Veel succes mee met dat vragen van iedereen. Maar liefst 10 000 gasten naar schatting.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef zovty het volgende:
Wat is er toch? Hebben jullie geen fijn lang weekend gehad? Zat iedereen vanmorgen weer te vragen wat je hebt gedaan en het enige wat je kon zeggen was: Oh, niks, beetje zitten internetten, binnen.
Klacht: kutsfeer vandaag.
Zo is het! Alles is jouw schuld, laagvoorhoofdige!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef zovty het volgende:
Iedereen loopt maar te bashen, alles is de schuld van TS.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Registratie datum: zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43
Hou je bek gewoon kutn00b.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:23 schreef zovty het volgende:
[bekijk het van de positieve kant, je hebt nu 1000,- bespaard! Kun je weer lekker verder met je armzalige tokkieleven! Alles aan je ademt gewoon KAMPER uit gatverdamme ..].
Aldus de TS zelf in genoemde topics...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef zovty het volgende:
Ik las steeds Knokken op m'n werk en verwachte een episch verhaal van michielosproporties.
Maar nee, weer een fokking nerd die huilliehuillie zit te doen tegen z'n nerdvriendjes.
Uiteraard, maar vandaag is de sfeer toch anders dan anders...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de KLBertjes allemaal weer niet geneukt hebben
Ik heb toch ook een goed humeur joh. heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
Zal een vluchtige poging doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Cool, je weet het ook gewoon nog.
Linkje?
Heb jij ook weer niet geneukt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een goed humeur joh. heeft er niets mee te maken.
Haha, jij wel dan? Zelfs jouw sekspop had vannacht hoofdpijn!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
komt omdat we alllemaal naar buiten willen en spelen enzo maar dat kan niet door werk/school etcquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vandaag is de sfeer toch anders dan anders...
Sigwaardigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als KLBers zouden neuken zou KLB niet bestaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |