abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81866927
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De links-rechts-as loopt dan van linksboven naar rechtsonder.
Als ik die as teken, dan zitten partijen als de SP, de PvdA en de PVV onder die lijn, die zijn dus rechts? En de VVD is in dat geval dus links?

dinsdag 25 mei 2010 @ 13:09:24 #52
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81866963
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Absoluut niet.
En als Marijnissen durfde toegeven dat Janmaat zo erg niet was en andere politici zelfs het woord 'visionair' durfden te gebruiken, dan moet Wilders wel een verlosser zijn!

Janmaat voorspelde de problemen met allochtonen en hij heeft bijna 100% gelijk gekregen. Zou Wilders gelijk krijgen qua Islam ...... ?
dat doet er niet toe. Een bepaalde bevolkingsgroep aanpakken is simpelweg een extreem-rechts trekje.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:31:46 #53
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_81867730
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zozo bijna 100% gelijk zelfs.. Volgens mij valt dat nogal tegen. Ook al omdat er eigenlijk maar heel weinig serieuze problemen zijn. Er gaan natuurlijk dingen mis en die moeten goed aangepakt worden maar het is grotendeels toch echt gerommel in de marge en als we kijken naar andere landen dan doen we het hier gewoon heel erg goed.
We doen het in Nederland absoluut niet goed. Vooral tweede en derde generatie Marokkanen en eerste en tweede generatie Somaliërs gaan veel te veel de fout in. Tel daarbij op dat een significant deel van de bevolking gewoon helemaal geen multicultuur wil, mede door het doorrammen ervan door de politiek. Velen hebben het gevoel dat ze allochtonen moeten accepteren en dat allochtonen zo maar, zonder enige aanpassingseisen, hun cultuur mogen behouden, zelf promoten. Dat werkt niet in ons landje. Te veel culturen op zo'n klein stukje zorgt voor frictie. Dat wist Janmaat ons al in de jaren '80 te melden en toen werd hij verketterd als xenofoob en racist. Woorden die we nu nog steeds naar ons hoofd krijgen geslingerd, terwijl hij met de dag meer gelijk krijgt.
Het behoeft geen extra uitleg dat er genoeg autochtone idioten, vandalen, seksisten en criminelen zijn, maar ik vind het niet meer dan normaal dat we van import eisen dat ze op hun tenen lopen om in onze maatschappij te mogen leven, wonen en meeprofiteren van de verzorgingsstaat. En dat wordt door sommigen al als racisme gezien. Ik begrijp dat niet. Als ik in Canada (oid) zou gaan wonen vind ik ook dat ik moreel verplicht ben heel snel 100% Canadees te worden. Anders moet ik niet gaan. Ik verwacht dat dus ook van import-Nederlanders. Niks integratie met behoud van eigen cultuur, dat zorgt alleen maar voor ellende. We moeten naar assimilatie streven, dus op naar een monocultuur. Alleen dan is er sprake van 'samen' in onze samenleving.
quote:
En dan zie ik de meerwaarde van het actief gaan discrimineren van Moslims nog niet zo in . De laatste keer dat een dergelijk experiment in de westerse wereld werd uitgevoerd was ook geen groot succes .
Even advocaat van de duivel spelen, want ik ben geen voorstander van een 2e holocaust:
Wat is geen succes? Miljoenen doden en de Joodse invloed in Europa is merkbaar afgenomen!
Ik denk dat er genoeg anti-Semieten bestaan die 12 jaar nazi-Duitsland als een succes zullen zien.
Nogmaals, ik ben geen voorstander van actieve massavernietiging van menselijk leven, maar een kleinere invloed van de Islam in de Westerse wereld is me meer dan welkom. Ik vind de cultuur die veel moslims aanhangen, en die ze zelf als 'islamitisch' classificeren, absoluut onverenigbaar met onze Westerse culturen, omgangsvormen en waarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElectricEye op 25-05-2010 13:41:42 ]
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:33:26 #54
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81867792
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:52 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

ik wil
jij wilt
hij wil <- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
zij wil
het wil - (dus het domme volk wil, zonder -t)
zij willen
jullie willen
u wil

Basisschool-niveau Nederlands, dat ik dit moet uitleggen zeg ......
Ah zo, excuses, het is voor mij nog vroeg, dan denk ik in standaardregels
pi_81867811
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Athlon_2o0o op 25-05-2010 13:34:34 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:37:14 #56
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81867926
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Als ik in Canada (oid) zou gaan wonen vind ik ook dat ik moreel verplicht ben heel snel 100% Canadees te worden.
Sterker nog, je werken daar met een aantal punten, hoe meer punten hoe groter de kans in dat je naar binnen mag. Zonder opleiding kom je er gewoon niet in, kun je geen frans of engels? Vergeet het maar. Heb je een universtaire opleiding en eigen geld? Welkom
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:38:16 #57
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_81867958
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:09 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

dat doet er niet toe. Een bepaalde bevolkingsgroep aanpakken is simpelweg een extreem-rechts trekje.
Onzin. Een totalitair trekje misschien, maar niet voorbehouden aan rechts.
Denk maar aan de Joden-politiek van Stalin of de minderheden-politiek van Mao (alle macht voor de Han-Chinezen, andere bevolkingsgroepen tellen minder tot helemaal niet mee).
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_81868028
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:08 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als ik die as teken, dan zitten partijen als de SP, de PvdA en de PVV onder die lijn, die zijn dus rechts? En de VVD is in dat geval dus links?

[ afbeelding ]
Ik bedoel eigenlijk zo:

En dan moet de partijen allemaal naast elkaar op 1 lijn zetten (dus boven en onder geldt niet). Dan zou je zien welke partijen links en rechts zijn.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:42:37 #59
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_81868100
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk zo:

[ afbeelding ]
En dan klopt-ie wel!
Goed gezien.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_81868345
D66 linkser dan CU misschien klopt het toch niet helemaal
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:54:47 #61
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_81868556
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:48 schreef Morthill het volgende:
D66 linkser dan CU misschien klopt het toch niet helemaal
Ik denk dat dat wel klopt hoor. Veel christelijke standpunten van CU trekken de partij best weer richting midden.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_81868634
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:54 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel klopt hoor. Veel christelijke standpunten van CU trekken de partij best weer richting midden.
Ja, maar D66 is ook zeker niet links. Huren die omhoog gaan, stufie die afgeschaft wordt, meer marktwerking in de zorg. D66 hoort toch echt niet in dat gebied links van de lijn.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81870696
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk zo:

[ afbeelding ]

En dan moet de partijen allemaal naast elkaar op 1 lijn zetten (dus boven en onder geldt niet). Dan zou je zien welke partijen links en rechts zijn.
Op die fiets, maar dan zou het CDA dus de meest rechtse partij van Nederland zijn (al verschilt het zo goed als niks met de SGP en de VVD), wat volgensmij ook niet echt klopt. De PVV is in dat plaatje ook ongeveer even ver van het centrum verwijderd als D66. D66 zou ik niet echt links willen noemen dus dan is de PVV ook niet echt rechts. De PVV leunt soms naar rechts als ze kunnen scoren en andere keren leunen ze weer naar links. Het is iig geen typisch voorbeeld van een rechtse partij, voor zover de termen links en rechts al enige waarde hebben.
pi_81875721
Tja.. Krouwel is helaas al een half jaartje ofzo de weg kwijt. Hij vond het ook een goed idee als de PvdA in Almere een college zou vormen met de PVV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')