goed tussen de billen schrobben Coosquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij was onbevlekt ontvangen??![]()
Wel in die Kardinaal zijn straatje.![]()
*effe douchen
Dat lag niet aan je piemel maar aan je ogen. Je gooit namelijk nu nog chinees eten over de vloerquote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn piemel laten inkorten nadat ik van alles omstootte 's ochtends
Ik gooide de chinees over de vloer, niet zijn eten!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat lag niet aan je piemel maar aan je ogen. Je gooit namelijk nu nog chinees eten over de vloer
Dat was ikkequote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat lag niet aan je piemel maar aan je ogen. Je gooit namelijk nu nog chinees eten over de vloer
Maar goed dat jij dat doet! Dan hoef ik het niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, ik ben moe. Moet ik morgen nog werken ook
Mutsquote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, ik ben moe. Moet ik morgen nog werken ook
ik ging effe googelen op schaamluisquote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:Dikke vette TVP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat maakt mijn opmerking opeens een stuk minder leuk
Ik gebruik de hulplijn voor deze vraag:quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging effe googelen op schaamluis
Herpes![]()
[ afbeelding ]
dan rot ie er dus gewoon af zo te zien of niet?
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Ga je slapen.?
Good night en do'nt let the bedbugs bite![]()
![]()
Hij kan je niet verder helpenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik gebruik de hulplijn voor deze vraag:
Ik wil graag Teun bellen! Die is ervaringsdeskundige
O ja, ik vergeet dat je even moest wachten voordat je merkt of je herpes hebtquote:
Ik denk dat jullie bijna allemaal met meer verschillende mensen seks hebben gehad dan zijquote:Op maandag 24 mei 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet dat je even moest wachten voordat je merkt of je herpes hebt
Ik ga nog niet slapen duffe 020 doosquote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe nou maar voorzichtig lullo
welterusten...
Ik zou het niet weten. Ik doe niet aan seks! Celibaat!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie bijna allemaal met meer verschillende mensen seks hebben gehad dan zij
Komt bij haar wat samen en daardoor lijkt het nogal bizar, maar 't valt wel mee voor zover ik het kan beoordelen. Vier mannen en een paar vrouwen is keurig voor iemand van die leeftijd.
Dat is per week of per maand?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vier mannen en een paar vrouwen is keurig voor iemand van die leeftijd.
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik doe niet aan seks! Celibaat!
Of teveel van je penis afgehaaldquote:Op maandag 24 mei 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik doe niet aan seks! Celibaat!
Maar staat je prima!quote:
Condoom over mijn hoofd gedaan. Die dingen gaan gewoon stukquote:
Sex met een vrouw is ook gewoon sex hoor....dus dan heeft ze gewoon net als de rest een normaal gemiddeldequote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie bijna allemaal met meer verschillende mensen seks hebben gehad dan zij
Komt bij haar wat samen en daardoor lijkt het nogal bizar, maar 't valt wel mee voor zover ik het kan beoordelen. Vier mannen en een paar vrouwen is keurig voor iemand van die leeftijd.
Ik heb het topic niet aangemaaktquote:
Ik zag heul niet wat het wasquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Condoom over mijn hoofd gedaan. Die dingen gaan gewoon stuk
Ik vind het echt weinigquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sex met een vrouw is ook gewoon sex hoor....dus dan heeft ze gewoon net als de rest een normaal gemiddelde
ik heb het zelfs nog nooit met een condoom gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt door het zuurquote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoals wij in de kerk zeggen aan alles onder de zeven blijft niets kleven!quote:
Drie tegelijkertijd is misschien meer het punt? En dan twee die van niets weten en een van wie de vrouw het niet weet.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het zelfs nog nooit met een condoom gedaan![]()
1x zet er zo'n ding bij de Viva (die las ik toen nog) met chocoladesmaakje als reclame ofzo
dus die wilde ik proberen
nah... die Griek ook niet al te moeilijkvond het wel goed
maaar ik kreeg dat kloteding niet om
er was al een half uur voorbij tdat ik de verpakking open had
toen zijn we maar gaan slapen
quote:
Whahaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
1x zet er zo'n ding bij de Viva (die las ik toen nog) met chocoladesmaakje als reclame ofzo
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nouhouquote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]De avonturen en uitspattingen van Fann
![]()
Kweet niet wat dit voor smaak was maar gadver..quote:
Ik denk dat iedereen alles weet hoor, ik weet het toch ook?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Drie tegelijkertijd is misschien meer het punt? En dan twee die van niets weten en een van wie de vrouw het niet weet.
Die Colombiaan en de vrouw van die ander weten het toch niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen alles weet hoor, ik weet het toch ook?
Je kan je afspraken synchroniseren met google-agenda?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Colombiaan en de vrouw van die ander weten het toch niet?
Nou ja, gaat me verder niet aan hoor, maar het gaat in dit geval niet om het totaal maar om de synchroniciteit.
Heh.. moet ik weer googelen.. Nou laat maarquote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, gaat me verder niet aan hoor, maar het gaat in dit geval niet om het totaal maar om de synchroniciteit.
Ze heeft toch wat met een Griek? Waarschijnlijk kijkt ze glazig naar de vloer!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wat anders hè, dan een beetje suffig op je rug liggen en naar het plafond staren
Ze doet het met drie mensen gelijktijdig .quote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heh.. moet ik weer googelen.. Nou laat maar
een woord dat je niet zo vaak hoort ....... synchroniciteitquote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik al.. Ze doen maarquote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doet het met drie mensen gelijktijdig .
Ik vind 'r een mooi en lief mensenkind, 't kan mij niks schelen wat ze doet, gedaan heeft en nog gaat doen. Zij leeft haar leven op haar manier en ik sta/lig/zit met plezier naar haar te luisteren en naar haar te kijken.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze heeft toch wat met een Griek? Waarschijnlijk kijkt ze glazig naar de vloer!
Vrouwen kunnen veel tegelijkertijd, toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw katjes synchroon gaan gordijnhangenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
een woord dat je niet zo vaak hoort ....... synchroniciteit
MULTITASKENquote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen veel tegelijkertijd, toch?
Slouvakus anus noemen ze dat toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
weer dat ''grapje''
HOU NOU EENS OHOP !!!!
Ik las vorige week ergens dat dat een mythe is. Ze zijn alleen wat sneller met switchen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen veel tegelijkertijd, toch?
Misschien moet je hier gewoon een keer verkondigen dat je elke avond in je kont geneukt wordt, ben je voor altijd van die flauwe Griek-grapjes afquote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
weer dat ''grapje''
HOU NOU EENS OHOP !!!!
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Slouvakus anus noemen ze dat toch?
Kijk, en dat is wat zij ook doet hè. Gelijktijdigheid is geen sprake vanquote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las vorige week ergens dat dat een mythe is. Ze zijn alleen wat sneller met switchen.
Dat doen die van mij nietquote:Op maandag 24 mei 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw katjes synchroon gaan gordijnhangen
Dat zegt hondjes toch elke avond?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je hier gewoon een keer verkondigen dat je elke avond in je kont geneukt wordt, ben je voor altijd van die flauwe Griek-grapjes af
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je hier gewoon een keer verkondigen dat je elke avond in je kont geneukt wordt, ben je voor altijd van die flauwe Griek-grapjes af
Zo erg is dat toch ook niet? Als je er de reet voor hebt, het ook nog fijn vindt, laat gaan die zooiquote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las vorige week ergens dat dat een mythe is. Ze zijn alleen wat sneller met switchen.
Soa's datquote:Op maandag 24 mei 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Soms heb ik hier zomaar het gevoel dat de helft langs elkaar heen praat
Eerst voor het ESF, daarna het WKquote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef FANN het volgende:
Waar zijn die vlaggetjes voor D.?
Mijn poepert vindt dat niet zo fijn heur! Maar als jij graag een schwansch in je schans hebt!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch ook niet? Als je er de reet voor hebt, het ook nog fijn vindt, laat gaan die zooi
Hou op! Het heeft maanden geduurd voordat ik een plantenbak voor op de vensterbank in de keuken had gevonden die poes niet om kon krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha!
En planten uit de vensterbank gooien
Nou en, zo erg is dat toch niet, als je dat nu toch lekker en leuk vindt, laat gaanquote:Op maandag 24 mei 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Je verbeeldt het je nietquote:Op maandag 24 mei 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
Ja, dat zeg ik tochquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
D. waarom heb je die vlaggetjes in je klauwen ?![]()
wil ik weten...
Moet ze toch zelf weten Disana. Het is een volwassen vrouw.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar nou zijn ze met twee hè. Samen sterk. Synchroonkloten.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hou op! Het heeft maanden geduurd voordat ik een plantenbak voor op de vensterbank in de keuken had gevonden die poes niet om kon krijgen
Het gaat ook niet om de actie op zich maar om de Griekse grapjesquote:Op maandag 24 mei 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch ook niet? Als je er de reet voor hebt, het ook nog fijn vindt, laat gaan die zooi
Alsof ik een kenner benquote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn poepert vindt dat niet zo fijn heur! Maar als jij graag een schwansch in je schans hebt!
Oh zolang ik er niet overheen moet is het geen probleemquote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf weten Disana. Het is een volwassen vrouw.
En jeuk is erger dan pijn.
Je kan ook jeuk hebben en pijn hebben bij het plassen! Brand in de brandslangquote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf weten Disana. Het is een volwassen vrouw.
En jeuk is erger dan pijn.
Nou kom op Disana wat heb jij voor kut problemen gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar nou zijn ze met twee hè. Samen sterk. Synchroonkloten.
Klinkt als een nieuwe Ter Land Ter Zee En In De Luchtquote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn poepert vindt dat niet zo fijn heur! Maar als jij graag een schwansch in je schans hebt!
Ja duh, ik heb Fann nog gewaarschuwd toen ze het met die Griek aanlegde. Dat is nu eenmaal de consequentie en inherent aan haar keuzes. Fann moet niet zeuren maar lief doenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de actie op zich maar om de Griekse grapjes
Heb je mij gesproken toen ik 16 jaar was ?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, ik heb Fann nog gewaarschuwd toen ze het met die Griek aanlegde. Dat is nu eenmaal de consequentie en inherent aan haar keuzes. Fann moet niet zeuren maar lief doen
Eigenlijk nooit wat. Oh ja, wel eens jeuk toen ik een lading onderbroeken niet goed van zeep had ontdaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op Disana wat heb jij voor kut problemen gehad
Iemand heeft me ooit wijs gemaakt dat ze minder slopen als ze met zijn 2-en zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar nou zijn ze met twee hè. Samen sterk. Synchroonkloten.
Hahahaaaaa. Waarom dacht je dat dit kamertje zo leeg is? Precies!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand heeft me ooit wijs gemaakt dat ze minder slopen als ze met zijn 2-en zijn![]()
Voorlopig is er een mooi kamertje voor ze in gericht, waar ze lekker kunnen ravotten als wij niet thuis zijn
Zei Teun zeker? En toen nam ie de buurman mee?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand heeft me ooit wijs gemaakt dat ze minder slopen als ze met zijn 2-en zijn![]()
ik zat te denken maar jullie hebben het nu dus over echte poesjesquote:Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig is er een mooi kamertje voor ze in gericht, waar ze lekker kunnen ravotten als wij niet thuis zijn
zoiets zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zei Teun zeker? En toen nam ie de buurman mee?
Ja maar dat helpt niet tegen pijnquote:Op maandag 24 mei 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt die Kardinaal toch?
die ken je toch wel warm houden![]()
of niet dan?
't gaat mij ook allemaal te snel Fannquote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te denken maar jullie hebben het nu dus over echte poesjes![]()
ik raak een beetje confuus enzo
Ik hoorde vandaag, bij wat nader informeren, dat ze die ene nog wel ontmoet maar er niets meer mee doet. Blijven er over een vrouw en ik. Nah, op een bepaalde manier past mij dat welquote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zolang ik er niet overheen moet is het geen probleem
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaaaaa. Waarom dacht je dat dit kamertje zo leeg is? Precies!
http://www.streamitout.com/stream/
Da's al beter. Blijft staan dat die Colombiaan het niet weet. Pas maar opquote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag, bij wat nader informeren, dat ze die ene nog wel ontmoet maar er niets meer mee doet. Blijven er over een vrouw en ik. Nah, op een bepaalde manier past mij dat wel
Met die naam? Te free-basen in de kelderbox?quote:
Pien en Bianca hadden het vanavond op Ned3 over middelbare flapvagina'squote:Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kitten-stream
![]()
Ze hebben het daar over een verbrande venusheuvel
Jij ziet je al liggen met die twee dellen?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag, bij wat nader informeren, dat ze die ene nog wel ontmoet maar er niets meer mee doet. Blijven er over een vrouw en ik. Nah, op een bepaalde manier past mij dat wel
Ziet er inderdaad een beetje vreemd uit als je niet weet dat het over echte katjes gaatquote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat te denken maar jullie hebben het nu dus over echte poesjes![]()
ik raak een beetje confuus enzo
heb ze een columbiaanquote:Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's al beter. Blijft staan dat die Colombiaan het niet weet. Pas maar op
Het was een Columbiaanse vrouw, niet dat het het feit anders maakt, maar hij (haar partner) is Nederlander.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's al beter. Blijft staan dat die Colombiaan het niet weet. Pas maar op
Zo'n peruaanse? Met van die flapjes tot over de oren?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Pien en Bianca hadden het vanavond op Ned3 over middelbare flapvagina's
Met zijn sloophamerquote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zei Teun zeker? En toen nam ie de buurman mee?
Ik zie mij er wel naar kijken, vind het wel mooiquote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ziet je al liggen met die twee dellen?
Die heb ik ook zitten kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Pien en Bianca hadden het vanavond op Ned3 over middelbare flapvagina's
Die van de buurman zeker? Ik hoorde laatst van zon columbiaanse dat ene Teun een hamertje had waarmee je amper hamertje-tik kon spelen?quote:
Zo komen geruchten de wereld in. Even inventariseren:quote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was een Columbiaanse vrouw, niet dat het het feit anders maakt, maar hij (haar partner) is Nederlander.
Ik doe er ook niet zo heel moeilijk over. Je leeft maar één keer hoor, al die regeltjes, geschreven en ongeschreven, zijn ook allemaal maar bedacht.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n peruaanse? Met van die flapjes tot over de oren?
Maar dat schreef ik toch ook hierboven? Columbiaanse vrouw! Ik zeg nu niets anders.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo komen geruchten de wereld in. Even inventariseren:
partner van Colombiaanse vrouw weet van niets
echtgenote van ex-matrasgebruiker weet van niets
het hele park doet het met elkaar
jij doet het vooralsnog alleen met haar
Eens kijken hoe lang dat laatste zo blijftEn nu Marijnissen.
Na drie maanden is de eerste verliefdheid over en beginnen de ergenissen..quote:Op maandag 24 mei 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga ook maar in bed liggen. 't Was mij het weekje-weekend wel. Daar moet je geen 20 van in een jaar hebben
De achteruitgang? Doe Teun maar de groeten!quote:
Succesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen.
Vandaag de grote dag. Op gesprek bij de woningstichting.![]()
Ik ben nu al op van de zenuwen.
Om kwart over 4 vanmiddag pasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:40 schreef Noek het volgende:
Hoe laat en laat je dan weten hoe het is gegaan?
CarO, moet je vandaag beginnen bij Akzoooo?
Ze gaan het gesprek aan, dan komt er vast een oplossing. Anders konden ze het wel afdoen met een kort en zakelijk schrijven. Kortom, houdt moed!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Om kwart over 4 vanmiddag pas![]()
Dus vanavond of morgenochtend heb ik nieuws.. Hopelijk goed![]()
Dankjulliewel iig
Er zal ook wel een oplossing komen, uiteindelijk, daar ben ik niet bang voor... Ik ben alleen altijd bang voor veranderingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze gaan het gesprek aan, dan komt er vast een oplossing. Anders konden ze het wel afdoen met een kort en zakelijk schrijven. Kortom, houdt moed!
Het weer wordt slechter!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zal ook wel een oplossing komen, uiteindelijk, daar ben ik niet bang voor... Ik ben alleen altijd bang voor veranderingWeet niet, er zit een rare kronkel in m'n kop die maakt dat ik daar totaal niet mee om kan gaan. Andere klas, ander werk, ander huis... Maakt niet uit. Ik ben er stuk van elke keer
![]()
Dalijk wordt er weer een nieuw topic geopend!quote:
Wat is loos met Tony? Ik mis van alles geloof ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
Journey's Don't stop believing op de radio en ik word meteen een beetje verdrietig vanwege Tony Soprano.
Beter ook, want deze heeft een nare en onvriendelijke titelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dalijk wordt er weer een nieuw topic geopend!
Nee, dat is een verandering. Van mooi naar slecht weer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat nummer speelt een heel belangrijke rol in de laatste minuten van de allerlaatste aflevering. En toen ik het net hoorde kwam dat naar, lege gevoel van toen ik die eindscène voor het eerste zag weer naar boven. Dat gevoel van: WTF??? NEEHEE!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is loos met Tony? Ik mis van alles geloof ik
Dat een groep mensen zoiets moois kunnen maken dat het je het gevoel geeft "WTF??? NEEHEE!!!", dat is bijzonderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat nummer speelt een heel belangrijke rol in de laatste minuten van de allerlaatste aflevering. En toen ik het net hoorde kwam dat naar, lege gevoel van toen ik die eindscène voor het eerste zag weer naar boven. Dat gevoel van: WTF??? NEEHEE!!!
Don't stop beliving!!!
Kan ook niet zo goed met veranderingen omgaan...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zal ook wel een oplossing komen, uiteindelijk, daar ben ik niet bang voor... Ik ben alleen altijd bang voor veranderingWeet niet, er zit een rare kronkel in m'n kop die maakt dat ik daar totaal niet mee om kan gaan. Andere klas, ander werk, ander huis... Maakt niet uit. Ik ben er stuk van elke keer
![]()
Maargoed, over een jaar lachen we erom zullen we maar zeggen.![]()
Ik heb nergens recht op, behalve op een dak boven mijn hoofd, dus dat werkt in deze in mijn voordeel denk ik.
Ja, en om er maar iets van te begrijpen begon ik zowaar dit topic bij post # 0 te lezen, maar ik heb het zo rond post # 70 opgegeven, want toen was me wel duidelijk dat ik terug moest naar het vorige topic om werkelijk te begrijpen wat er allemaal gebeurd was en waarom het wel of niet veilig zou zijn.... En dat heb ik dus nog niet gedaan, dus samenvatting graagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beter ook, want deze heeft een nare en onvriendelijke titel
En dan verhuis je iedere paar weken van Spanje naar NL?? Dat zou ik al erg lastig vinden, en ik heb niet zoveel moeite met verandering, als alles op iedere plek maar gewoon gaat zoals ik dat wilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan ook niet zo goed met veranderingen omgaan...
Maar dat is mijn eigen huis....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan verhuis je iedere paar weken van Spanje naar NL?? Dat zou ik al erg lastig vinden, en ik heb niet zoveel moeite met verandering, als alles op iedere plek maar gewoon gaat zoals ik dat wil![]()
Succes vanmiddag Mera
Er is geen samenvatting te maken. Een vrije geest, een fladderende en mooie vlinder vliegt in mijn buurt en komt de laatste dagen heel vaak even op mijn schouder meekijken en fluistert dan woordjes in mijn oren. Diezelfde vlinder neemt de vrijheid om dat bij nog een mevrouw te doen, \dat is de reden voor deze titel. Een titel, vermoedelijk bedacht door mensen die zich niet geheel vrij weten van ballast en/of zich niet helemaal vrij voelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en om er maar iets van te begrijpen begon ik zowaar dit topic bij post # 0 te lezen, maar ik heb het zo rond post # 70 opgegeven, want toen was me wel duidelijk dat ik terug moest naar het vorige topic om werkelijk te begrijpen wat er allemaal gebeurd was en waarom het wel of niet veilig zou zijn.... En dat heb ik dus nog niet gedaan, dus samenvatting graag
Okay, of je het nou wel of niet veilig doet is je eigen zaak, je wordt er iig wel lekker poëtisch vanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is geen samenvatting te maken. Een vrije geest, een fladderende en mooie vlinder vliegt in mijn buurt en komt de laatste dagen heel vaak even op mijn schouder meekijken en fluistert dan woordjes in mijn oren. Diezelfde vlinder neemt de vrijheid om dat bij nog een mevrouw te doen, \dat is de reden voor deze titel. Een titel, vermoedelijk bedacht door mensen die zich niet geheel vrij weten van ballast en/of zich niet helemaal vrij voelen.
Misschien jaloers op de vlinder? Ik ben het wel, en ik kijk af en toe vol verwondering naar het gefladder
Ik ben stapelverliefd en kan niet eten van de pijn in mijn buikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, of je het nou wel of niet veilig doet is je eigen zaak, je wordt er iig wel lekker poëtisch van
Zeg, jouw inbox hè, die is vol.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat wordt nogal snel met lust verward.quote:
En andersom wordt het nog vaker met elkaar verwardquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt nogal snel met lust verward.
Pauze!
Altijd hulpvaardig, die Teunquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur je het toch gewoon naar de mijne? ruimte zat
Het is geen lust, 't zal vermoedelijk kalverliefde zijn?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt nogal snel met lust verward.
Pauze!
Dat maak je mij niet wijs, dat het geen lust is. Kalverliefde is daarbij puberlustquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is geen lust, 't zal vermoedelijk kalverliefde zijn?
Laten we dat dan maar eerst eens doen...thanks CC...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:47 schreef Copycat het volgende:
Via i-net kun je ook de handleiding downloaden.
Ik heb het allemaal terug gelezen, maar ik vond en vind het eigenlijk wel meevallen. Ik vond het vooral leuk eigenlijk.quote:
Ook?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:47 schreef Copycat het volgende:
Via i-net kun je ook de handleiding downloaden.
De avond ervoor was nog leukerderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal terug gelezen, maar ik vond en vind het eigenlijk wel meevallen. Ik vond het vooral leuk eigenlijk.
Hoe dan ook, 't is mooi en 't is lentequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat maak je mij niet wijs, dat het geen lust is. Kalverliefde is daarbij puberlust.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een andere optie is een cursus Italiaans
Naar de winkel gaan, zoals ze van plan was.quote:
Daarom. Dat is the bottom line. Genieten zolang ze te genieten is en vice versa!quote:
Oja, ook een optie, al weet ik niet of ze je dan niet gewoon naar huis sturen met de boodschap dat je de handleiding maar moet downloadenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar de winkel gaan, zoals ze van plan was.
Ja, vond ik ook grappig toen ik het terug ging lezen. Ik was serieus wel dom bezig met wijn en door niet te eten. Dat heeft mij een nacht lol ontnomen doordat ik al om twee uur in bed lag te ronken.quote:
Pietje was een beetje shockedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook grappig toen ik het terug ging lezen. Ik was serieus wel dom bezig met wijn en door niet te eten. Dat heeft mij een nacht lol ontnomen doordat ik al om twee uur in bed lag te ronken.
Goed, ik begrijp inmiddels dat sommigen van jullie het nogal raar vonden, vooral Pietje geloof ik
Maar het is gewoon hoe ik ben, ik ben een raar vat vol met tegenstrijdigheden en het stroomt regelmatig over
quote:SLIPKNOT bassist PAUL GRAY was found dead in a hotel room yesterday.
Police said they did not suspect foul play and an autopsy is planned for today.
Gray, 38, was one of the nine masked musicians in the Grammy-winning heavy metal band.
Their last album All Hope Is Gone went straight to No1 in the US in 2008.
Gray died in Urbandale - a suburb of the band's hometown of Des Moines, Iowa.
"Paul Gray was an awesome person on and off stage. He will be missed by many including myself," Jacoby Shaddix, lead singer of metal band Papa Roach, said in a statement late Monday.
"His spirit will live on through the killer music he wrote."
Local DJ Andy Hall said: "This is a big blow, to the community and fans of metal worldwide.
"It's a devastating loss. Paul was a wonderful human being.
Dan doen ze niet,,,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, ook een optie, al weet ik niet of ze je dan niet gewoon naar huis sturen met de boodschap dat je de handleiding maar moet downloaden
Ik heb dan toch liever dat je zou zeggen "Eigenlijk is Teun een heel echt mens"quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk is Teun een heel gek mens!
Dat doe ik zodra je je haren rood verft en je jezelf in een kekke tuinbroek met bijpassende Crocs hijst!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb dan toch liever dat je zou zeggen "Eigenlijk is Teun een heel echt mens"
Ja ik doel een beetje op de druipers enz. en foto ,voor de rest is er niks mis mee....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal terug gelezen, maar ik vond en vind het eigenlijk wel meevallen. Ik vond het vooral leuk eigenlijk.
ik ging door jou opmerking eens op pag.1 kijken, bbbrrrr echt hahaha nou eet smakelijk straksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik doel een beetje op de druipers enz. en foto ,voor de rest is er niks mis mee....
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik zodra je je haren rood verft en je jezelf in een kekke tuinbroek met bijpassende Crocs hijst!
Ik schrijf wat ik vind en wat ik voel, soms misschien een klein beetje gekleurd, maar het is allemaal zo het is, er zit niet zoveel ruis tussen van mijn kant.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef hondjes het volgende:
Krijg soms even het gevoel dat je de boel een beetje loopt te schudden...Teun.
en anders sorry...ik gun je van harte deze verliefdheid, ....
Ja! Dat zijn eigenlijk ook heel gekke meiden mannen. Alleen mist het roodgeverfde haar nog.quote:
Neuh, genant is een beter woordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Pietje was een beetje shocked![]()
Ik vind niet zo snel iets raar, ik vond het vermakelijk
Geen saucijsjes vandaag....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ging door jou opmerking eens op pag.1 kijken, bbbrrrr echt hahaha nou eet smakelijk straks
Wel vette paling en krabbetjes?quote:
Ok, dat geeft wel enige duidelijkheidquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dat zijn eigenlijk ook heel gekke meiden mannen. Alleen mist het roodgeverfde haar nog.
Sorry Piet, ik zal wat minder lief en aardig doen in het vervolgquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, genant is een beter woord.
Hoewel de supermarkten hier in de buurt allemaal op zondag open zijn, doe ik eigenlijk nooit boodschappen op zondag. Ik haal nog steeds voor het hele weekend op zaterdag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
Is dat iets psychologisch, dat mensen op dagen dat de supermarkt doorgaand gesloten en nu wel geopend is als een gek gaan shoppen. "Omdat het kan"?
Op zondag doe ik af en toe een verdwaalde boodschap, maar ook dan is het niet zo belachelijk druk als het gisteren was. Volgens mij is het echt iets psychologisch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoewel de supermarkten hier in de buurt allemaal op zondag open zijn, doe ik eigenlijk nooit boodschappen op zondag. Ik haal nog steeds voor het hele weekend op zaterdag.
Volgens mij is het dit jaar hier voor het eerst dat ook deze feestdagen (net als Hemelvaart) de winkels open zijn en 'moet' men dan boodschappen doen. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Noek het volgende:
Gisteren was het dan ook maandag. Misschien halen ze altijd de weekboodschappen op maandag.
Wat moet je dan ook met Pinksteren? Het gaat toch ook eigenlijk nergens over.
Oh? Was de supermarkt gisteren open??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht gisteren op de terugweg naar huis even snel wat vergeten boodschapjes weg te plukken bij AH. Mijn God: het leek wel alsof WW III op punt van uitbarsten stond. Drukker dan op een drukke zaterdag en ook echt allemaal overvolle karren. Ik heb dus ook direct rechtsomkeer gemaakt.
Is dat iets psychologisch, dat mensen op dagen dat de supermarkt doorgaand gesloten en nu wel geopend is als een gek gaan shoppen. "Omdat het kan"?
Het is crisis hè, dus als er geen bankstel of auto afkan, dan probeer je dat meubelboulevardgevoel toch een beetje vast te houden bij de AH.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Op Tweede Pinksterdag moet je toch naar de meubelboulevard of op zoek naar een occasion?
Dat deed ik eerst ook altijd, tot ik erachter kwam hoeveel geld het me scheelt om het aantal keren boodschappen doen te reduceren. Nu doe ik op zaterdag het grootste deel van de boodschappen en ga ik doordeweeks misschien nog een keertje voor wat impulszin te bevredigen. Ik ben serieus de helft minder kwijt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
Ik kan nooit op zaterdag halen wat ik maandag wil eten want dan weet ik niet waar ik zin in heb.
Dus ik haal dan maar niks en zie het wel. Flexibel!![]()
Het liefst ga ik vlak voor het eten boodschappen doen, elke dag weer. Dan weet ik het nl wel!
Dat is wat iedereen doet, zegt men. Maar hoe weet men dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Op Tweede Pinksterdag moet je toch naar de meubelboulevard of op zoek naar een occasion?
Ja, heb ik ook wel gedaan maar dat was geen succes toch. Ik ben er te impulsief voor want dat geplande sloeg ik zo over en zo stond ik weer in de winkel me over te geven aan mijn impulsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook altijd, tot ik erachter kwam hoeveel geld het me scheelt om het aantal keren boodschappen doen te reduceren. Nu doe ik op zaterdag het grootste deel van de boodschappen en ga ik doordeweeks misschien nog een keertje voor wat impulszin te bevredigen. Ik ben serieus de helft minder kwijt.
Dat je ze niet kent is waarschijnlijk omdat ze zo op zichzelf en/of op hun gezin gericht zijn. Gister stonden ze allemaal in de file, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is wat iedereen doet, zegt men. Maar hoe weet men dat eigenlijk?
Ik ken die mensen helemaal niet!
Je had hiervoor ook al geen nagel om je kont te krabben?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat blijft iedereen maar zeggen, hèIk merk weinig verschil met hiervoor
Jij kon hiervoor ook geen nieuwe auto kopen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is wel een veel kouder voorjaar geweest dan voorheen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, het zou wel kunnen, maar dan hebben we het over het segment auto's waar ik nog niet dood in gevonden wil worden
Nee, Ik hoor hoogstwaarschijnlijk deze week of ik op gesprek kan komen. Ze rennen niet zo snel, daar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc! Had je nou al wat gehoord van je sollicitatie?
quote:
Dat nog net niet. Maar ik spitste wel mijn oren toen een vriendinnetje tijdens het etentje vorige week vertelde waarschijnlijk naar Huissen te verhuizen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hele huisraad zit al in verhuisdozen?
Het vriendinnetje wat jij jouw huis in 020 gegeven had??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Maar ik spitste wel mijn oren toen een vriendinnetje tijdens het etentje vorige week vertelde waarschijnlijk naar Huissen te verhuizen.
Ik moet mezelf altijd een beetje temperen qua vooruitlopen op. Dat lukt me best goed!
I agree. Maar een nieuwe auto? Dat hoeft voor mij nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Nah, ik bedoelde meer het "nieuw en onder de ¤ 10.000,=" segment.... want no way dat ik in een Ford Ka, Suzuki Alto, Fiat Panda of ander koekblik van dat formaat ga rijden![]()
Nee, een ander vriendinnetje. Dat eerste vriendinnetje gaat samenwonen, maar dan in MIJN appartement. De trut.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
Het vriendinnetje wat jij jouw huis in 020 gegeven had??
Misschien is het wel verstandig haar te laten weten dat er wat speelt, dat ze je huis niet aan weer een ander geeft....
Je moet gewoon het vriendje afpakken van die trut, dan kun jij met hem samenwonen in jouw appartement.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, een ander vriendinnetje. Dat eerste vriendinnetje gaat samenwonen, maar dan in MIJN appartement. De trut.
Mag ik hem daarna wel in de vuilcontainer op de hoek van de straat gooien?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet gewoon het vriendje afpakken van die trut, dan kun jij met hem samenwonen in jouw appartement.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik hem daarna wel in de vuilcontainer op de hoek van de straat gooien?
Hij volgt je toch niet hè?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
wat ben ik blij dat Schenkstroop hier niet post.
Hij keek al op mijn hyves en alles, en zou me wel ff gaan naaien oidquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij volgt je toch niet hè?
Maar aangezien ie een hekel heeft aan 'Copykut' zal het wel loslopen.
Ben jij copykut? Ik moet nog wat kopiëren! Gewoon in de gleuf duwen en dan op het knopke duwen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij volgt je toch niet hè?
Maar aangezien ie een hekel heeft aan 'Copykut' zal het wel loslopen.
600 gr per emmertjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Toverheks het volgende:Voor Cc, bij de hema emmertjes met die jelly beans, 2 emmertjes voor 3,75
Voor zo iemand hoop je gewoon dat het een troll is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Maanvis het volgende:
Hij keek al op mijn hyves en alles, en zou me wel ff gaan naaien oid
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Toverheks het volgende:
Voor Cc, bij de hema emmertjes met die jelly beans, 2 emmertjes voor 3,75
Het papier is op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben jij copykut? Ik moet nog wat kopiëren! Gewoon in de gleuf duwen en dan op het knopke duwen?
had er later bij gezet, 600 gr per emmertje, en ja ik heb 1 emmertje en een ander emmertje met zoete dingen, denk ga eens proberen en moest aan jou denkenquote:
ik denk dat het de reincarnatie van gboy27 is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zo iemand hoop je gewoon dat het een troll is.
waarvoor moeten we duimen?quote:
Dat ze in haar huisje mag blijven wonen.quote:
Ooo! *duim*quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ze in haar huisje mag blijven wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |