Hoi!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef Ynske het volgende:
een meiske voor Draakje
en een meiske voor Morretje
quote:
Nah, was niet zo heel erg super ver ofzo...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das kut zeg, kon je niet je fiets ergens laten staan en de bus pakken?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wil fotos zien van je huisje ja!
Wij waren zondag nog bijna even doorgereden naar de hei daar, maar het was echt net te laat helaas...
Ja joh, tijd zat toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]daar ben ik nog niet aan toe gekomen
om die te maken.
wel hebben we zaterdag de banen bij de eetkamertafel nog behangen met een zilverig behang![]()
nu rest alleen nog de laatste dozen, maar dat komt wel met de regendagen komende week.
Hai liefjequote:
ja we zijn rond de hemelvaart even heerlijk gaan uitwaaien aan zee. gewoon ff genietenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja joh, tijd zat toch?
Was je ook nog naar de caravan geweest in de tussentijd?
Wij waren zondag naar de dierentuin, Barbaaf en Maes waren mee , en het was heel tof
Fijn!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja we zijn rond de hemelvaart even heerlijk gaan uitwaaien aan zee. gewoon ff genieten
k had wel heel sterk toen we daar weggingen die dag dat ik me opgelucht voelde dat ik niet terug naar utrecht moest gaan. tis echt een goede beslissing geweestvoel me echt een heel stuk meer mn oude zelf
Heuj.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]voel me wel goed, vandaag een beetje heen en weer geslingerd maar verder wel ok. en verbazingwekkend genoeg vind ik het nu veel makkelijker om dingen netjes te houden
Zoiets is gaaf voor op canvas eigenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jouw avatar lijkt wel op de kwal die ik zondag in Ouwehands heb gefotografeerd:
[ afbeelding ]
ben nog steeds bezig in dancedancedancequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heuj.
Heb je nog gelezen eigenlijk?
Ik ben weer bezig in Hard Boiled Wonderland, hijs zooooooooo wazig ( maar wel echt leuk).
Maar tis wel een leuk boek he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben nog steeds bezig in dancedancedance
die zal deze week wel uit zijn, ik moet toch eens wat vaker dat boek open slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |