quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb heel Jade gemist![]()
Zat in de uitzending van 5 uur?
Die ga ik zo namelijk lekker kijken.
Door soapbevallingen zou een aanstaande moeder nog bang kunnen wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:06 schreef sherezade het volgende:
die bevalling van Meg![]()
wat slecht inelkaar geflanst
Ik was er achteraan gerend jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:23 schreef sherezade het volgende:
vooral dat Meg zo relaxt was....en ja Dusty knip jij de navelstreng maar door want er zijn geen andere kandidaten![]()
![]()
![]()
en oh waarom nemen ze mijnn kind mee, och ze gaan haar slechts maar onderzoeken...nouja dan zie ik haar later wel
![]()
![]()
![]()
menig ander moeder was in paniek geraakt
Nou inderdaad.. maar die Craig joh, wat een hooooofd!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dit is echt één van de slechtse afleveringen die ik heb gezien
Leuk smoeltje ja, jammer dat ze standaard boos keek. Of verbaast, of ze begreep het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Rebbedebje het volgende:
Die andere was irritant, maar nog wel leuk om naar te kijken.
Ik dacht precies hetzelfde!quote:
Niet lang meer volgens mij ...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!
Lijkt wel een slechte pruik.
Waarom moet ik Casey al bijna een hele week missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door static op 21-06-2010 12:06:29 ]know'm sayin?
word? word.
de vorige Jade was ook al duidelijk een halfje, toen is ook al gezegd dat Rose met een zwarte man had gesekst.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die nieuwe maddy is wel lekker maar die ander had zo iets leuks![]()
En jade is opeens afro amerikaans ? goh zou die Derek nou familie van haar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
de vorige Jade was ook al duidelijk een halfje, toen is ook al gezegd dat Rose met een zwarte man had gesekst.Flikker toch eens op met die spoilers!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is een spoilertopic voorIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die spoilers!!
Daar is een spoilertopic voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor mij wel. En ik geloof dat ik het al eerder heb gevraagd en er is zelfs al een post van haar door een mod geedit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
srslyquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij wel. En ik geloof dat ik het al eerder heb gevraagd en er is zelfs al een post van haar door een mod geedit.
Ja en bij die zeik ik ook als ze spoileren. Alleen deed ik het tot nu toe via een TR. En wat betreft deze spoiler heb ik in het FB topic uitgelegd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
srslymisschien heb jij wat afleveringen gemist dat dit als verrassing voor je komt? verder is alors niet echt van het spoileren, dat zijn 2 anderen en verder ga ik niet bitchen om een soap
Waarom zou ik achterlopen? Damn zeg pleur spoilers hoe klein ook lekker in het spoilertopic. Zo moeilijk is het toch nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Moja het volgende:
Huppelmuts, dat jij achterloopt met afleveringen kunnen mensen ook niet ruiken he.
HET WAS NOU NIET BEPAALD EEN SPOILER!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik achterlopen? Damn zeg pleur spoilers hoe klein ook lekker in het spoilertopic. Zo moeilijk is het toch niet
Graig en Jennifer zijn de biologische ouders van Johnny.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kan iemand me even uit de doeken doen hoe t ook alweer zat met Johnny..
Hij was t zoontje van Jennifer en ??
Was hij verwisseld met een andere baby die dood is en wie is de echte vader dan??
Craig of Dusty? En wat moet Dusty met Johnny als het niet zijn echte zoon is, aangezien ze bloedverwanten zoeken van Craig????
En wat is de familieband ook al weer tussen Lucy en Craig en Katie. Is Lucy de dochter van Craig en t nichtje van Katie??
Vragen vragen vragen..
je vergeet de baby- wissel en de betrokkenheid van Paultjuhhh. Will en Gwen die terug gaan komen voor heel evenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Graig en Jennifer zijn de biologische ouders van Johnny.
Toen Jennifer en Dusty gingen trouwen wilde Jennifer dat Dusty Johnny zou adopteren,
want ze wilde haar zoon zo ver mogelijk van Graig houden.
Dus Dusty is de wettelijke vader van Johnny, maar ze zijn geen bloedverwanten.
Katie is de zus van Graig, dus de tante van Johnny.
Leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Will en Gwen die terug gaan komen voor heel evenOh shit, was dit één van die spoilers?
dat is waarom craig nu op zoek is naar Luusjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar met de baby wissel is dus de baby van Craig in leven gebleven, daar kwam hij later achter, toch?
Had wel even zitten twijfelen om dat er bij te zetten, maar had ik eigenlijk geen zin in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je vergeet de baby- wissel en de betrokkenheid van Paultjuhhh. Will en Gwen die terug gaan komen voor heel evenOh shit, was dit één van die spoilers?
ik was ook lichtelijk in de war gister, vandaar dat ik ff alle lijnen ging checken, maar Dusty??quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef Burdie het volgende:
Hoe wil Lucy nou een beenmergtransplantatie doen bij een kind dat niet in het ziekenhuis mag/kan liggen, met een donor die niet mag weten dat hij/zij een donor is?.
En waarom wordt Dusty getest? Die heeft geen bloedband met Johnny..
Het is niet uitzonderlijk hoor dat als er binnen de familie geen passende donor wordt gevonden, dat er aan anderen gevraagd wordt zich voor de zekerheid ook te laten testen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik was ook lichtelijk in de war gister, vandaar dat ik ff alle lijnen ging checken, maar Dusty??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |