quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef du_ke het volgende:[..]
Zozo bijna 100% gelijk zelfs.. Volgens mij valt dat nogal tegen. Ook al omdat er eigenlijk maar heel weinig serieuze problemen zijn. Er gaan natuurlijk dingen mis en die moeten goed aangepakt worden maar het is grotendeels toch echt gerommel in de marge en als we kijken naar andere landen dan doen we het hier gewoon heel erg goed.
We doen het in Nederland absoluut niet goed. Vooral tweede en derde generatie Marokkanen en eerste en tweede generatie Somaliërs gaan veel te veel de fout in. Tel daarbij op dat een significant deel van de bevolking gewoon helemaal geen multicultuur wil, mede door het doorrammen ervan door de politiek. Velen hebben het gevoel dat ze allochtonen
moeten accepteren en dat allochtonen zo maar, zonder enige aanpassingseisen, hun cultuur mogen behouden, zelf promoten. Dat werkt niet in ons landje. Te veel culturen op zo'n klein stukje zorgt voor frictie. Dat wist Janmaat ons al in de jaren '80 te melden en toen werd hij verketterd als xenofoob en racist. Woorden die we nu nog steeds naar ons hoofd krijgen geslingerd, terwijl hij met de dag meer gelijk krijgt.
Het behoeft geen extra uitleg dat er genoeg autochtone idioten, vandalen, seksisten en criminelen zijn, maar ik vind het niet meer dan normaal dat we van import eisen dat ze op hun tenen lopen om in onze maatschappij te mogen leven, wonen en meeprofiteren van de verzorgingsstaat. En dat wordt door sommigen al als racisme gezien. Ik begrijp dat niet. Als ik in Canada (oid) zou gaan wonen vind ik ook dat ik moreel verplicht ben heel snel 100% Canadees te worden. Anders moet ik niet gaan. Ik verwacht dat dus ook van import-Nederlanders. Niks integratie met behoud van eigen cultuur, dat zorgt alleen maar voor ellende. We moeten naar assimilatie streven, dus op naar een monocultuur. Alleen dan is er sprake van 'samen' in onze
samenleving.
quote:
En dan zie ik de meerwaarde van het actief gaan discrimineren van Moslims nog niet zo in

. De laatste keer dat een dergelijk experiment in de westerse wereld werd uitgevoerd was ook geen groot succes

.
Even advocaat van de duivel spelen, want ik ben geen voorstander van een 2e holocaust:
Wat is geen succes? Miljoenen doden en de Joodse invloed in Europa is merkbaar afgenomen!
Ik denk dat er genoeg anti-Semieten bestaan die 12 jaar nazi-Duitsland als een succes zullen zien.
Nogmaals, ik ben geen voorstander van actieve massavernietiging van menselijk leven, maar een kleinere invloed van de Islam in de Westerse wereld is me meer dan welkom. Ik vind de cultuur die veel moslims aanhangen, en die ze zelf als 'islamitisch' classificeren, absoluut onverenigbaar met onze Westerse culturen, omgangsvormen en waarden.
[ Bericht 0% gewijzigd door ElectricEye op 25-05-2010 13:41:42 ]