Heb ze gekocht maar na ze twee keer een paar uurtjes te hebben gedragen ben ik erachter gekomen dat het toch niet mijn schoenen zijn. Ze staan nu al 3 maanden werkloos in de kast en dat vind ik ook zonde.
Ze zijn dus twee keer gedragen (niet achter elkaar) en daardoor in supergoede conditie. Ze komen bij Van Arendonk in 's-Hertogenbosch vandaan. Ik heb er 469 euro voor betaald (even uit mijn hoofd, bonnetje heb ik weggegooid). Vorige week toen ik in Den Bosch was lag er nog eenzelfde paar en de prijs was nog gelijk.
Altijd in cederhouten schoenspanners gezeten (tegen kleine meerprijs leverbaar). Heb ze niet gepoetst aangezien ik ze twee keer aan heb gehad. Klein vouwtjes in de linkerschoen maar die komen er altijd in.
Zool ziet er nog goed uit, geen beschadigingen aan de randen. Alleen wat slijtage (wat je altijd hebt na 1 keer dragen)
Mijn prijs is 220 euro en dat is incl. verzendkosten (aangetekend). Wil je de spanners erbij dan komt het totaal op 240 euro. Spanners zijn naamloos maar wel van cederhout. Heb ze vorig jaar gekocht bij Macy's in Seattle.
Paar snelle foto's met de iPhone. Nogmaals in real life zijn ze niet van nieuw te onderscheiden.
Stuur me een PM of mail me op tomkoerts@gmail.com
![]()
![]()
![]()