quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:24 schreef _GdR_ het volgende:
1. Koop eerst een los digitenne kastje. (100euro ofzo)
2. Zoek iemand op die al digitenne heeft.
3. Bel naar kpn en geeft het adres door van de gene die al digitenne heeft (mogen volstrekt onbekende mensen zijn). En zeg ze dat je een extra kastje wil aanmelden voor b.v. op de camping oid.
4. gratis digitenne,
Dat 'gratis' verhaal gaat niet op, tenzij je medewerking en toestemming kunt krijgen van iemand die al Digitenne heeft en bereid is jou mee te laten liften op zijn of haar abonnement. Je zult namelijk niet alleen de NAW gegevens moeten hebben van iemand met Digitenne, maar ook het nummer van de op dat adres reeds in gebruik zijnde smartcard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:58 schreef Oksel het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe weet je of iemand digitenne heeft..?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb al 1,5 jaar digitenne, bevalt prima.
woon wel 3 hoog, wellicht dat dat scheelt???
had ik niet nodig toen ik m'n 2e kaart moest aanmelden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:23 schreef Riparius het volgende:
Dat 'gratis' verhaal gaat niet op, tenzij je medewerking en toestemming kunt krijgen van iemand die al Digitenne heeft en bereid is jou mee te laten liften op zijn of haar abonnement. Je zult namelijk niet alleen de NAW gegevens moeten hebben van iemand met Digitenne, maar ook het nummer van de op dat adres reeds in gebruik zijnde smartcard.
Storing door regen mist onweer etc etc.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Storing door scooters idd, verder geen problemen.
Dit dus. Ik verwachtte geen wonderen voor het geld, maar toch was het wonder er: 20 kanalen extra (veelal Waalse en Duitse zenders) en betere ontvangst dan wat je met extra kabels in huis leggen zou bereikenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Gras_eter het volgende:
Voor het geld is het gewoon goed,
Hier zelden storing, terwijl 30 meter voor mijn flatje (woon begane grond) een weg loopt met redelijk wat verkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |