ik had juist dit jaar veel aan hun lyrics, lang na mijn pubertijd - toen was ik fan geworden, hoop dus dat ze door gaan. Vorig jaar wel 3x gezien, maar t blijft een geweldige band en Slipknots' eerste is een classic.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:54 schreef vaika83 het volgende:
R.I.P. Paul. Dit is echt klote![]()
Luisterde de afgelopen jaren niet meer zo heel vaak naar Slipknot maar draag de band nog altijd een warm hart toe. Hun muziek heeft mij in mijn pubertijd door een aantal moelijke jaren gesleept.
Dat is Paul Gray zijn broerquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:39 schreef AgeEll het volgende:
gasten zijn er echt kapot van zeg, weet alleen niet wie er links van corey zit (voor ons links dus), tussen corey en joey in.
benieuwd hoe corey t volgende week doet op RaR.
De mensen in die scene beginnen nu dan ook op leeftijd te komen. Combineer dat met een leven vol drank, weinig slaap en drugs en je hebt er een paar tussen die het niet halen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
dit is goed k*t.
de laatste tijd overlijden ze te vaak in de metal/heavy genre idd...
het hoeft niet per se drank of drugs te zijn. ronny james dio is niet aan drugs/drank overleden. zo kan ik er nog een paar opnoemenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
De mensen in die scene beginnen nu dan ook op leeftijd te komen. Combineer dat met een leven vol drank, weinig slaap en drugs en je hebt er een paar tussen die het niet halen.
Daarom zeg ik ook dat sommige mensen in de scene op leeftijd beginnen te komen. Het zijn vaak de jonge mensen die overlijden aan drugsgerelateerde problemen, danwel een hartaanval.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het hoeft niet per se drank of drugs te zijn. ronny james dio is niet aan drugs/drank overleden. zo kan ik er nog een paar opnoemen
of het is een kogel zoals kurt cobain.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:37 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat sommige mensen in de scene op leeftijd beginnen te komen. Het zijn vaak de jonge mensen die overlijden aan drugsgerelateerde problemen, danwel een hartaanval.
inderdaad kut.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:47 schreef Braddie het volgende:
Ken eigenlijk alleen before i forget, en dat stuk van de Crazy Test![]()
Maar toch is het knap kut, vrienden van me zijn fan van Slipknot en verheugden zich op een tour........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |