En doe dan even een verslag, zodat ik weet wat ik over een jaar moet gaan proeven... als het dan nog bestaatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is dit:
[ afbeelding ]
gewoon een versie van mijn favo apetizer Aperol Spritz:
[ afbeelding ]
Straks eens langs de slijter om te checken.
Dat zal het wel zijn ja, er staan niet eens geslachtsziektes inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
Het is geen stormlooptopic hè![]()
Zou het m'n TT zijn?
Jammer dat er nog geen download beschikbaar isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nog (in het algemeen) bedankt voor de freshFM link vorige week
Nee, we gaan vrijdag op vakantie... 2 weken, en afgaande op de ervaring denk ik niet dat we daar interwebz hebben, maar je weet maar nooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 3 weken in de zon liggen bakken Lea? Jij verwijnt altijd in 't niets.
Is daar sprake van geweest, of is dat een aanname?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen download beschikbaar is.
Doe ik!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef Leandra het volgende:
En doe dan even een verslag, zodat ik weet wat ik over een jaar moet gaan proeven... als het dan nog bestaat
Iemand zei in 't begin van 't topic dat ie alles ging opnemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Is daar sprake van geweest, of is dat een aanname?
Ow, ok, die niet vanuit Fresh zelf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand zei in 't begin van 't topic dat ie alles ging opnemen.
Tssss trouwens........ kijk ik net m'n MyAT door, heb ik van de SC's vanaf # 700 alleen niet gepost in de nummers: 709, 715 en 721, dus dat "verdwijnen" van mij dat valt ook nog wel tegenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 3 weken in de zon liggen bakken Lea? Jij verwijnt altijd in 't niets.
Dan verdwijn je hier toch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef Leandra het volgende:
Nee, we gaan vrijdag op vakantie... 2 weken, en afgaande op de ervaring denk ik niet dat we daar interwebz hebben, maar je weet maar nooit
En ik ben heul geen 3 weken weggeweest, ik heb zo ongeveer dagelijks gepost, alleen niet altijd hier.
oh, fuckquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tssss trouwens........ kijk ik net m'n MyAT door, heb ik van de SC's vanaf # 700 alleen niet gepost in de nummers: 709, 715 en 721, dus dat "verdwijnen" van mij dat valt ook nog wel tegen
heb je haar niet achter die kassa vandaan gesleurdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Anniebab het volgende:
K moest chips halen van de zoon des huizes bij Appie Heyn voor een of andere WK-sticker, maar ik kreeg niks van die duffe kassamuts.....
Ja, compleet met aankondiging, en jij wist er niets van dat we zouden gaan dus je zat op voorhand en ten onrechte te klagenquote:
De zoon des huizes is ook de heer des huizes? Dat ie z'n eigen plakplaatjes lospeutert bij de dochter van Toverheks!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Anniebab het volgende:
K moest chips halen van de zoon des huizes bij Appie Heyn voor een of andere WK-sticker, maar ik kreeg niks van die duffe kassamuts.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |