En doe dan even een verslag, zodat ik weet wat ik over een jaar moet gaan proeven... als het dan nog bestaatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is dit:
[ afbeelding ]
gewoon een versie van mijn favo apetizer Aperol Spritz:
[ afbeelding ]
Straks eens langs de slijter om te checken.
Dat zal het wel zijn ja, er staan niet eens geslachtsziektes inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
Het is geen stormlooptopic hè![]()
Zou het m'n TT zijn?
Jammer dat er nog geen download beschikbaar isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nog (in het algemeen) bedankt voor de freshFM link vorige week
Nee, we gaan vrijdag op vakantie... 2 weken, en afgaande op de ervaring denk ik niet dat we daar interwebz hebben, maar je weet maar nooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 3 weken in de zon liggen bakken Lea? Jij verwijnt altijd in 't niets.
Is daar sprake van geweest, of is dat een aanname?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen download beschikbaar is.
Doe ik!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
En doe dan even een verslag, zodat ik weet wat ik over een jaar moet gaan proeven... als het dan nog bestaat
Iemand zei in 't begin van 't topic dat ie alles ging opnemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Is daar sprake van geweest, of is dat een aanname?
Ow, ok, die niet vanuit Fresh zelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand zei in 't begin van 't topic dat ie alles ging opnemen.
Tssss trouwens........ kijk ik net m'n MyAT door, heb ik van de SC's vanaf # 700 alleen niet gepost in de nummers: 709, 715 en 721, dus dat "verdwijnen" van mij dat valt ook nog wel tegenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 3 weken in de zon liggen bakken Lea? Jij verwijnt altijd in 't niets.
Dan verdwijn je hier toch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
Nee, we gaan vrijdag op vakantie... 2 weken, en afgaande op de ervaring denk ik niet dat we daar interwebz hebben, maar je weet maar nooit
En ik ben heul geen 3 weken weggeweest, ik heb zo ongeveer dagelijks gepost, alleen niet altijd hier.
oh, fuckquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssss trouwens........ kijk ik net m'n MyAT door, heb ik van de SC's vanaf # 700 alleen niet gepost in de nummers: 709, 715 en 721, dus dat "verdwijnen" van mij dat valt ook nog wel tegen
heb je haar niet achter die kassa vandaan gesleurdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Anniebab het volgende:
K moest chips halen van de zoon des huizes bij Appie Heyn voor een of andere WK-sticker, maar ik kreeg niks van die duffe kassamuts.....
Ja, compleet met aankondiging, en jij wist er niets van dat we zouden gaan dus je zat op voorhand en ten onrechte te klagenquote:
De zoon des huizes is ook de heer des huizes? Dat ie z'n eigen plakplaatjes lospeutert bij de dochter van Toverheks!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Anniebab het volgende:
K moest chips halen van de zoon des huizes bij Appie Heyn voor een of andere WK-sticker, maar ik kreeg niks van die duffe kassamuts.....
De aandelen van Jr. staan een flink eind lager dan voor de "crash" van begin deze maand, maar nog steeds op 60% winst ten opzichte van het moment van aankoop (november 2008).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef hondjes het volgende:
Hoe gaat de beurs Piet, nog steeds onderuit....
Heb even geen tijd om bij te lezen op dat topic...
nee de Deka heeft mooie placemads van voetbal en sinds vandaag ook die handjes net als dirk v/d/ broek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zoon des huizes is ook de heer des huizes? Dat ie z'n eigen plakplaatjes lospeutert bij de dochter van Toverheks!
Deze kindvriendelijke post werd mede mogelijk gemaakt door MeraPunten.
Nee ik snapte t niet....ik dacht misschien moet je dat wel zelf via i-net aanvragen bij Lays weet ik t, maar die schijn je bij de kassa te krijgen, maar tis geen ramp hoor, ik word weleens niet goed van al die actie-poppetjes en tierelantijntjes...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je haar niet achter die kassa vandaan gesleurdwat kinderachtig zeg. van kassakutje
Het gaat ruk, AEX nog net boven de 300 pt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:06 schreef hondjes het volgende:
Hoe gaat de beurs Piet, nog steeds onderuit....
Heb even geen tijd om bij te lezen op dat topic...
Nou, hij is geen heer des huizes, maar tis wel een heerschap die weet wat ie wil.....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zoon des huizes is ook de heer des huizes? Dat ie z'n eigen plakplaatjes lospeutert bij de dochter van Toverheks!
Deze kindvriendelijke post werd mede mogelijk gemaakt door MeraPunten.
Ik heb er ook geen hoge pletterpet van op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaasde me gisteren al over het relatief grote aantal woningen dat al oranje is versierd. Komt nu al die supermarktmeuk er ook nog bij.
Ik verbaasde me er gisteren over (zei het nog tegen mijn vrouw) dat er nog helemaal nergens oranje versiering te zien is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaasde me gisteren al over het relatief grote aantal woningen dat al oranje is versierd. Komt nu al die supermarktmeuk er ook nog bij.
Ja, hier op t dorp komen de vlaggetjes ook langzaam voor de dag zag ik, en je wordt nu idd doodgegooid met toeters en bellen van t WK....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef Copycat het volgende:
ik en vriendin/buurvrouw hebben zo een grote raamsticker gescoord van Blokker, bedrijfleider had de naam blokker al weggeknipt voor ons staat zo een grote leeuw op voor op de buitendeur.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, hier op t dorp komen de vlaggetjes ook langzaam voor de dag zag ik, en je wordt nu idd doodgegooid met toeters en bellen van t WK....![]()
Woon je in het buitenland?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef D. het volgende:
Ik verbaasde me er gisteren over (zei het nog tegen mijn vrouw) dat er nog helemaal nergens oranje versiering te zien is.
zij reed gister op scootertje door amsterdam-noord en daar zijn komplete straten al versiert.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik en vriendin/buurvrouw hebben zo een grote raamsticker gescoord van Blokker, bedrijfleider had de naam blokker al weggeknipt voor ons staat zo een grote leeuw op voor op de buitendeur.
ja ja alleen zij en ik versieren altijd gezellig zo tussen de schotels door staat heel fleurig hoor het oranje, vlaggen, lichtjes,lampioen,grote vlaggen en de hele kolere bende
Een versierpakket samengesteld door de Wethouder van Feest?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda kon je als straat een versierpakket aanvragen, geldverspilling ten top.
Ligt aan vanaf waar je begint te rekenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:17 schreef remlof het volgende:
Verhuis? Hondjes, die heeft pas een ver huis
En een wereld van verschil.quote:
Geen goed nieuws?quote:
Drama queen.quote:
Gezellig Heksje ,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik en vriendin/buurvrouw hebben zo een grote raamsticker gescoord van Blokker, bedrijfleider had de naam blokker al weggeknipt voor ons staat zo een grote leeuw op voor op de buitendeur.
ja ja alleen zij en ik versieren altijd gezellig zo tussen de schotels door staat heel fleurig hoor het oranje, vlaggen, lichtjes,lampioen,grote vlaggen en de hele kolere bende
Vibreren zelfs.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat ie echt niet sneller van rinkelen/ringtonen.
Het WK is wel altijd een leuke gelegenheid om voetballiefhebbers hier op Fok! te plagen door tijdens de wedstrijden zonder verstand van zaken mee te posten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik kan mijn asperges wel in een oranje theedoek koken.
En paprikachips eten.
Of niet.
Dat durf ik te betwisten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef D. het volgende:
Ik denk dat in Eindhoven voetbal meer leeft dan in de rest van NL
Want?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat in Eindhoven voetbal meer leeft dan in de rest van NL
En koninginnesoep etenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
Ik kan mijn asperges wel in een oranje theedoek koken.
En paprikachips eten.
Of niet.
Die's niet oranje.quote:
Voor mijn bureautafel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh spannend.... dus goed of slecht nieuws maakt eigenlijk niet uit, het is altijd lekker
Doe niet net alsof dat nu zo vreemd is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Die sleep je mee als je de overwinning gaat vieren?
Daar kan je uitkomen als echte koninginnenpot.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die sleep je mee als je de overwinning gaat vieren?
Of is het koninginnepot?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kan je uitkomen als echte koninginnenpot.
Ik denk dat het meer aan de buurt ligt dan aan de stad.... ik verwacht dat in de gemiddelde arbeiderswijk in Amersfoort de boel ook al versierd is, terwijl het aan de Amersfoortse goudkust niet versierd is en dat ook rond het WK niet zal zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Want daar hangt wel al versiering
Een andere verklaring kon ik niet zo snel vinden
De koningin is Van Oranjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die's niet oranje.
Gelukkig heb ik een oranje kast.
Ik geef toe dat een pletterpet vreemder is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe niet net alsof dat nu zo vreemd is.
Zou kunnen, maar van onze overburen weet ik dat ze altijd aan versiering doen, en daar is vooralsnog niets te vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de buurt ligt dan aan de stad.... ik verwacht dat in de gemiddelde arbeiderswijk in Amersfoort de boel ook al versierd is, terwijl het aan de Amersfoortse goudkust niet versierd is en dat ook rond het WK niet zal zijn.
En Amersfoort heeft geen fatsoenlijke voetbalclub, dus het "voetbalgevoel" kan daar niet van afhankelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |