Dan zit je er toch redelijk naast. Stilo 3-deurs is erg mooi inderdaad maar de volgende modellen vind ik qua design in hun segment bij de betere horen zo niet de beste!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef B3nn0 het volgende:
Fiat heeft maar 1 mooie auto gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:01 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
wat een lelijke bak man die een na laatste! (laatste uiteraard ook)
In japan is het een hype!quote:
Dat interieur is ook om te kosten...walgelijk gewoon! MEt als grootste fail die luchtblazers.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:06 schreef Broder het volgende:
[..]
![]()
Prachtige V12 Italiaanse supercar![]()
[ afbeelding ]
Ik ben een echte liefhebber van Japanse auto's maar de Cube vind ik toch een triest dieptepuntquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
In japan is het een hype!
Ik vind hem niet mooi maar qua design wel een stijl icoon! een slecht design is het iig niet!
Wat een kitschquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:06 schreef Broder het volgende:
[..]
![]()
Prachtige V12 Italiaanse supercar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Dat interieur is ook om te kosten...walgelijk gewoon! MEt als grootste fail die luchtblazers.
Wat een wansmaak heb jij man
Ik heb niet echt een droomauto, vind teveel mooi en ben te snel op dingen uitgekeken daarvoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:11 schreef Broder het volgende:
[..]
![]()
Smaken verschillen gelukkig, hou van Lamborghini, Aston Martin en Ferrari maar dit is echt mijn droom auto wat is de jouwe dan?
tof man, kan je je hele familie meenemenquote:
Verschrikkelijk...japanse autos!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben een echte liefhebber van Japanse auto's maar de Cube vind ik toch een triest dieptepuntEn Japan-onwaardig. Eerder een Franse auto of zo.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een droomauto, vind teveel mooi en ben te snel op dingen uitgekeken daarvoor.
Vorig jaar een persoonlijke tour gehad door de fabriek van Aston Martin DB9 is wel een super strakke bak!
Maar haalbaar gezien over een aantal jaar een S5, als ik iets meer verdien en die wagens iets cheaper zijn (dan moet het wel meezitten)
Ja tuurlijk maar ik neem aan dat ze over +/- 5 jaar een stuk goedkoper zijn. De vraag is of ik ze dan nog mooi vind...quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:27 schreef Broder het volgende:
[..]
S5![]()
Alleen dan neem je wel een 2e hands neem ik aan? (50.000) ongeveer.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je bent je voertuig tegengekomen in dit topic?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:30 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik neem aan dat ze over +/- 5 jaar een stuk goedkoper zijn. De vraag is of ik ze dan nog mooi vind...
Ja die ik over 5 jaar nog steeds bij lange na niet kan betalen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:40 schreef Broder het volgende:
[..]
Vind de A5 toch wel een tijdloos model alleen over 5 jaar is er wel weer een nieuwe A5 denk ik.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
Tuut Tuut. Let maar niet op Toontje hoor, hij steekt even zijn duim op naar een C30
[ afbeelding ]
*Ahem*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een cabrio-uitvoering verneukt alles aan een toffe auto. Zelfs de Ka-Cabrio is nog lelijker dan het originele model.
en dat is mooi?quote:
Dat was het punt dat ik probeerde te maken, hij is mooier dan de gewone versie, dus het is niet zo dat de cabrio versie altijd de auto verneukt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
en dat is mooi?
oke, mooier als de gewone versie, maar die is ook lelijk.
fastback ftw
De V50 ook, niet zo gek dus.quote:
Die is overleden, dus nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Rijdt je papa zo'n veredelde Focus?
Ik ook, maar ook weer nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind hem wel tof hoor
Wel ontworpen door Bang & Olufsenquote:
Ligier was te duur voor je?quote:
Oh, je hebt niet eens een rijbewijs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |