Als het niet wil lukken op Lexa, hoef je dat nog niet zo op mij uit te leven!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je morgen naar je werk wil rijden terwijl je je buitenspiegel met de hand vast moet houden moet je zo doorgaan vrind
ik zit op versierjeoverbuurvrouw.nlquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als het niet wil lukken op Lexa, hoef je dat nog niet zo op mij uit te leven!
cool. welke games?quote:
zou ik van te voren even een rondvraag doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Welke we willen
Moet dus even wat op mn laptop gaan zetten...
Oh, maar daar vind ik ook niet zoveel aan eigenlijk... Quake ofzo vind ik wel tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
zou ik van te voren even een rondvraag doen.
Installatie van cod4 bijvoorbeeld duurt al gauw een half uurke.
Wij spelen met collega's cod4 online op woensdag.quote:
Ben je weer begonnen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij spelen met collega's cod4 online op woensdag.![]()
Alleen kan ik op het moment niet meespelen, woendags moet ik naar school.
quote:
Scriptiehelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog even een paar weekjes kiezen op elkaar en dan vakantie.
![]()
En dan volgend jaar nog een half vak en "even" afstuderen.
Ik heb zelfs nog opgezocht of het echt wel Pinksteren wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef FUFR het volgende:
dus ik gisteravond voor de tv om opnamen van pinkpop te bekijken....
ben ik een week te vroeg
Ja, dit jaar dus schijnbaar niet....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
eh dat was het toch afgelopen weekend
ik dacht dat PP altijd met pinksteren was..
* confused.
Tenzij pinksteren heel vroeg in het jaar valt. Maar om het dan 1 week te verzettenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
eh dat was het toch afgelopen weekend
ik dacht dat PP altijd met pinksteren was..
* confused.
Komend weekeinde gaat het idd regenen volgens het KNMI.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tenzij pinksteren heel vroeg in het jaar valt. Maar om het dan 1 week te verzetten
Volgend weekend regent het...wedden
echt waar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef stef040 het volgende:
Is hier al besproken dat het glazen huis (3fm) naar Eindhoven komt deze winter?
weddenschap gewonnen dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komend weekeinde gaat het idd regenen volgens het KNMI.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komend weekeinde gaat het idd regenen volgens het KNMI.
ja en das nergens goed voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef stef040 het volgende:
Is hier al besproken dat het glazen huis (3fm) naar Eindhoven komt deze winter?
das dan pech hebben Levi!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag fietsen en BBQ-en met vriendinnetjes en daarna moet ik ook nog op bruiloft in Gemert. Mag niet regenen.
![]()
Opeens hoop ik heel hard dat jij op de camping staat komend weekend.quote:
Aan de schijterijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Opeens hoop ik heel hard dat jij op de camping staat komend weekend.
Dat zou helemaal tof zijn.quote:
Dan heeft ie juist een reden om vrouwlief daar achter te laten en naar huis te gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
zo erg dat hij thuis niet kan halen zonder 5 x te moeten stoppen om in de berm te gaan zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan heeft ie juist een reden om vrouwlief daar achter te laten en naar huis te gaan
Daar heeft FUFR schijt aanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo erg dat hij thuis niet kan halen zonder 5 x te moeten stoppen om in de berm te gaan zitten.
Aan die berm? Dan wel ja.quote:
nee, dat zat niet in de planningquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik bel je vrouw wel ff.quote:
ook gij, Brutus?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo erg dat hij thuis niet kan halen zonder 5 x te moeten stoppen om in de berm te gaan zitten.
go ahead.quote:
jij bepaald dat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:37 schreef Inu het volgende:
Nee, zondag moet het droog zijn
Zaterdag heb ik als planning om een kater te hebben, dus dan blijf ik lekker de hele dag binnen
daggutniequote:
ik voelde al iets raarsquote:
Fryslânquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
was sagen sie?
En ik ben geen chinees meer![]()
![]()
![]()
![]()
maar waar zou het nou door gekomen zijn?
Waarom? Had je hem zitten treiteren? Of was je gewoon ongehoorzaam?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zal dan wel he... ik was overigens even bang dat Colt me er zou laten.
Omdat ik er niet uit zagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom? Had je hem zitten treiteren? Of was je gewoon ongehoorzaam?
Je moet Colt er latenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zal dan wel he... ik was overigens even bang dat Colt me er zou laten.
het zijn je roets dus je moet welquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Omdat ik er niet uit zag![]()
Iedere keer als hij naar mij keek moest ie z'n lachen inhouden.
Zeer aan te bevelen Griekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Dizer het volgende:
Straks die vernieuwde Griek uitproberen, je weets bij de Kerkstraat Catharinaplein
pics I presume?quote:
Goed bezig Leviquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Levitation het volgende:
Ik heb hardgelopen gehobbelt.Ben met een ontzettende watjes training bezig, maar meer durf ik niet aan, gezien mijn gewicht en mijn -helaas weer- nul komma nul conditie.
jawel, het is nog erger geworden, ik draai nu op ibu's en als die uitwerken doet het dus zo'n auw dat ik er wakker van wordquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tandarts heeft er niets aan kunnen doen?
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, het is nog erger geworden, ik draai nu op ibu's en als die uitwerken doet het dus zo'n auw dat ik er wakker van wordik zal straks eens bellen...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongeveer tot in de wortel geboord en noodvulling gezet
misschien wel ja! Ik ook niet, geen idee ook wat dat inhoudt qua pijn. Zal het ons mam es vragenquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh jee, straks moet je een wortelkanaalbehandeling.
Ik ben niet bang voor de tandarts maar dat lijkt me wel zo shit, gelukkig nog nooit gehad.
je hebt vermoedelijk een ontsteking onder je noodvulling.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien wel ja! Ik ook niet, geen idee ook wat dat inhoudt qua pijn. Zal het ons mam es vragen
i had it many many times. en met wortel tot aan je jukbeenderen is dat iets minder..quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh jee, straks moet je een wortelkanaalbehandeling.
Ik ben niet bang voor de tandarts maar dat lijkt me wel zo shit, gelukkig nog nooit gehad.
mogge!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
Nee, het was nog niet helemaal rondMaar ik kan gewoon in mn huidige contract blijven, dus dat is heel mooi
Ik ga bij een Europees project werken over de verbetering van OCR
Nadeel: het doet écht veel pijn en ook daarna hou je nog even pijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien wel ja! Ik ook niet, geen idee ook wat dat inhoudt qua pijn. Zal het ons mam es vragen
Tof!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
Nee, het was nog niet helemaal rondMaar ik kan gewoon in mn huidige contract blijven, dus dat is heel mooi
Dan is het dus geen nieuwe baan maar een nieuw projectquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
ook met verdoving ja?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nadeel: het doet écht veel pijn en ook daarna hou je nog even pijn![]()
Voordeel: zodra de "napijn" over is, is de pijn ook écht weg.![]()
Sterkte
Optical Character Recognitionquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook met verdoving ja?Inu, feli. Waar staat de afko voor?
ja, ook met verdoving. En als ze een kroon moeten plaatsen incl schroef in je kaak ben je helemaal de sjaak. Met 4 verdovingen nog pijn....quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog trauma's van?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja, ook met verdoving. En als ze een kroon moeten plaatsen incl schroef in je kaak ben je helemaal de sjaak. Met 4 verdovingen nog pijn....
wortelkanaal met verdoving, is dat helse pijn of gewoon pijnlijk? Want voor gewoon boren neem ik geen verdoving. Is het daar mee te vergelijken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja, ook met verdoving. En als ze een kroon moeten plaatsen incl schroef in je kaak ben je helemaal de sjaak. Met 4 verdovingen nog pijn....
niet gek als ze boren met een boormachine om er een schroefdinges in te zetten..quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ligt eraan of ze slagpluggen gebruikenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb 2x een WKB gehad, beide zonder verdoving...ja het doet pijn maar niet hels...je knijpt af en toe alleen in de armleuningquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wortelkanaal met verdoving, is dat helse pijn of gewoon pijnlijk? Want voor gewoon boren neem ik geen verdoving. Is het daar mee te vergelijken?
Ja, helaas wel. Ik raad je aan om een ibuprofen oid te slikken een uurtje voor je er heen gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 2x een WKB gehad, beide zonder verdoving...ja het doet pijn maar niet hels...je knijpt af en toe alleen in de armleuning
Ik heb iig een hoge pijngrensquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geloof er geen reet van.Met verdoving heb ik de armleuning nog fijn geknepen. Maar misschien ligt mijn pijngrens wel belachelijk laag.
Nee, want mn oude project loopt wel nog gewoon en het is een hele andere functie met een hele andere salarisschaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan is het dus geen nieuwe baan maar een nieuw project.
Klinkt overigens wel als een erg tof project.
In welk stadium zijn ze, wat het gewenste eindresultaat en wat wordt je rol?
ik gaf ook nooit een kik, want ze had hele grote borsten waar ik tussen mocht liggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb iig een hoge pijngrens
Eens in de zoveel tijd moet ik naar een chiropractor voor mijn nek (worden mijn nekwervels weer ff rechtgeduwd) en die man verbaasd zich steeds dat ik geen kik geef
Ohja, dat kan natuurlijk ook.. herfst..quote:
herfstquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohja, dat kan natuurlijk ook.. herfst..
jeuj
imitatie van moppie afgelopen weekendquote:
Nou succes dan maar. Ik zag verder niks vragen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Door een douche moeten fietsen op weg naar je sollicitatie
Ah, da's altijd klote! Toch veel succes!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ze net gekregen van Coltquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hedde gij het nou?
maak jij pics want ik heb ze niet.
quote:
Heb je wel meteen een goede openingszin... "lekker weertje he?"quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
En heb je nog sollicitaties lopen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo, alweer weekend! En vanaf vandaag geen secretaresse meer!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou succes dan maar. Ik zag verder niks vragen.
Nee, ik heb ze allemaal afgezegd. Ik had er helemaal genoeg van. Dat stomme geleur voor een baan.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze allemaal afgezegd. Ik had er helemaal genoeg van. Dat stomme geleur voor een baan.
En daarnaast heb ik vanaf volgende week dinsdag een nieuwe baan!Als juridisch medewerker.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Goed gevoel heeft sq! En nu weer door de regen terug
En op welk tijdsbestek gaan ze je iets laten weten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Goed gevoel heeft sq! En nu weer door de regen terug
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef FUFR het volgende:
ik snap er nix van, ik wil iets met rabarber doen,
ik zoek naar een geschikte site en dacht er eentje gevonden te hebben!
Maar ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik krijg dat niet voor elkaar als ik in de kou naar de markt moet en Sam is erbij
Tip!
Koop het liefst jonge rabarber met een stijve. Oude rabarber is dikker, draderiger en zuurder. De rabarber kan voor een korte tijd bewaard worden in de koelkast. Rabarber is circa 20 dagen houdbaar bij een temperatuur van 0 graden Celsius en is ongeveer 3 dagen houdbaar bij kamertemperatuur. Bewaar de rabarber wel in plastic, dit voorkomt uitdroging.
gaan wij vast een gironummer voor je openen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef -moppie- het volgende:
ik ga overigens voor -5 kilo deze week. Nog 3 dagen te gaan.
Even geheel off-topic en uit het niets..
zie je me al staan met een stijve?quote:
Ik ben al 5 kilo kwijt sinds ik bij mijn nieuwe werk zit...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaan wij vast een gironummer voor je openen.
5 er af, dan val jij om!
Ben jij postbode?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ben al 5 kilo kwijt sinds ik bij mijn nieuwe werk zit...
Is denk ik omdat ik zoveel loop tegenwoordig
Bewegen is inderdaad een goeie om af te vallen en aangezien ik het altijd heb vertikt en nu niet meer gaat het hier ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ben al 5 kilo kwijt sinds ik bij mijn nieuwe werk zit...
Is denk ik omdat ik zoveel loop tegenwoordig
jah! dabedoelik dus...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met rabarber te maken?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef FUFR het volgende:
ik snap er nix van, ik wil iets met rabarber doen,
ik zoek naar een geschikte site en dacht er eentje gevonden te hebben!
Maar ik weet niet hoe het bij jullie is maar ik krijg dat niet voor elkaar als ik in de kou naar de markt moet en Sam is erbij
Tip!
Koop het liefst jonge rabarber met een stijve. Oude rabarber is dikker, draderiger en zuurder. De rabarber kan voor een korte tijd bewaard worden in de koelkast. Rabarber is circa 20 dagen houdbaar bij een temperatuur van 0 graden Celsius en is ongeveer 3 dagen houdbaar bij kamertemperatuur. Bewaar de rabarber wel in plastic, dit voorkomt uitdroging.
Uh nee, floormanager in de horeca maar in het pand zitten een a la carte restaurant, buffet, cafe en nog een kindergedeelte... dus ik loop wel wat meters op een dag..quote:
ik ga een klachtenbrief schrijvenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Oke. Gewoon rare mensen die rabarberkwekers.
skeelers? zo groot is het trouwens niet daar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uh nee, floormanager in de horeca maar in het pand zitten een a la carte restaurant, buffet, cafe en nog een kindergedeelte... dus ik loop wel wat meters op een dag..
Gaaf! Ieren zijn echt heel leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Als we het over reizen hebben, hoe was Belfast Inu?
-5kg in een week?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef -moppie- het volgende:
ik ga overigens voor -5 kilo deze week. Nog 3 dagen te gaan.
Even geheel off-topic en uit het niets..
voor half zesquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
En op welk tijdsbestek gaan ze je iets laten weten?
Geen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
-5kg in een week?Welk contactje is er losgeschoten toen je hoofd zo opgezwollen was?
wat hij twittert euh zegtquote:
Door zo'n bonestaak als moppiequote:
dat maak jij ervan..quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Wacht even: op een verantwoorde manier 5 kilo blijvend afvallen in een week?
ik ben vorige week bijna 3kg afgevallen, maar ik stond 's maandags dan ook helemaal strak van het vocht.quote:
ik zal het je zaterdag laten weten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik ben vorige week bijna 3kg afgevallen, maar ik stond 's maandags dan ook helemaal strak van het vocht.En op vrijdag was ik dat allemaal kwijt.
![]()
5 kg is ongeveer 35.000 kcal (tenzij je een waterballonetje bent zoals ik), om dat kwijt te raken moet je 50 uur hardlopen. Succes
Dat wordt bijna nonstop hardlopen de rest van de week dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik ben vorige week bijna 3kg afgevallen, maar ik stond 's maandags dan ook helemaal strak van het vocht.En op vrijdag was ik dat allemaal kwijt.
![]()
5 kg is ongeveer 35.000 kcal (tenzij je een waterballonetje bent zoals ik), om dat kwijt te raken moet je 50 uur hardlopen. Succes
que?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij bent hier diegene die op Facebook twittertekentjes gebruikt
Je maakt je lijf kapot, dat weet je he?quote:
waarom?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in dat geval zou ik mezelf de moeite besparen
Nogmaals, om 5kg af te vallen moet je -35000 kcal binnenkrijgen. Voor een vrouw is 14000 kcal per week een normale energie inname. Dus als je helemaal NIETS eet, moet je nog ergens 21000 kcal éxtra mee zien te verbranden, da's 3000 per dag (6 uur fitnessen)!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom?
vind het wel eens goed om jezelf een week niet vol te proppen..
een week jezelf niet vol proppen is wat anders dan een week niet eten. Maar goed, ik weet al langer dat jouw opvattingen hierover wat eng zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom?
vind het wel eens goed om jezelf een week niet vol te proppen..
en waardoor dan? komt het door ei, vlees, vis, sla, tomaat, komkommer, crackers, opkikker?????quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je maakt je lijf kapot, dat weet je he?
ik eet wel!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een week jezelf niet vol proppen is wat anders dan een week niet eten. Maar goed, ik weet al langer dat jouw opvattingen hierover wat eng zijn.
engquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een week jezelf niet vol proppen is wat anders dan een week niet eten. Maar goed, ik weet al langer dat jouw opvattingen hierover wat eng zijn.
Dat zal best maar ik eet 's ochtends, s' middags en 's avonds en daarnaast doe ik een half uurtje steppen thuis.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef Levitation het volgende:
Geloof me, je kunt je verbranding om zeep helpen en dan heb je een serieus probleem!
Post eens wat je vandaag gegeten hebt? Ik zal het ook doen...quote:
Nee, dat is goed. Ben er overigens niet mee begonnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Laat maar, ik ga deze discussie niet meer aan.
Artic likes BINGO! U kunt dit gebruiken voor het volgende debat #bullshitbingo #rtldebat on Mobypicture. · Likequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
que?
ik heb mijn twittert niet aan mijn facebook gekoppeld
nee. Geen zin in de discussie en geen zin om 3 kantjes via t9 in te tikken op de nokiaquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, dat is goed. Ben er overigens niet mee begonnen.
Het enige wat ik nog wel zou willen weten is hoe jij denkt dat iemand kan afvallen.
Hoe bereikt men dat er kilo's afgaan?
Ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Artic likes BINGO! U kunt dit gebruiken voor het volgende debat #bullshitbingo #rtldebat on Mobypicture. · Like
Ok, die groep gebruikt twittertekentjes. Maar jij vindt het leuk!
Dat is goed voor jou maar dat is mijn normale lijstje nog niet eens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Post eens wat je vandaag gegeten hebt? Ik zal het ook doen...
Mijn lijstje:
O: 2 boterhammen met halvajam
T: 1 cappuccino, 1 banaan
L: 2 boterhammen kaas, 1 boterham kipfilet
T: 3 mandarijnen, 1 cappuccino en 10 kerstomaatjes
D: weet ik nog niet
Ik val met bovenstaande af...
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwiwiwiwiwiwiwiwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Wie bellen ze dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vang allemaal flarden op... Zenuwslopend
Wat is het?quote:
http://moby.to/bwhlfpquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Wie bellen ze dan?
Maar duimen iig!
[..]
Wat is het?
het aantal views van dit topic rijst de pan uit inmiddelsquote:
Ga je bingo-en vanavond?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het aantal views van dit topic rijst de pan uit inmiddels
F5 F5 F5 F5 F5
Nou, is toch steeds een afstand hoor die je aflegt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
skeelers? zo groot is het trouwens niet daar.
Ik was even de Girorit kijken en meteen moet ik een bult teruglezen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het aantal views van dit topic rijst de pan uit inmiddels
F5 F5 F5 F5 F5
Spannend!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
per nu. Later meer info, ik fiets nu door de regen
bierfeest in de tuin!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
per nu. Later meer info, ik fiets nu door de regen
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
que?
ik heb mijn twittert niet aan mijn facebook gekoppeld
quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:22 schreef febster het volgende:
Zelf ik ga niet /festivalganger.
Sziget en Lowlands dit jaar voor mij![]()
Ooh en natuurlijk Awakefest![]()
![]()
ja... wat valt er meer te vertellen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Proficiat SQ!
Vertel eens wat meer? medewerker P&O, voor hoelang enzo??
Kan je mooi weer bier kopen en sigarettenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja... wat valt er meer te vertellen?'t Is uiteraard eerst voor 6 maanden. En er zijn op korte termijn groeikansen. En verder ben ik gewoon erg blij dat ik weer centen ga verdienen
Gaat het weer vriezen dan?quote:
Niet grappig, maar mag wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:07 schreef Blueman het volgende:
Een van mijn buren heeft geluk dat ik geen avonddienst had gisteren...
Timmeren vanaf half 9 's ochtends is niet grappig!
Mazzel dat ik al wakker was...
Nu gewoon mijn muziek iets harder zet om het minder te horen!
Dat is dan wel weer het voordeel van een appartementencomplex... daar gebeurd dat niet zo snel..quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niet grappig, maar mag wel.Nog een geluk dat het geen bouwvakkers zijn die om half 8 's morgens beginnen met boren in het beton.
Maar gelukkig kon dit in de baas zijn tijd of nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:41 schreef Inu het volgende:
Ik ben mn OV-chipkaart kwijtgeraakt en die website is zo onduidelijk dat ik pas na een kwartier zoeken mn pas kon blokkeren
Had je een jaar geleden bij mij in het gebouw moeten zijn... 15 woningen waar 1 voor 1 tegels uitgekapt werden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel van een appartementencomplex... daar gebeurd dat niet zo snel..
Maar ben wel benieuwd wat ze aan het maken zijn... ze blijven bezig..
Over een paar weken mn nieuwe baan en dan heb ik iets te doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar gelukkig kon dit in de baas zijn tijd of niet
De uitdaging komt je tegemoetquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Over een paar weken mn nieuwe baan en dan heb ik iets te doenHet is nu zo rustig vaak voor me...
Dan was je zeker blij als je naar je werk ging en niet een dagje thuis deed werken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Had je een jaar geleden bij mij in het gebouw moeten zijn... 15 woningen waar 1 voor 1 tegels uitgekapt werden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:16 schreef Blueman het volgende:
Jazekers, wij gaan elektronisch stemmen hier in Helmond!
Helmond en Renkum stemmen met computeromdat jullie een beperking hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
gelet op de A13 en de snelheidsbeperking daarzo zou ik betijds aanrijden..quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Inu het volgende:
Weet iemand hier hoe de files zijn tussen Dordrecht en Den Haag op een gemiddelde vrijdag? Ik moet morgen met de auto naar mn werk namelijk....
Ik kan ook over Zoetermeer rijden, dan hoef ik niet over de A13...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
gelet op de A13 en de snelheidsbeperking daarzo zou ik betijds aanrijden..
en dat is minder druk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan ook over Zoetermeer rijden, dan hoef ik niet over de A13...
quote:
Handigquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef FUFR het volgende:
als je bij routenet je route ingeeft en de datum/tijd neemt ie de files mee
jah dan zit tout randstad in dem wagen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Handig
Maar hij zegt dat het zo'n 10 min langer duurt als ik om 8 uur aanrij
Zoetermeerquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik kan ook over Zoetermeer rijden, dan hoef ik niet over de A13...
Brabander.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Handig
Maar hij zegt dat het zo'n 10 min langer duurt als ik om 8 uur aanrij
10 minuten vind ik niet zo erg eigenlijk...quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah dan zit tout randstad in dem wagen..
ja dat kan, hou de muis eens even tussen je borsten, dan kijken we even mee...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
10 minuten vind ik niet zo erg eigenlijk...
Mn fysio heeft dinsdag wat pressure points aangeprikt met acunpunctuur naalden en ik ben nu echt ontzettend misselijk en duizelig. ZOu dat daarvan kunnen komen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat kan, hou de muis eens even tussen je borsten, dan kijken we even mee...
goed zo, zeg es AAA?quote:
ff kijken..A16/A13quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Inu het volgende:
Weet iemand hier hoe de files zijn tussen Dordrecht en Den Haag op een gemiddelde vrijdag? Ik moet morgen met de auto naar mn werk namelijk....
Oh, maar ik ga naar Utrecht 's middags, dus daar had ik al file verwacht iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff kijken..A16/A13
Op vrijdagochtend is het rustig (minste files van de week).
's middags: de hel op asfalt...vrijdagmiddag is altijd loeidruk
voor de rest: http://www.anwb.nl/verkee(...)g/Komende-dagen.html
ging verrassend goed, je moet alleen weinig tot geen water gebruiken.quote:
Bezig zijn is beter dan niksen jongeman.quote:
Of gewoon geen keuken, iedere dag BBQ'enquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bezig zijn is beter dan niksen jongeman.
Volgens mij krijgt mijn buurvrouw een nieuwe keuken ofzo...
Ze kwamen net met het oude keukenblad voorbij lopen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of gewoon geen keuken, iedere dag BBQ'en
Hmm nah! Zo'n type is mijn buurvrouw niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of gewoon geen keuken, iedere dag BBQ'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
is ze jong, lekker en single?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm nah! Zo'n type is mijn buurvrouw niet.
vroeger plukten ze nog gewoon aardbeien enzoquote:
aspergesquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vroeger plukten ze nog gewoon aardbeien enzo
Jong: eind 20quote:
Goed voor de weerstand van die jonge mannekes!quote:
Aber wir gehen zum erst nach den Tina fur die condome!quote:
draad trekkenquote:
ga eens een foto maken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jong: eind 20
Lekker: ligt eraan wat je lekker vind
Single: twijfel. ze had een tijdje een kerel maar die heb ik een tijdje niet gezien.
"ligt er aan wat je lekker vindt'quote:
Ik ken zijn smaak toch nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
"ligt er aan wat je lekker vindt'
das een waarschuwing, beste Artic
je kunt ook gewoon een condoom om doen he...quote:
Ik kan je uit de studenten wereld melden dat condooms verre van hip zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon een condoom om doen he...
soms lijkt het wel of je niet van het bestaan ervan afweet.
Maar wel veiligquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan je uit de studenten wereld melden dat condooms verre van hip zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |