wil met jullie, of alleen met FANN
EUROVISIE SONG FESTIVALquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer ESF, heb net dat sextopic ontdektheb er ff een blik geworpen, en lees op wk topic, maar een ESF topic nee die ken ik niet
oke FANN doe ik,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Heksie donderdag kom je gewoon naar dat topic !
is leuk zo met zijn allen kijken
das het eurosongfestopic mutsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer ESF, heb net dat sextopic ontdektheb er ff een blik geworpen, en lees op wk topic, maar een ESF topic nee die ken ik niet
moppie dit is fok...hier kan je dat gewoon zeggenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke FANN doe ik,mag ik ook zeggen als ik het een kutnummer vind of wat denk je, moet ik me gedragen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zwerf wel meer over Fok!...en daarstraks in het Live topic van ESF....en wel meer van hier
Ja, als Laysa dat nu meteen zegt, maar nee hoor doet ze nietquote:
ik deed niet teruglezen maar pleurde er gewoon wat tussen...ik zag jou en Dtje en nog wat anderen die ik kenquote:
Eurovisie Songfestival 2010quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, als Laysa dat nu meteen zegt, maar nee hoor doet ze nietlaat ze me weer raaie, zat al te piekeren haahah echt hoor al die afkortingen, ik zal en kan daar geen wijs uit worden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke FANN doe ik,mag ik ook zeggen als ik het een kutnummer vind of wat denk je, moet ik me gedragen
Bijna alleen maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
skattie je MOET gewoon zeggen als je het een kutnummer vindt![]()
dat is de bedoeling...
gewoon zeggen wat je denkt doet iedereen daar neem ik aan
er zaten ook wel een paar kutnummers tussen hoor
ik zag jullie ook effe voorbij schieten maar dan heb je niet eens tijd om te reageren zo snel ging hetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik deed niet teruglezen maar pleurde er gewoon wat tussen...ik zag jou en Dtje en nog wat anderen die ik ken
was wel verleden jaar op serius request topic`s, en die gingen snel was wel gezellig.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zag jullie ook effe voorbij schieten maar dan heb je niet eens tijd om te reageren zo snel ging het
wel geinig toch?
Trustenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was wel verleden jaar op serius request topic`s, en die gingen snel was wel gezellig.![]()
oke afgesproken ik kom donderdag in het ESF topic![]()
en nu ga ik naar de andere kant van mijn poppenhuis, slaap lekker straks meisjes
oke tot donderdag ik gaat ook tandjes poetsen enzo...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was wel verleden jaar op serius request topic`s, en die gingen snel was wel gezellig.![]()
oke afgesproken ik kom donderdag in het ESF topic![]()
en nu ga ik naar de andere kant van mijn poppenhuis, slaap lekker straks meisjes
Jij ook trustenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
oke tot donderdag ik gaat ook tandjes poetsen enzo...
Trusten allemaal![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Die ene maand slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je hoeft je ook niet alles aan te laten leunen hè, Mera.
Juridisch loket is echt zo slecht nog niet om eens advies in te winnen. Ies graties, ies goed!
CarO, hoe was het bij Akzooooo?
nou zonnetje is hier net weg, maar die komt wel weer terug hoor, en is wel lekker buiten buiten, vestjesweer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Zonnig? Het is hier weer herfst.
Yup, hier ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Zonnig? Het is hier weer herfst.
Waarom zou je dat eigenlijk doen, zeggen dat het fantastisch gaat terwijl het echt best kut is allemaal.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oooh dat wordt echt lachen maandag bij het grote familiefeest![]()
Tussen alle veel jongere en zeer succesvolle neefjes en nichtjes met een stalen gezicht zeggen dat het fantástisch met je gaat
Je moet naturlijk niet alles geloven hequote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb gisteravond de hele avond gespendeerd om alle wetten erop na te slaan, en ze hebben gewoon gelijk. Niets aan te doen, aanvechten is dan gewoon zinloos, zoals de WBS ook al zei.
A.s. dinsdag bellen ze me met nieuws of ze me tegemoet kunnen komen door me met hoge prioriteit op de wachtlijst te plaatsen, zodat ik hopelijk voor slechts een paar maanden een alternatief moet zoeken.
Het idee om iets te kopen kwam gisteren zomaar in mijn hoofd, maar de eerste de beste paar collega's die hier zitten gillen meteen dat dat niet kan, niet lukt etc. Niet dat ik me door die n00bs uit het veld laat slaan, maar het is niet bepaald wat ik kan gebruiken nu. Maar goed, wellicht moet ik gewoon ook eerst van 50 mensen horen dat het een slecht idee is. Dat ik teveel faal in het leven om ooit een huisje te kunnen kopen in mijn eentje, zeg maar.![]()
Tussen alle veel jongere en zeer succesvolle neefjes en nichtjes met een stalen gezicht zeggen dat het fantástisch met je gaat
Zo is dat!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Lieve Mera, succes hangt niet af van hoe groot je (eigen) huis is en hoeveel geld je op de bank hebt staan en hoe vetbetaald je topbaan wel niet is. Je bent succesvol in de liefde, dat is imo veel meer waard.
Daarom!quote:
Dus dat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Lieve Mera, succes hangt niet af van hoe groot je (eigen) huis is en hoeveel geld je op de bank hebt staan en hoe vetbetaald je topbaan wel niet is. Je bent succesvol in de liefde, dat is imo veel meer waard.
Ja, goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Die ene maand slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je hoeft je ook niet alles aan te laten leunen hè, Mera.
Juridisch loket is echt zo slecht nog niet om eens advies in te winnen. Ies graties, ies goed!
CarO, hoe was het bij Akzooooo?
Zo is dat! Onzin, volgens mij zit jij ondanks je gedoe op je werk en je single-zijn lekker in je vel.quote:
Nou eh mn zusje is ook alleen, werkt als verkoopster (oké, bij Hugo Boss maar daar krijg je niet ineens een dik salaris van) en heeft vorig jaar een huisje gekocht hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb gisteravond de hele avond gespendeerd om alle wetten erop na te slaan, en ze hebben gewoon gelijk. Niets aan te doen, aanvechten is dan gewoon zinloos, zoals de WBS ook al zei.
A.s. dinsdag bellen ze me met nieuws of ze me tegemoet kunnen komen door me met hoge prioriteit op de wachtlijst te plaatsen, zodat ik hopelijk voor slechts een paar maanden een alternatief moet zoeken.
Het idee om iets te kopen kwam gisteren zomaar in mijn hoofd, maar de eerste de beste paar collega's die hier zitten gillen meteen dat dat niet kan, niet lukt etc. Niet dat ik me door die n00bs uit het veld laat slaan, maar het is niet bepaald wat ik kan gebruiken nu. Maar goed, wellicht moet ik gewoon ook eerst van 50 mensen horen dat het een slecht idee is. Dat ik teveel faal in het leven om ooit een huisje te kunnen kopen in mijn eentje, zeg maar.![]()
Absoluut! We zijn al in Vegas getrouwd. Lekker impulsief, lekker gek!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, goed![]()
Kon meteen directrice worden, jij nog een gesprek gehad met de Shell topman?
oke, maar alleen vandaag hoor, morgen mogen wij weer een zonnetje, echt was schitterend weer vanmorgen, nou helemaal somber.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, mogen wij ook een keer? Wij hebben die mooie zaterdag gemist.
Nahh leuk man!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut! We zijn al in Vegas getrouwd. Lekker impulsief, lekker gek!
Ik vlieg vrijdag wel over natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nahh leuk man!
Ik dacht al, waar zit ze!
Wel een ijsje gegeten daar?![]()
Is ook. Alhoewel ik best wel weer eens echt verliefd zou willen worden. Dat is al lang geledenquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:38 schreef Deisyy het volgende:
Zo is dat! Onzin, volgens mij zit jij ondanks je gedoe op je werk en je single-zijn lekker in je vel.
Want je geluk en succes moet je niet ook af laten hangen van een ander, je bent er zelf verantwoordelijk voor.
Gelukkig lukt typen nog welquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vlieg vrijdag wel over natuurlijk.
Kind, alleen maar gegeten en gedronken. Ik kan geen pap meer zeggen. PAP!
Ik had het al gezien ja. Zal ik vanavond even bellen met de bios?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:47 schreef CarOnline het volgende:
Oh Noek, de film draait vrijdag om kwart voor 9.
Kan wel toch? Neem niet aan dat ons stamcafé daarna al gesloten is?
Hoe laat draait SatC dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had het al gezien ja. Zal ik vanavond even bellen met de bios?
Nee joh, kroeg is dan lang open want het is vrijdag. Geen maandag!
Omdat ik anders, zoals gebruikelijk, op mijn bordje krijg dat ik altijd en overal heel erg hard faal. En daar heb ik niet zoveel trek in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eigenlijk doen, zeggen dat het fantastisch gaat terwijl het echt best kut is allemaal.
[ afbeelding ]
Niet doen!
I know. Met succesvol bedoelde ik ook alle neefjes en nichtjes die getrouwd zijn, kinderen krijgen, op ontwikkelingshulp-reis gaan naar Verweggistan, dat soort dingen. Er is er geen één die zo hard faalt als ik. En daar is geen woord aan gelogen. En ook niet overdreven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
Ga ik ook wel doen. Denk ik. Ik ben serieus enthousiast over diverse woningen hier in Klundert.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou eh mn zusje is ook alleen, werkt als verkoopster (oké, bij Hugo Boss maar daar krijg je niet ineens een dik salaris van) en heeft vorig jaar een huisje gekocht hoor.
Het is een huis wat van verhuur in de verkoop is gegaan, dus echt niet gek duur.
Maar wel bijna in het centrum met een dikke tuin er achter. Ik zou zéker eens informeren!
Wat een onzinquote:
Denk je echt dat dat succesvol is? Dat zijn gewoon keuzes, niet meer of minder dan jouw keuzes. Het gaat om tevredenheid en doen wat bij je past, daar kun je geen meetlat op toepassen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
I know. Met succesvol bedoelde ik ook alle neefjes en nichtjes die getrouwd zijn, kinderen krijgen, op ontwikkelingshulp-reis gaan naar Verweggistan, dat soort dingen. Er is er geen één die zo hard faalt als ik. En daar is geen woord aan gelogen. En ook niet overdreven.
Oké, dan gaat het fantastisch met je, ben je net 2 uur geleden bevallen van een schattig popje en gaan jij en popje naar Sumoké om de gorilla's te redden uit de handen van de boze bosblanken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omdat ik anders, zoals gebruikelijk, op mijn bordje krijg dat ik altijd en overal heel erg hard faal. En daar heb ik niet zoveel trek in.
Hoezo 'denk ik' ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ga ik ook wel doen. Denk ik. Ik ben serieus enthousiast over diverse woningen hier in Klundert.![]()
Maar ik weet niet of ik durf.![]()
Klinkt ook wel enerverend, in mijn oren, maar dat betekent niet automatisch a) dat ze gelukkig zijn b) dat als je dat niet doet dat je dan niet gelukkig kunt zijn of hebt gefaald.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
I know. Met succesvol bedoelde ik ook alle neefjes en nichtjes die getrouwd zijn, kinderen krijgen, op ontwikkelingshulp-reis gaan naar Verweggistan, dat soort dingen.
Gefaald waarin? Omdat je nog geen gezin hebt? Is dat de maatstaf die je jezelf hebt opgelegd of die geldt binnen de familie?quote:Er is er geen één die zo hard faalt als ik. En daar is geen woord aan gelogen. En ook niet overdreven.
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:06 schreef CarOnline het volgende:
Oh en geen zelfmedelij, ik heb dan wel 6 kinders en een tent maar ik zie eruit als Mevrouw Duijts.
Ook geen pretje hoor!!![]()
En al 2x ontslagen, nou. Dan heb je wat.
Ja, klopt, maar das misschien handiger om eerst eens te zien hoe en wat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pak gewoon de bank waar je bij zit, beter dan de hypotheker of de hypotheekshop oid.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:09 schreef Noek het volgende:
Oh en dan moeten wel wel gaan kijken natuurlijk. Het komt er gewoon niet van hè, dat krijg je met zo'n goede baan en een nog beter salaris. Frans wordt zo in de hoek gezet.
Doe maar ja. Dan ga ik nu met Peter op tjak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik zal eens in mn filofax kijken wanneer ik Fransie kan kiek'n.
Op tjakquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe maar ja. Dan ga ik nu met Peter op tjak.
I know, waarom denk je dat ik ineens overweeg om te kopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
En ik kijk net op Funda, holy crap wat zijn huizen in Klundert goedkoop
Vaak is het dat wat nu ..het einde van de wereld lijkt te zijn...achteraf gewoon het juiste moment blijkt te zijn..quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I know, waarom denk je dat ik ineens overweeg om te kopen
Na een snelle, globale berekening bleek dat ik in theorie voor een paar tientjes per maand meer dan mijn huidige huur gewoon een fatsoenlijk huis kan kopen hier... Maargoed, da's de theorie,de bank zal er vast moeilijker over doen. Maar daar komen we vanzelf achter want ik heb al gevraagd of ze me willen bellen voor een afspraak.![]()
Faalhaas!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen baan, geen eigen huis, geen partner, geen huisdier .... Ik ben de grootste faler hier
Zit er niet een lekkere kerel bij?Kan ie mooi ff je rug boenen....quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vaak is het dat wat nu ..het einde van de wereld lijkt te zijn...achteraf gewoon het juiste moment blijkt te zijn..
Nou kan ik niet douchen, ze zijn hekwerk aan het aanbrengen op mijn balkon bij de badkamer...
Er is wel een rolluik buiten,,,maar heb geen zin om in mijn nakie te gaan staan,,met onze medewerkers buiten...straks kijk je er toch doorheen..
Als je een rolluik helemaal laat zakken tot hij niet meer kan, kun je er toch niet doorheen kijken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vaak is het dat wat nu ..het einde van de wereld lijkt te zijn...achteraf gewoon het juiste moment blijkt te zijn..
Nou kan ik niet douchen, ze zijn hekwerk aan het aanbrengen op mijn balkon bij de badkamer...
Er is wel een rolluik buiten,,,maar heb geen zin om in mijn nakie te gaan staan,,met onze medewerkers buiten...straks kijk je er toch doorheen..
Jij hebt een vrij beroep toch? En de rest zul je ongetwijfeld zelf voor gekozen hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen baan, geen eigen huis, geen partner, geen huisdier .... Ik ben de grootste faler hier
Gedouched...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zit er niet een lekkere kerel bij?Kan ie mooi ff je rug boenen....
Ik zou er niet zomaar vanuitgaan dat ze "dus wel moeilijk zullen doen", het is crisis, en een hypotheek is gewoon een product waar ze aan verdienen, dus als jij een vaste baan hebt en een hypotheek aanvraagt voor een huis wat het waard is en niet meer dan max 5 keer (maar liever minder) je bruto jaarinkomen zou ik er niet vanuitgaan dat ze "dus wel moeilijk zullen doen".quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I know, waarom denk je dat ik ineens overweeg om te kopen
Na een snelle, globale berekening bleek dat ik in theorie voor een paar tientjes per maand meer dan mijn huidige huur gewoon een fatsoenlijk huis kan kopen hier... Maargoed, da's de theorie,de bank zal er vast moeilijker over doen. Maar daar komen we vanzelf achter want ik heb al gevraagd of ze me willen bellen voor een afspraak.![]()
Dat is nog te veel eer: faalkonijn is beter.quote:
Het is jammer dat je moeder mij niet kent, dan zou ze zien dat haar dochter iig minder gefaald heeft dan ik.quote:Ik heb tenminste nog een baan. Én WW!
Maar wat heb jij geprobeerd dat is mislukt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is wat anders dan steeds proberen en dan mislukken.
Mijn moeder vindt niet dat ik heb gefaald. Die vindt juist dat ik alles goed voor elkaar heb, de schat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is jammer dat je moeder mij niet kent, dan zou ze zien dat haar dochter iig minder gefaald heeft dan ik.
Misschien kun je m'n vader even bellen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij hebt een vrij beroep toch? En de rest zul je ongetwijfeld zelf voor gekozen hebben![]()
Dat is wat anders dan steeds proberen en dan mislukken.
Beetje een vreemd voorbeeld gebruik je daar, over die buurvrouw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zit toch allemaal niet zo te zeuren over falen en mislukken. Dat zijn allemaal (levens)lessen en ervaringen die al die geslaagden voorlopig nog niet gehad hebben. Voorlopig zijn de meesten hier ook nog eens hartstikke jong en voordat jullie 60 zijn komen er nog kansen genoeg.
't Leven is simpelweg geen aaneenschakeling van succesverhalen en het gras van de buurvrouw lijkt altijd groener, maar dat is het niet
Misukte serieuze relaties: om en nabij 18736.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat heb jij geprobeerd dat is mislukt?
Dit kun je toch niet daaronder scharen?
Die reparatie is duurder dan de dagwaarde van mijn auto!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Laysa het volgende:
nwe distributieriem in je auto....ook niet echt een reden om heel vrolijk te worden
Dat is de melkkoe voor de garagebedrijven. Vroeger hadden bijna alle auto's een distributieketting, soms dubbel, die bijna net zolang meeging als de motor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Laysa het volgende:
nwe distributieriem in je auto....ook niet echt een reden om heel vrolijk te worden
Ik ben m'n fucking huis kwijt, mag ik even?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zit toch allemaal niet zo te zeuren over falen en mislukken.
Misschien willen ze dr wel een mooie koningsketting inleggen...is niet zo duurquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de melkkoe voor de garagebedrijven. Vroeger hadden bijna alle auto's een distributieketting, soms dubbel, die bijna net zolang meeging als de motor.
Nee, want dat kan je pas zien aan het einde van je leven..quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misukte serieuze relaties: om en nabij 18736.
Mislukte zelfstandige woning: 2.
Mislukte vaste baan: 2.
En dat allemaal voor mijn 30e nog, terwijl de rest van mijn directe en indirecte omgeving dat alles wel voor elkaar lijkt te krijgen. Heb ik al recht op de titel?
je mag best ff zeiken hoor....komt allemaal wel goed....echt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dat allemaal voor mijn 30e nog, terwijl de rest van mijn directe en indirecte omgeving dat alles wel voor elkaar lijkt te krijgen. Heb ik al recht op de titel?
En nu heb je al weer een poos een leuke relatie met Ian. Daarbij: niet iedereen is in de wieg gelegd voor lange relaties. Ik heb er de rust niet voor en torpedeer ze zelf op een gegeven moment. Als de ander het niet al heeft gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beter dan dat die distributieriem knapt tijdens het rijden ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Laysa het volgende:
Niemand wordt oud zonder schrammen. God Mera, het volgende mislukt ook vast en dat is niet omdat het leven zo ontzettend kut voor je is maar omdat je gewoon handelt naar wat je gelooft. Doe es niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had de wiellagers, 2nwe voorbanden, remschijven en daarbij de apk en kleine beurt niet genoemtquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beter dan dat die distributieriem knapt tijdens het rijden ...
Sindsdien fiets ik.
Toen ik 29 was had ik geen fuck, ook geen huis en zelfs geen diploma. Ook een stuk of tien banen gehad, paar keer op staande voet ontslagen, ellende met rechtzaken, etc. Maar al die jaren ook gewoon lol en leut gehad, nergens voor verantwoordelijk zijn is best tof.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hmmmm........, Kwikfit?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had de wiellagers, 2nwe voorbanden, remschijven en daarbij de apk en kleine beurt niet genoemt![]()
Kutzooi![]()
ik gal ff met Mera mee
Mijn god, dat zit ook ergens in de drie nullen ofniequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had de wiellagers, 2nwe voorbanden, remschijven en daarbij de apk en kleine beurt niet genoemt![]()
Kutzooi![]()
ik gal ff met Mera mee
Laysa heeft niets ja, ik heb niets, maar wie de derde nul is zou ik niet zo weten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn god, dat zit ook ergens in de drie nullen ofnie
Neuh deze garage is al niet duurquote:
Mn vakantiegeld gaat zo heel snel opquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn god, dat zit ook ergens in de drie nullen ofnie
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa heeft niets ja, ik heb niets, maar wie de derde nul is zou ik niet zo weten.
Zolang je je kwaliteit van leven er niet van af laat hangen en vindt dat jij de loser van de maatschappij bent, mag je ontzettend gallen want godverdomme, dat is zwaar kut!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kutzooi![]()
ik gal ff met Mera mee
ik kreeg net van mn arts te horen dat die ontsteking in mn zij op de vulkaan van Ijsland leekquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Zolang je je kwaliteit van leven er niet van af laat hangen en vind dat jij de loser van de maatschappij bent, mag je ontzettend gallen want godverdomme, dat is zwaar kut!
Ik ken de klappen van de zweep inmiddels beter dan een gedroogde neger op een katoenveld!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:02 schreef Noek het volgende:
Oh en misschien dat die geslaagden ook alleen maar zeggen dat het fan-fucking-tastisch met ze gaat terwijl dat niet zo is. Herkenbaar hm? Misschien hebben ze hun deel allang gehad of krijgen ze die nog. Niets is zeker!
Ik heb niet eens gevoel voor humor, ken je nagaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
Wie maakt of zegt wat nu precies geslaagd zijn is?....Ik heb niks....en ben ondanks alles vrij gelukkig...er gaat geen dag voor bij dat ik niet gelachen heb...en dan kan je wel in een duur huis zitten met 2 auto's voor de deur en 3 x per jaar op vakantie gaan ( ja mijn vorig leven) dat maakt echt je geluk niet hoor!!!
Nigga, please.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken de klappen van de zweep inmiddels beter dan een gedroogde neger op een katoenveld!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gevoel voor humor, ken je nagaan
Je moet hier eens wat vertellen wat we niet wetenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mary J. Blige gaat Nina spelen in een film, volgens mij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Er komt een musical of was het nu een film over het leven van Nina Simone en inmiddels ben ik ook alweer vergeten wie er in de running is voor de titelrol.
Jaja, aan mij heb je wat, qua nieuwsverschaffing!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op mijn 28ste heb ik even mijn negen levens verloren. Nog even en ik ga in de minus!
Ja, dat was ik ook. Veertig jaar geleden!quote:
Ah, in een ander levenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook. Veertig jaar geleden!
Dat was 'r, ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mary J. Blige gaat Nina spelen in een film, volgens mij.
Dude, ik weet niet, maar ik moet om jou altijd het meest lachen hier hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |