Dit klinkt als een burenruzie in een tokkie wijk.quote:North Korea threatens to fire at the loudspeakers if they broadcast.
Hetzelfde hier, maar dan met Soviet posters.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tof, ik heb er ook een paar maar ik moet ze nog steeds een keer mooi inlijsten ophangen
Was een grapje. Slimmie.quote:
Als je het zo bekijkt wel ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit klinkt als een burenruzie in een tokkie wijk.
"Als je die @#$%@!!! muziek niet zachter zet dan kom ik je stereotoren verbouwen!"
Ik raad je dan 'North Korean Posters: The David Heather Collection' aan, is geloof ik geschreven door een Nederlander. Erg mooi boek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:44 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Was een grapje. Slimmie.
Niettemin heb ik wel een zwak voor schreeuwerige propagandaposters. Absoluut een vorm van kunst.
Noord-Korea wint het WK ook. Althans, zo zal de Noord-Koreaanse staatstelevisie berichten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Met oorlog dreigen is Noord-Korea's antwoord op alles. Straks dreigen ze nog ten strijde te trekken als ze het WK niet winnen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit klinkt als een burenruzie in een tokkie wijk.
"Als je die @#$%@!!! muziek niet zachter zet dan kom ik je stereotoren verbouwen!"
Het blijven linksen natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ooit een docu gezien over de grenspost tussen Noord en Zuid. Wat een kinderachtig gedoe daar zeg. Schijnt dat Zuid-Korea de telefoon van de Noord-Koreanen diverse malen per dag belt om de bewakers over te halen om over te lopen. De Noord-Koreanen nemen echter nooit op, dus die telefoon gaat maar en gaat maar.
Wel leuk om te zien trouwens.
D'r loopt ook een lijn door het midden van het grensgebouwtje daar. Aan de ene kant van de lijn staat een Noord-Koreanse bewaker in strak uniform en aan de andere kant een Zuid-Koreaan. Die lui hebben nog nooit een woord met elkaar gewisseld.quote:
Ik las ooit ergens een verhaal van een soort bruggetje met aan de ene kant Noord-Koreanen en aan de andere kant Zuid-Koreanen, de Noordelijken schijnen toen geprobeerd te hebben de Zuid-Koreaanse soldaten te ontvoeren door ze de brug over te sleurenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ooit een docu gezien over de grenspost tussen Noord en Zuid. Wat een kinderachtig gedoe daar zeg. Schijnt dat Zuid-Korea de telefoon van de Noord-Koreanen diverse malen per dag belt om de bewakers over te halen om over te lopen. De Noord-Koreanen nemen echter nooit op, dus die telefoon gaat maar en gaat maar.
Wel leuk om te zien trouwens.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r loopt ook een lijn door het midden van het grensgebouwtje daar. Aan de ene kant van de lijn staat een Noord-Koreanse bewaker in strak uniform en aan de andere kant een Zuid-Koreaan. Die lui hebben nog nooit een woord met elkaar gewisseld.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
D'r loopt ook een lijn door het midden van het grensgebouwtje daar. Aan de ene kant van de lijn staat een Noord-Koreanse bewaker in strak uniform en aan de andere kant een Zuid-Koreaan. Die lui hebben nog nooit een woord met elkaar gewisseld.
Ja dat, maar ze hebben ook een binnenlocatie waar dus ook aan beide zijden een telefoon staat. Het zal je baan maar zijn zegquote:
Was dat trouwens die National Geographic docu? Over die cameraploeg die undergover met een oogarts meereist...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het schijnt een hele eer te zijn om daar te mogen staan, dan ben je een soort elitequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dat, maar ze hebben ook een binnenlocatie waar dus ook aan beide zijden een telefoon staat. Het zal je baan maar zijn zeg![]()
![]()
Hmm.. ik kan het me voor de rest niet zo goed herinneren helaas. Toch denk ik dat het wel zou kunnen kloppen, want zoveel docu's zijn er niet over geloof ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Was dat trouwens die National Geographic docu? Over die cameraploeg die undergover met een oogarts meereist...
Ja, voor die idioten vast jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het schijnt een hele eer te zijn om daar te mogen staan, dan ben je een soort elite![]()
.
Hier zal ie vast tussen staan.quote:This is a list of documentary films about North Korea. Some included works may be alternatively classified as television documentaries or television series episodes.
* Discovery Times: Children of the Secret State (2000)
* Welcome to North Korea (2001)
* The Game of Their Lives (2002)
* Frontline/World: Suspicious Minds (2003)
* Secret Nation (2003)
* Nuclear Nightmare: Understanding North Korea (2003)
* A State of Mind (2004)
* North Korea: A Day in the Life (2004)
* Access to Evil (2004)
* Return To The Border (2005)
* CNN Presents: Undercover in the Secret State (2005)
* Seoul Train (2006)
* 60 Minutes: The Hermit Kingdom (2006)
* Crossing the Line (2006)
* ABC news A rare look inside North Korea (2006)
* A State of Mind (2007)
* National Geographic: Inside North Korea (2007)
* Undercover in North Korea (2007)
* An American in North Korea (2007)
* North Korea: Hell on earth
* National Geographic: Don’t Tell My Mother I’m In… (Episode on North Korea)
* North Korea a legacy of tension (2007)
* The Vice Guide to North Korea (2008)
* Kimjongilia (2008)
* Themepark 1984 (2009) [1]
* Kim Jong Il's Comedy Club (2009)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |